Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың типі: Жаңа  сабақ

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.

Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі қағаздар.

Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп , өзімізді  жақсы көңіл күйге келтіріп алайық.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 7907 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сапарбай Гауһар | Уақыты: 15-01-2015, 21:27 |


Блум таксономиясы арқылы оқушыларға әр түрлі теңсіздіктерді  шығаруда сыни тұрғыдан ойландыруға үйрету,анықтамасын білуге ой салу,АКТ-ны пайдалану арқылы осы тақырып бойынша оқушылардың білім дәрежесін анықтау, алған білімдерін тиянақтау;оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдысын қалыптастыру.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 1909 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Умаргалиева Тауила Калеловна | Уақыты: 15-01-2015, 20:41 |


Есеп. Құмырсқа илеуі бар аймақтың ағашында 13037 зиянды және 2061 пайдалы насекомдар болады. Бір илеудің құмырсқалары бір аптада 51120 насекомды жойған. Оның ішінде зиянды насекомдардың 99,7 пайызын, пайдалы насекомдардың 0,07 процентін, айтарлықтай мағынасы жоқ насекомдарды құмырсқа жойған деген есептерді де шығартып, өзіміз күнделікті көріп жүрген құмырсқаның ерекше пайдасын көруге болады.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3332 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ауелгазина Куралай Кудайбергеновна | Уақыты: 15-01-2015, 20:24 |


Баласы жәшікті алса, ол жабық екен. Жәшіктің қақпағында: «Ең басты қазына - ол ....» деген сөз жазылған екен. Көп жылдар бойы жатып қалған жазудың жартысы өшіп қалған екен. Осы сөзді табуға сіздердің көмектеріңіз қажет. Бұл сөздерді мақал- мәтелдер, даналық сөздер арқылы шешуіміз керек. Ендеше, бізде осы жауапты тауып көрелік. Мен сіздерге мақал айтамын. Оның ішіндегі екі сан есім квадраттық теңдеудің түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құру және дана сөзді табу керек?

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2324 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ногайбаева Кымбат Жексембаевна | Уақыты: 15-01-2015, 20:01 |


Қуан, шаттан алақай!

Қуанатын күн келді.

Күліп шықты күн бүгін

Қайырлы таң!

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2028 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жанзақ Бағдагүл Байдосқызы | Уақыты: 15-01-2015, 15:18 |


7 сынып курсы бойынша көптеген маңызды тақырып қарастырылғанын және де оларды білмей алгебра курсын  әрі қарай оқу мүмкін еместігін ескертеді. Сабақ ойын түрінде өтетінін және ойынның жүргізілу тәртібімен таныстырады. Сабақ соңында әр оқушының  «Білім» қаласына қай вагонмен келгенімен бағаланатынын ескертеді. Ол үшін алдымен билетке «тапсырыс береді»: формулаларды бекіту мақсатымен оқушылар компьютермен MyTest бағдарламасымен құрылған тестік тапсырмаларын орындайды. 

Уроки / Математика | Көрсетілім: 7570 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ахметова Арайлым Сайлаубаевна | Уақыты: 13-01-2015, 10:06 |


Парақта жазылған ауызша есептеуге арналған  «Қатесін тап» ойынын ұсынады.

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтайды. Кері байланысқа шығады.

Рационал бөлшектің негізгі қасиетін пайдаланып есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін белсенді дамыту, тапқырлыққа және жылдамдыққа тәрбиелеу

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3886 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейсембаева Ғалия Каукуловна | Уақыты: 13-01-2015, 09:52 |


«БКТЗО»  кестесі бойынша жазбаша жауап беруді ұсынады. Осы сұрақтар сабақты қорытындылап, оқушылардың білімін бағалайды.

Сабақ барысында толтырылған бағалау парағы  бойынша жиынтық бағалау жүргізеді. [бағалау парағының үлгісі қосымшада көрсетілген]

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3186 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейсембаева Ғалия Каукуловна | Уақыты: 13-01-2015, 09:45 |


Өткен тақырыптарды пысықтау үшін ауызша сұрақтар қояды:

  1. Теңбе-тең түрлендіруді қандай есептер шығаруда қолданасың?
  2. Теңбе-тең түрлендіру кезінде қандай тәсілдерді қолданасың? Мысал келтір.

Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, толықтырады. Кері байланысқа шығады.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3061 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейсембаева Ғалия Каукуловна | Уақыты: 13-01-2015, 09:44 |


Жаңа тақырыптың тың мақсатын анықтайды.

Оқушылардың қызығушылығын оятады.

Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып,  жаңа сабақ жоспарына тоқталады.

Жаңа тақырыпты оқулықтан «INSERT» әдісі бойынша оқуға беріледі. Тақтаға түртіп алудың түсініктемесін жазып қояды.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 5535 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейсембаева Ғалия Каукуловна | Уақыты: 13-01-2015, 09:41 |