Жігер деген. Күш деген. Махаббат деген .Кешірім деген . Құдірет деген. Жастық шақ деген. Денсаулық деген .Адалдық деген. Жарқындылық деген. Бар ғажайып деген. Сынып оқушыларын ретімен санау арқылы үш топқа бөлу.оптың басшысын тағайындау.Топтың ережесін еске түсіру, хормен оқу.Әр топ басшысына сабақ барысындағы тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесі таратылып беріледі.
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 2873 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 30-12-2014, 10:52
|
Пікірлер (0)
|
-Ерте, ерте, ертеде Әдебиет атты патшалықта Шешендік деген хан болыпты. Осы ханның үш уәзірі бар екен. Бір уәзірінің есімі – шешендік дау, ал екіншісінің есімі – толғау, ал үшіншісінің есімі- шешендік арнау екен... -Балалар, мен не айтып жатырмын?-Неге олайсыңдар?Ертегінің қай бөлімін айттым?-Ертегі әрмен қарай не туралы деп ойлайсыңдар?-Неге олай ойлайсыңдар?-Бұл ертегіні айту арқылы не айтқым келді?-Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта немен танысамыз?-Дұрыс, ендеше жаңа сабағымызды бастаймыз.2.Слайд арқылы «Инсерт» әдісі. |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. Өткен сабақтағы кері байланыс жасау кезіндегі «Сұрақтары бар қорап» ішіндегі сұрақтарды талқылаймын.қушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал.«Мен қандаймын?».Оқушыларға жұмыстың бағытын түсіндіріп, бағыт беремін.Сынып оқушылары щеңбер бойына тұрып, өз бойындағы 3 жақсы және 3 жаман қасиетті жазып шығады. Жақсы қасиеттер жазылған қағазды қалталарына салып, ал жаман қасиеттер жазылған қағазды жыртып- жыртып қоқысқа тастайды.
|
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал."Шаттық шеңбері".Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз.Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне тілектерін арнайды. Қол шапалақтау. Сынып оқушыларын санау арқылы 3 топқа бөліп, топ басшысын тағайындау. Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.Оқушылардың қатысуымен топтың ережесін қабылдау. Көрнекі қылып сынып бөлмесіне іліп қою.
|
Оқушылардың назарын сабаққа аудару , сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін олады шеңберге шақырып, психологиялық тренинг жүргіземін. Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз. Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне тілектерін арнап, сенім білдіреді. "Мен саған сенемін" (психологиялық тренинг) Қол шапалақтау .Сынып оқушыларын құпия бүктемелер арқылы топқа бөлемін және топ ережесін қайталап, топ ішінен топ басшысын сайлап, бағалау бетшесін таратамын. Оқушылар құпия бүктемелер арқылы топтасады. Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды.
|
|
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
|
Баға критерилеріне сүйеніп өзін-өзі бағалау Жеке жұмыстар жасағанда талантты және дарынды оқушылардың өздерін көрсетуіне мүмкіндіктер бар Компьютерде деңгейлік тапсырмалар орындағанда барлық оқушылар қамтылады, және дарынды оқушылар өздерін көрсете алады. Зерттеудегі А,В,С балаларға тапсырмалар беру арқылы іс әректті зерттейміз |
Класс: 6ә класс Пәні: Математика Пән мұғалімі: Балжанова Арайлым Мырзалыкызы 5-кластағы математика курсын қайталау Тараудың тақырыбы: «5-кластағы математика курсын қайталау», (12 сағат) |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы сыныптарға арналған (7 – 11 сыныптар) арналған физика курсының ұсынылып отырған бағдарламасы физика пәнінің жалпы мақсаттарын және оқушылардың қабілеттілігінен, қызығушылығынан және кәсіптік мүддесінен туындайтын арнайы мақсаттарын ескере отырып дайындалды. Мақсатым: оқушы бойында техниканың әр түрлі салаларының, химиялық және биологиялық құбылыстар мен процестердің негізінде физика және оны заңдары жататындығы туралы білімдерді, физиканың зерттеу әдістері мен зерттеушілік сипаттағы білімдерді, физиканы зерттеу әдістері мен зерттеушілік сипаттағы білімдерді, құратыра білу және кәсіби маңызды тәжірибелік біліктіліктерді қалыптастыру. |