1-топ: Алгебралық теңдеуге келтірілетін триг. теңдеулер 2-топ:Түрлендіру жолымен шешілетін теңдеулер 3-топ: Дәрежені төмендеру арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулер
Уроки / Орта мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 8103 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 20-01-2015, 12:32
|
Пікірлер (0)
|
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын талдап, оны пайдалана алулары тиіс. Талдау, топтық жұмыс, таратпа тапсырмалар. Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын білуге және қолдана білуге тиіс |
Шаттық шеңберін құрып, 21 қараша айы дүниежүзілік сәлемдесу күні болғандықтан 3 елдің сәлемдесу салтын жасап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.«Мен, мен едім, мен едім», «Қызғыш құс», «Ереуіл атқа ер салмай»өлең аттары жазылған стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді.Топ спикерлері сайланады.15 қараша ұлттық валюта күні болғандықтан оқушыларды теңге арқылы бағалау. Бағалау парағын түсіндіріп, тарату. |
Мұғалімдерге гүлдің суретін салдыру. Оны бағалау.Мұғалімдерге рефлексия жасату. Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымымен слайд арқылы таныстыру. Мұғалімдер гүлдің суретін салады. Алған бағаларына рефлексия жүргізеді.Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымының қажеттілігін түсінеді.
|
|
Оқушылар мәтіннің бөлігін оқиды да, түйінді сөздерін дәптерлеріне жазып алады. Мұғалім оқушылардың кітаптарын жауып, қолдарына парақ пен қарындаш алып, осы мәтіннің негізгі ойын білдіретін 10 шақты сөз жазуларын талап етеді. |
Скрипка қобыз аспабынан кейін Еуропада дүниеге келді. Үні нәзік, әсем сазды. Оны “музыкалық аспаптардың патшайымы” деп атайды. Оны ертеректе тізеге қойып орындаған. Дегенмен, сауықшыл Еуропалықтар билегенді ұнататын. Сөйтіп оны енді иыққа қойып ойнай отырып билеп те үлгерген екен. Содан бері оны скрипканы иыққа қойып ойнайды. |
Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді. |
Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау Жұпта алгоритмдерге мысал келтіреді Суреттер арқылы алгоритм түрін анықтайды, электрондық оқулықпен жұмыстар жүргізеді.
|
А)Қазақ халқының мәдениетінің түрлерін ажырата алады. В)Қазақ халқының мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды. С)Қазақ халқының мәдениетін қазіргі мәдениетпен салыстыра отырып, талдайды. |