Оттектің: а) натримен.
Fe(OH)3 → Fe2O3 + H2O
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 6076 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 15-01-2015, 19:19
|
Пікірлер (0)
|
«Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схемалар» тақырыбы бойынша сыныптағы оқушыларды: - алгоритмнің жазылу жолын үйрету; -блок-схема арқылы алгоритмнің жазылуын үйрету; |
Қазақ халқында адамгершілік асыл қасиеттерді уағыздап, халықтың маржан жырларын нақышына келтіріп айтып жүрген, аты аңыз бен жырға айналған тұлғалар көп. Солардың ішінде «он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі - Сүйінбай» болса, шәкірті - өлең сөздің дүлдүлі, жыр алыбы Жамбыл, оның шәкірті –ән мен жырдың кеніші атанған Кенен Әзірбаев, оның шәкірті –әйгілі композитор Алтынбек Қоразбаев |
|
Фариза апамыздың өлеңдері де, кітаптары да өте көп. «Шілде», «Мен саған ғашық емес ем», «Алғашқы сабақ», «Сөз сыры», «Сұхбат» , « Дауа» кітаптары соның айғағы. Апамыз өлеңдерінде алыстан ештеңе іздемейді, қзінің өмірінен, көргендерінен жазады. Ең бастысы, апамыз қыздар туралы жазады. Өлеңдерін қазақтың қараторы бойжеткендеріне арнайды. Ең алдымен солардың ішкі сезімін, махаббатын, қуанышы мен қайғысын, бақытын жырлайды. |
1. Түркі дәуірі немесе көне түркі дәуірі деп қай кезеңді айтамыз? 2. Қытай деректері бойынша түріктер кімдердің ұрпақтары деп есептелінеді? 3. Ескі сына жазуларда түріктер өздерін қандай атпен жазған? 4. Түріктер мен жужандар арасындағы соғыс қай жылдары болды? |
Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте, түзу, сәуле (жартытүзу), кесінді, жазықтық және олардың өзара орналасуы.Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұрышты параллелепипед, пирамида).Түзулер мен олардың жазықтықта орналасуы. Координаталық жазықтық. |
Біз ағайынды 5 жігітпіз, бесеуіміз де өткір, кез келген адаммен оңай араласатын ашық-жарқын жігіттерміз. Кейбір көре алмаған жігіттер бізді жүрген жерін сілтейді, тындырады деп өсек айтады. Мінезі тастай онша маңызды жұмыс істемейтін Латиф деген ағам азулы қызға үйленді. Ал ағам Нартай істемеген жұмысы жоқ: аспаз да болды, шыны да жасады, қазір тұрмыстық қызмет көрсету комбинатында директор. Менің өзім ауыл шаруашылығында, оның ішінде егін жағында істеймін. Екі інім Рәнтай мен Сартай «жігітім» дей берсең тұтана кетеді, қызбалы. |
1. Дәптерге Венн диаграммасын салады. 2. Жазғандарын топпен талқылап әр топтан бір оқушы жазғандарын қорғайды. 3.Пайдасы көбіректер 3 нықты мысалмен, зияны көбіректер 3 мысалмен келтіреді. Бір-біріне 3 сұрақ қояды. Бейтараптарға қай топтың мысалы нақтырақ болды сол топқа өтуіне болады. 4. Йод ерітіндісін дайынуға байланысты есепті шығарады. Дайындалған ерітінді қай кезде қолданылатынын айтып өтеді. |
|