завязывают руки. Таким образом, остаются только две рабочие руки. И участники выполняют задания только свободными руками. Примеры заданий: завязать бантик, сделать бутерброд, завязать шнурки. Аяз ата: Балалар, біз Ақшақар екеуіміз тамаша демалдық. Ойнадық, ән айтып, би биледік. Біздің баратын жерлеріміз көп. Сендер әрі қарай жалғастыра беріңдер, ал біз аттанайық. Сау болыңдар оқушылар. Рахмет сендерге.
Уроки / Сыныптан тыс жұмыстар |
Көрсетілім: 2136 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 00:01
|
Пікірлер (0)
|
Айналамызға орын қалдырып, еркін тұрып, алақаныңызды сілкіңіздер, білегіңізді сілкіңіздер, иығыңызды сілкіңіздер. Әр оқушы бойындағы бір жағымсыз қасиеттерді айтып шықсын |
1. Табиғаттағы кез-келген өзгерістер не деп аталады? (Табиғат құбылыстары) 2. Дененің немесе дене бөлшектерінің уақыттың өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғанда бұрынғы орнын өзгертуі.не деп аталады? (механикалық қозғалыс) 3. Бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш не деп аталады? |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері, плакаттары, гүлдер, шарлар. |
.Қазақ халқының ежелден сақталып,атадан балаға мұра етіп қалдырған салт- дәстүрін,наурыз мейрамының мәнін түсіндіру,әрі дамыту және көркейту. |
Дорогие друзья! Мы начинаем праздник, посвященный 165-летию со дня рождения великого казахского поэта Абая Кунанбаева. |
To develop pupil’s intellect, to practice hearing, speaking, to memorize and retain in memory the language material they have learnt |
Aғылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру, басқа ұлттың мәдениетін құрметтеуге баулу. |
Начинается праздник с песни «новый год». |
Тәуелсіздік туралы терең мағлұмат беру. Оқушыларға ұлтжандылық тәрбие беру. |