Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шешу. Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешу.
Уроки / Математика |
Көрсетілім: 2211 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 14-05-2014, 18:38
|
Пікірлер (0)
|
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
|
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
|
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
|
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерСабақтың мақсаты: Білімділік: Бұл тақырыпты игере отырып,биквадрат теңдеу ұғымымен, квадрат теңдеуге келтірілген басқа теңдеулер түрімен таныстыру Дамытушылық: Биквадрат теңдеулерді шешу алгоритмін білу Тәрбиелік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге Сабақтың түрі: Жаңа сабақ |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
|
Қасиетті жетіКештің мақсаты: Жеті санына қатысты қасиеттіұғымдарды пайдаланап, халықтық педагогика негізінде оқушылардың математикадан білімдерін көтеру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Тез есептеудің әдістерін көрсету арқылы есептеу дағдыларын дамыту, математиканың жұмбақты да, қызықты есептеріментаныстыра отырып, ойлау қаблеттерін жетілдіру. |
Х Х І ғ а с ы р к ө ш б а с ш ы с ы Армысыздар құрметті жиылған қауым, ардақты ұстаздар!Бүгінгі ХХІ ғасыр көшбасшысы атты сайысымызға қош келдіңіздер! |
Араб тілі пәнінен сабақтар үлгілеріҰсынылып отырған жинақта араб тілі пәні мұғалімінің шығармашылығы мен оқу-танымдық шеберлігінің нәтижесіндегі сабақтар үлгілері келтірілген. Мұғалімнің шығармашылық ізденістерінен туындаған іс-тәжірибелік еңбегінен шәкірттерінің білім алуына жол салған жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді көруге болады. Бұл жинақты араб тілі пәнімұғалімдері көмекші құрал ретінде пайдалануға болады. |
Халық ойындарының дене тәрбиесінің көпсалалы құралы ретінде пайдалануХалықтық ойындар адамның ой-өрісінің, өмірге көзқарасының дамуына, сана-сезімінің өсуіне мол мүмкіндіктер туғызумен қатар, адамның дене дамуына және рухын көтеруіне көмектеседі. Қазақтар ойын әрекеті кезінде, ойнап жүрген балалардың қимылдарында табиғатта кездесетін әртүрлі уақиғаны байқаған. Ойын түріне қарап алдағы уақытта ол баланың кім болатын анықтаған. Бұл әр адамның қабілетін байқауға, болжауға және тәрбиені белгілі бір бағытқа бағыттауға, қажетті мүмкіндікті және әлі ашылмаған қабілетін дамытуға құнды арна. Сондықтан да, бұл тақырып қазақтың ауыз әдебиеті жанрларында орынды қамтылады |
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |