Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары

Тақырыбы Сағ/с мерзімі Оқып-үйренудің негізгі 
мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушының үйренгенін қайдан білесіз? Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
1 Кіріспе 1
Оқулық мазмұнымен 
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5230 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 13:47 |


Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті

62 46-47.Қазақ халқының мәдениеті
1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Уроки / Тарих | Көрсетілім: 3578 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 13:45 |


Ежелгі дәуір әдебиеті

Ежелгі дәуір әдебиеті. Жалпы білім беретін орта мектептің 11-сыныбына арналған.
Бағдарламада сонау сақтар мен ғұндар заманынан бастау алатын бай әдебиетімізді жас ұрпаққа таныту,әр баланың туған әдебиетіміздің тереңіне жүзіп, тұнығын сіміріп өсу,балғын жастың жүрегінде еліне деген мақтаныш сезімін ұялату мақсаты көзделген.Елі үшін мақтанатын баланың рухы жоғары болмақ.Ұсынылып отырған бағдарлама осыған қызмет етуді мақсат тұтқан.
Бағдарлама халқымыздың бай мұрасын жас жеткінге жеткізем дейтін әр ұстазға көмек  ретінде ұсынылады..
Б.Аманшин атындағы қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықо
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 9185 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 07:56 |


Заманымыздан бұрынғы жазу-сызулар, аңыз-жырлар

Кіріспе.   Қазақ мәдениеті біздің дәуіріміздің арғы жағындағы скиф-сақ    тарихынан басталып, түркілер тарихына жалғасатындығы.Түркі тектес халықтардың 26 әріптен тұратын әліппесі.
Сақтар өмірінің қазақтың тұрмыс-тіршілігімен ұқсастығы.
Алып-Ер Тұңға( б.з.б.VII-II ғ.ғ.)
Алып Ер Тұңға-түркі мемлекетін ұйыстырған көсем.Тақырыбы.Мазмұны мен идеясы.Алып-Ер Тұңғаға  арналған жоқтау.Қазақтың дәстүрлі жоқтаулары

Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5231 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 07:55 |


Түрік қағанаты дәуіріндегі әдебиет ( V –VIII ғ.ғ )

Көкбөрі туралы екі аңыз. 
Көкбөрі туралы аңыздар.Қазақтың ата-бабалары өздерін Көкбөрінің ұрпақтарымыз деп есептегендігі.Түркілердің шығу тегін Көкбөріден тарататындығы.Жамбылдың ұстазы Сүйінбай ақынның «Бөрілі менің байрағым» өлеңі.
Орхон ескерткіштері.
Тастағы жазудың тарихы.Жырдағы тұлғалардың суреттелуі . Өз халқының тәуелсіздігі, намысы үшін түн ұйқысын төрт бөлген ерлердің үрдіс қимылы, дамылсыз жортуылы.  Орхон ескерткіштері туған дәуірдің тарихи шындығы.Орхон ескерткіштері мен қазақ эпостары арасындағы ұқсастық, ортақ қасиеттер.Ежелгі түркілер са

Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5927 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 07:54 |


Ислам дәуіріндегі әдебиет ( Х-ХІІ ғ.)( 7 сағат)

Сыр бойы әдебиеті. Қазіргі Орта Азия мен Қазақстан жерін бір кезде мекен еткен түркі халықтарының тарихында қоғамдық дамудың жаңа басқышы болғандығын,осы кезде түркі қауымын айдай әлемге танытқанұлы ғұлама Әл-Фараби,А.Йасауи,А.Жүйнеки  тарих сахнасына шығып, әлемдік шығармаларын туғызған, түркі халықтарының қоғамдық мәдени даму тарихында қайта өрлеу ренессонас дәуірінің болғандығы айтылады..Шығыс ғалымдары Аплатон мен Аристотельден кейінгі «Екінші ұстаз» деп ат берген Әбунасыр әл-Фарабидің еңбектері.Әл-Фараби-энциклопедиялық білімі бар ғалым.Әл-Фараби мен Абай ойларының ұқсастығы.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.Әл-Фараби-ғұлама, ойшыл.
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 62539 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 07:53 |


Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет ( ХІІІ- ХІV ғ.ғ.) (5 сағат)

«Рабғузи қиссалары»
Мұсылман елдеріне кең тараған шығыс әңгімелерінің жинағы.Мұнда табиғат,жаратылыстың пайда болуы жайындағы мифтік әңгімелер,пайғамбарлар және адамдар жайындағы деректі,дерексіз әңгімелер,ауыз әдебиеті үлгілері, өлеңдер топтастырылғандығы. Лұқпан бейнесінің қазақ фольклоры мен әдебиетінде орнығуына Рабғузи сюжеттерінің көп ықпалы болғандығы.Рабғузи әңгімелеріндегі адамгершілік идеясы. Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегі- аңыздарда кездесуі.
Қосымша оқуға: Қазақ ертегілері.
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 3551 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 07:52 |


Cабақтың тақырыбы: Орта ғасырлар тарихына шолу.

Кіріспе

Сабақтың мақсаты: Орта ғасырлар тарихы 3 – кезеңге бөлінеді. Кіріспе бойынша 3 – кезеңді жан-жақты таңдау.

Пән аралық байланыс  әдебиет, география
Сабақтың түрі: Жаңаша әдіс
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп  сабаққа назарын аудару.
Мұғалім. Сәлемдесу: тақтаға әр-түрлі түсті стикерді іліп түстеріне қарай топқа бөледі. Бір-біріне жылы лебіздер, тілектер тілейді. (2 мин)
Топ ережесін ескереміз.
Әр топқа үй тапсырмасын еске түсіру үшін 6 сыныптың тақырыптары бойынша  «Жылдар сөйлейді» ойнаймыз таңдаймыз талқылаймыз. 8 мин.
Жаңа сабақ бойынша кіріспені оқушылар оқулықты  пайдаланып (3 мину
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2342 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-06-2014, 18:45 |


Сабақтың тақырыбы: Түрік қағанаты

Сабақтың мақсаты: Түрік қағанатының орналасқан жері, астанасы қандай мемлекеттермен байланыс жасағаннын таңдау.
Сабақтың түрі: Жаңаша әдіс
Сабақтың көрнекілігі: (интерактивті тақта бейне таспа)
Пән аралық байланыс: география
Сабақтың барысы ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару оқушылар үй тапсырмасына  дайынбыз ба?   Ия

Уроки / Тарих | Көрсетілім: 1695 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-06-2014, 18:44 |


Сабақтың тақырыбы: Батыс Түрік қағанаты (603-704)

Сабақтың мақсаты: Батыс түрік орналасқан жерін, астанасын қандай мемлекеттермен байланыс жасағанын талдау.
Сабақтың түрі:   Жаңа әдіс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Пән аралық байланыс:  Әдебиет, география
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу    оқушыларды сабаққа назарын аудару оқушыларды бағалау үшін мынаған мән беріңдер деп тақтаға
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5242 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-06-2014, 18:43 |