Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

 «Көкпар»ойыны.    Ойын үшін әр топта бір – бір қамшы болады. Қамшы сөз сұрау үшін қажет. «Көкпар» дорбасы тақтаға ілінеді. Оның әрбір қалтасына нөмірленген сұрақтар салынады. Тез жауап беру топтың тапқырлығын, білімділігін, шапшаңдығын білдіреді. Екі топтың оқушылары кезекпен дорбадан асық алады.Асықтың нөмері бойынша сұрақтарға жауап береді. Бірінші болып ойынды бастау үшін топқа жұмбақ жасырылады.

Уроки / Технология | Көрсетілім: 2364 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сапар Гүлмирам Әбдірқызы | Уақыты: 26-01-2015, 20:09 |


Топса бөлігінің алдымен біріншісі қайырылып, шегеге еркін беттестіріледі. Ал екіншісі екі жанындағы бүртігі еркін орнығатындай жіне әрі-бері еркін жылжитындай болуы тиіс. Топсаның көлденеңнен ауытқуына жол бермеу керек. Егер олар солқылдап тұрса, ұзаққа жарамайды. Барлық талаптарға сай орындалған топсаның 4 бұрышынан бекініс тесіктерін жасаймыз. Топсаның кесілген шеттерін егеумен, ысқыш қағазбен өңдейміз, бұрышының қырларын кетіреміз.

Уроки / Технология | Көрсетілім: 17688 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сапаров Бөлтірік Жалғасұлы | Уақыты: 26-01-2015, 20:06 |


«Алжапқыштың бөліктерін қосу». тақырыбындағы сайыс сабақ. Сабақ Көкпар
Түс үйлесімділігі
топ басшыларының сайысы
көрініс көрсету
Салт-дәстүрімізге сай табақ тарту
атты 5 бөлімнен тұрады.

Уроки / Технология | Көрсетілім: 4497 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сапар Гүлмирам Әбдірқызы | Уақыты: 25-01-2015, 18:46 |


"Ағашты жұмырлап ою тәсілдері" тақырыбындағы 6-сыныпқа арналған ашық панорамалық сабақ. Дамыта оқыту технологиясы қолданылған. Сабақ барысында оқушылар зерттейді, салыстырады, суреттейді және сарамандық жұмыс жасайды.

Уроки / Технология | Көрсетілім: 4113 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сапаров Бөлтірік Жалғасұлы | Уақыты: 25-01-2015, 18:35 |


1.Айлабұйымдар кешенімен мына аталғандардың ішіндегі қай операция орындалады?

А) түйме қадау

Б) көйлек өлшемін алу

С) тор құру

Уроки / Технология | Көрсетілім: 7307 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Абдіғапарова Алмагүл Мухамбетказықы | Уақыты: 24-01-2015, 21:05 |