Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Орта мерзімді жоспар 6 сынып. Ақпарат және ақпараттық үдерістер


Орта мерзімді жоспар 6 сынып. Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Орта мерзімді жоспар 6 сынып. Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Сабақтың тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсатары

Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер

Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу

Оқу нәтижелері

Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау

Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері)

Негізгі дерек көздері

1

Әлемнің ақпараттық көрінісі

Оқушылардың бойынада әлемнің ақпараттық көрін-ісі туралы білім қалыптасады, әлемде болып жатқан өзгерістерді ақпарат арқылы таниды, біледі. Ақпараттық үдерістердің тірі табиғатта , адам-дар қоғамында техникада қанша-лықты орын алатынына мысал-дар келтіреді.

АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау

Ақпараттың әлемдегі көрінісі  жайлы деректерді білмейді. Макорәлем, мега-әлем, микроәлем-дердегі ақпаратты құраушыларды, ақпараттық үдерістердің қайда орын алатындығын ескермейді.

Әлемнің ақпараттық көрнісі жайлы және мегаәлем, макроәлем, микроәлем дегі нысандар жайлы мәліметтер алады.

Ақпараттық үдеріс және үдерістердің алатын орны туралы біледі. 

 

Кері байланыс, өзін-өзі бағалау

Ақпарат әлеміндегі адамдар, қоғамдағы ақпарат, ақпараттық үдерістер, түрлері, техникадағы ақпарат үдерістер жайлы үлестірмелерге жеке жауаптар беру, топта кестені толтыру.  

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

2

Ақпараттың қасиеттері

Ақпараттық қасиеттер туралы білім қалыптасады.  Ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалайды, алған ақпараттың белгілі бір қасиеттерге ие екендігіне мысалдар келтіре алады

АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау

 Ақпаратқа тән қасиет түрлерін толық білмейді,

пайдалана алмайды

Ақпараттарға тән қасиеттер туралы мәлімет алады

 Мысалдар келтіре отырып олардың қандай қасиеттіке   ие болғандығын анықтай алады.

Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Жұпта ақпараттық қасиетін түсіндіретін мысал келтіре отырып кесте толтырады.

 Топ ішінде сөйлемдерді толықтырады, суреттер арқылы ақпарат алып, оның қасиеттерін дәлелдейді.

Жеке тесттер шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

3

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар

Оқушылар вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, анти-вирусық қауіпсіздік ережелерін меңгер-еді. Антивирусты пайдалана отырып, көрсетелген нысанды тексереді.

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Компьютерлік вирус программалары және оның таралуы жайлы білмейді. Антивирустық программалардың атқаратын қызметі және олардың түрлерін ажырата алмайды.  

Компьютерлік вирустың таралуы және ол туралы тарихи деректер алады. Антивирустардың қызметі және жұмыс істеу принциптері жайлы толық мәліметтер алады.

Өзара бағалау

Кері байланыстар орнату

Оқушылар жеке үлестірмелерге жауаптар береді. Ережелерді талдауға топта жұмыстар жүргізеді. Тест тапсырмаларымен шешеді. Дарынды балармен жұмыстар атқарылады.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

4

Ақпаратты сығу. Мұрағатттау программа-лары

Оқушылар ком-пьютерде мұрағат-тау программалар-ын қолдануды үйренеді.   Олар мұрағаттан өзі шешілетін мұрағаттау файлы туралы түсініктері қалыптасады, мұрағаттарды жасауды меңгереді.

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Ақпараттарды сығу және Компьютердегі мұрағаттау программалары жайлы білмейді. Мұрағаттауға арналған прогарммалардың қызметтерін меңгермеген.

Ақпаратты не үшін сығу қажеттілігін ұғынады.  Компьютердің мұрағаттауға арналған программалары-мен таныса отырып,  жұмыс істей алады.

Кері байланыс,  критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Оқушылар А деңгейлік тапсырмаларын жеке орындайды. Жұпта кесте толтырады. Тест сұрақтарын шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

 

 

 

Алгоритмдеу және модельдеу

Сабақтың тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсатары

Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер

Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу

Оқу нәтижелері

Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау

Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері)

Негізгі дерек көздері

1

Алгоритмдер және оны орындаушылар

«Алгоритм» және оны орындаушылар түсінігін енгізе алады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды меңгереді

АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау

«Алгоритм» ұғымын, оның  қасиеттерін, алгоритм орындаушысын білмейді.  Қарапайым алгоритмдерге мысал келдіре алмайды.

Оқушыларда алгоритм ұғымы қалыптасады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритм құра алады. Алгоритм орындаушылары туралы біледі. 

 

Кері байланыс, өзін-өзі бағалау

Әр оқушы алгоритм  жайлы үлестірмелерге жеке жауаптар беру, топта кестені толтыру. Тест сұрақтарын шешеді. 

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

2

Алгоритмнің жазылу формалары

Оқушылар алгоритмдерді сөз және графикалық түрде жазуды үйренеді. Алгоритмді жазу түрін, блок сызбалар қызметін, алгоритмнің блок-сызба графикалық  элементтерінің жазу түріндегі бұйрықтарға сәйкестігін меңгереді

АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау

 Алгоритмді ұсыныудың жазылу формаларын меңгермеген.

Алгоритмді жазу түрін, блок- сызбалар қызме-тін анықтай алады.  Блок – сызба элементтерін сипаттайды. Сызықтық алгоритм құрай алады.

Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Алгоритмді сөздік формада жеке орындайды,

 Топ ішінде өздері мысалдар келтіреді, Жұпта берілген тапсырмаларға блок – сызба жасайды.

Жеке тесттер шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

3

Алгоритм түрлері

Алгоитмтімнің түрлерімен танысады. Тармақталған алгоритм құруды үйренеді.   Тармақталған және сызықтық құрылысты алгоритм блок – сызбасын құруды меңгереді.

АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау

Алгоритмнің түрлерін, олардың атауларын және атқаратын қызметеріне анықтамалар бере алмайды. Блок–сызба түрінде көрсете алмайды.

Сызықтық және тармақталған, циклдік алгоритмедерга анықтама бере алады. Оларды блок сызба түрінде ұсынуды үйренеді.

Өзара бағалау

Кері байланыс-тар орнату

Электрондық оқулық тапсырмаларын орындау Кесетелерді толтырып жұпта жұмыстар жүргізеді. Блок сызбалар сызады. Тест тапсырмаларымен шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

4

Циклдік алгоритмдер

Оқушылар циклдік алгоритм түсінігін енгізеді. Циклдік құрлымды алгоритмнің блок – сызбасын құруды үйренеді

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Циклдік алгоритм қызметін, циклге арналған блок- сызба элементтерін білмейді,

Алгоритмнің циклдік түрін, оның ұсынылуын, циклге арналған блок- сызбаларды алгоритмді өрнектеуге қолдана алады.    

 

Кері байланыс, өзін-өзі бағалау

Электрондық оқулық тапсырмаларын орындау Кесетелерді толтырып жұпта жұмыстар жүргізеді. Блок сызбалар сызады. Тест тапсырмаларымен шешеді. Дарынды балармен жұмыстар атқарылады.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

5

Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмысы

Оқшылардың бойында сызықтық, тармақтық, циклдік алгоритмді  және блок – сызба құруына дағдыланады.

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

 Күрделі алгоритмдерді сөздік формада және блок сызба  түрінде ұсына алмайды

Әртүрлі алгоритмдердің блок-сызбаларын құруды үйренеді.

 

Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Жұпта алгоритмдерге мысал келтіреді

 Суреттер арқылы алгоритм түрін анықтайды, электрондық оқулықпен жұмыстар жүргізеді.

Жеке тесттер шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

6

Модель және модельдеу

«Модель», «молделдеу» түсініктерін меңгере отырып, моделдеудің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, барлық есептерді екі топқа бөлуді үйренеді. Моделге мысалдар келтіреді.

 АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау жас ерекшеліктеріне қарай, дарынды және талантты балалармен жұмыс

Модель түсінігі , модельдеу дегеніміз не? Модельдердің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, модельдерге мысал келтіруді білмейді.

Модельге анықтама бере алады. Модельдеу түсініктері қалыптасады. Кезеңдері жайлы ақпараттар алады.  Модель түрлерін ажыратады.

Өзара бағалау

Кері байланыстар орнату

Оқушылар жеке үлестірмелерге жауаптар береді. Деңгейлік тапсырмаларды жұпта орындайды

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

7

Модельдің түрлері

Оқушылар модельдеудің төрт кезеңін қарастыра алады. Модельдерді жіктеуді, модельдерді орындауды, анықталған кезеңдерге сәйкес міндеттерді рәсімдеудіге дағдыланады.

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Модель нысандарын зерттеу сызбасын, модельдеуді жіктеуді білмейді. Ақпараттық модель түсінігін, компьютерлік модель түсініктерін меңгермеген.

Модельдерді жіктеуді, модельдерді орындауды, анықталған кезеңдерге сәйкес міндеттерді рәсімдеуді үйренеді.

Кері байланыс,  критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Оқушылар үлестірмелермен  жеке тапсыралар орындайды. Топта тақырыпқа талқылау жүргізеді. Тест сұрақтарын шешеді.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz

8

Модельдеуге тәжірибелік жұмыс

Оқушыларда модельдеу құру дағдысы қалыптасады. Модельдеу кезеңдері компьютерлік модельді құруды меңгереді.

АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Компьютерлік моделдерді құрауды білмейді.

Оқушылар компьютердің мүмкіндігін пайдалана отырып компьютерлік модель түсінігін тереңдетеді.

Кері байланыс,  критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларын жеке орындайды. Жұпта мозайкамен жұмыс жасайды. Компьютерде жұмыстар.

6 сынып оқулығы,Арман ПВ

Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

6 сынып оқулығы, Атамұра

С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс  дәптері

Электрондық оқулық 6 сынып.

Www.wiki.iteach.kz

www.referaty.kz

www.45minut.org

www.bilimdiler.kz

www.infust.kz


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан
Ақпарат және ақпараттық үдерістер
Алгоритм түрлері
Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схемалар.
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдас тыру
Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор интерфейсі
Кестелер құру. Кестелер
Алгоритм типтері
Алгоритм типтері
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 4327 | Қосты: Cмағұлова Айнұр Тұрсынәліқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык