Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспарыТақырыбы Сағ/с мерзімі Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушының үйренгенін қайдан білесіз? Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
1 Кіріспе 1
Оқулық мазмұнымен |
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті62 46-47.Қазақ халқының мәдениеті |
Ежелгі дәуір әдебиетіЕжелгі дәуір әдебиеті. Жалпы білім беретін орта мектептің 11-сыныбына арналған.
Бағдарламада сонау сақтар мен ғұндар заманынан бастау алатын бай әдебиетімізді жас ұрпаққа таныту,әр баланың туған әдебиетіміздің тереңіне жүзіп, тұнығын сіміріп өсу,балғын жастың жүрегінде еліне деген мақтаныш сезімін ұялату мақсаты көзделген.Елі үшін мақтанатын баланың рухы жоғары болмақ.Ұсынылып отырған бағдарлама осыған қызмет етуді мақсат тұтқан.
Бағдарлама халқымыздың бай мұрасын жас жеткінге жеткізем дейтін әр ұстазға көмек ретінде ұсынылады..
Б.Аманшин атындағы қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықо |
Заманымыздан бұрынғы жазу-сызулар, аңыз-жырларКіріспе. Қазақ мәдениеті біздің дәуіріміздің арғы жағындағы скиф-сақ тарихынан басталып, түркілер тарихына жалғасатындығы.Түркі тектес халықтардың 26 әріптен тұратын әліппесі. |
Түрік қағанаты дәуіріндегі әдебиет ( V –VIII ғ.ғ )Көкбөрі туралы екі аңыз. |
Ислам дәуіріндегі әдебиет ( Х-ХІІ ғ.)( 7 сағат)Сыр бойы әдебиеті. Қазіргі Орта Азия мен Қазақстан жерін бір кезде мекен еткен түркі халықтарының тарихында қоғамдық дамудың жаңа басқышы болғандығын,осы кезде түркі қауымын айдай әлемге танытқанұлы ғұлама Әл-Фараби,А.Йасауи,А.Жүйнеки тарих сахнасына шығып, әлемдік шығармаларын туғызған, түркі халықтарының қоғамдық мәдени даму тарихында қайта өрлеу ренессонас дәуірінің болғандығы айтылады..Шығыс ғалымдары Аплатон мен Аристотельден кейінгі «Екінші ұстаз» деп ат берген Әбунасыр әл-Фарабидің еңбектері.Әл-Фараби-энциклопедиялық білімі бар ғалым.Әл-Фараби мен Абай ойларының ұқсастығы.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.Әл-Фараби-ғұлама, ойшыл. |
Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет ( ХІІІ- ХІV ғ.ғ.) (5 сағат)«Рабғузи қиссалары»
Мұсылман елдеріне кең тараған шығыс әңгімелерінің жинағы.Мұнда табиғат,жаратылыстың пайда болуы жайындағы мифтік әңгімелер,пайғамбарлар және адамдар жайындағы деректі,дерексіз әңгімелер,ауыз әдебиеті үлгілері, өлеңдер топтастырылғандығы. Лұқпан бейнесінің қазақ фольклоры мен әдебиетінде орнығуына Рабғузи сюжеттерінің көп ықпалы болғандығы.Рабғузи әңгімелеріндегі адамгершілік идеясы. Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегі- аңыздарда кездесуі.
Қосымша оқуға: Қазақ ертегілері. |
Cабақтың тақырыбы: Орта ғасырлар тарихына шолу.Кіріспе Сабақтың мақсаты: Орта ғасырлар тарихы 3 – кезеңге бөлінеді. Кіріспе бойынша 3 – кезеңді жан-жақты таңдау. Пән аралық байланыс әдебиет, география
Сабақтың түрі: Жаңаша әдіс
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп сабаққа назарын аудару.
Мұғалім. Сәлемдесу: тақтаға әр-түрлі түсті стикерді іліп түстеріне қарай топқа бөледі. Бір-біріне жылы лебіздер, тілектер тілейді. (2 мин)
Топ ережесін ескереміз.
Әр топқа үй тапсырмасын еске түсіру үшін 6 сыныптың тақырыптары бойынша «Жылдар сөйлейді» ойнаймыз таңдаймыз талқылаймыз. 8 мин.
Жаңа сабақ бойынша кіріспені оқушылар оқулықты пайдаланып (3 мину |
Сабақтың тақырыбы: Түрік қағанатыСабақтың мақсаты: Түрік қағанатының орналасқан жері, астанасы қандай мемлекеттермен байланыс жасағаннын таңдау. |
Сабақтың тақырыбы: Батыс Түрік қағанаты (603-704)Сабақтың мақсаты: Батыс түрік орналасқан жерін, астанасын қандай мемлекеттермен байланыс жасағанын талдау.
Сабақтың түрі: Жаңа әдіс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Пән аралық байланыс: Әдебиет, география
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу оқушыларды сабаққа назарын аудару оқушыларды бағалау үшін мынаған мән беріңдер деп тақтаға |