Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Тәулсіздікке қол жеткізіп, егеменді ел болғаннан бері халық мұңын жырлап,жақсылығын асырып, жамандығын жасырып жүрген айтыскерлер қатарына Аманжол Әлтаев, Мұхаметжан Тазабеков, Оразалы Досбосынов, Айбек Қалиев, Ақмарал Леубаева ,Мэлс Қосымбаев т.б. айтыскер ақындарды жатқызамыз.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 22701 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Уақыты: 10-01-2015, 17:03 |


« Білім» және  «тәрбие» жайлы топ арасында шағын айтыс ұйымдастыру. Табыс критерийлері арқылы бағаланады. Нақыл сөздерді қолдану. қазіргі таңдағы мәселесі сұрақтардың жауабы бола алатын ойларды қолдану. 3. Шешендік сөздерді қолдану. 1.Оқушылар  берілген тақырып бойынша айтысады.Топ ішіндегі сөзге шебер оқушы екінші топ оқушысымен айтысуға шығады. Кімнің сұрағы  мен жауабы нақты, тиянақты болса, сол топ оқушылары жүлдегер деп есептеледі. 

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 1947 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Уақыты: 10-01-2015, 17:00 |


 Оқушылар сақтар мен үйсіндердің айырмашылықтарын, ортақ белгілерін талдап шықты. Бағалау кезеңінде әр топ ішінен бір оқушы бағалау парақшасы арқылы бағалап отырды және топ ішінде бағалау жүрді. Соңынан оқушылар стикерге кері байланыс жазып қалдырды.Негізінен сабақымды Булум таксономиясы бойынша  жасап өткіздім.Сабағым өз деңгейінде өтті.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 8938 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сарсенбиева Дария Саматовна | Уақыты: 10-01-2015, 16:06 |


Энергия түрлерін бір бірінен ажырата алады және олардың белгіленуін және екі энергияның бірінен бірі айырмашылықтарын біле алады және де практикада қолдана алады  Көшбасшының  бағалауы, өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, жиынтық бағалау.Жұмыстың қай кезде пайда болатынын анықтай алады және өрнегін есеп шығарғанда қолдана алады. Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау

Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2348 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:37 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол және орын ауыстыру». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру.Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады.«Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары» тарауы  бойынша сөзжұмбақтарды топтар бір-бірімен алмасып, дұрыс жауабын іздейді, одан кейін топ бір бірін тексереді.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2872 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:33 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Тақырыпты топта талқылап, флипчартқа «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары»тақырыбын түсіреді.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 1722 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:31 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6169 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:29 |


Тұрмыста және техникада инерцияның берілуіне мысалдар келтіре отырып, оқушылардың ойын қозғау, кеңістік және уақыт, күш ұғымын, оның айырмашылығы мен қасиеттерін түсіндіру, практикалық маңыздылығын ашу Әрбір жеке тұлғаның ақыл ойының дамуына есте сақтау қабілетін арттыру, өзбетінше қорытынды жасауға, өз-өзіне сын көзбен қарауға машықтандыру. Оқушылардың алдына проблемалық сұрақтар қою арқылы оларды іскерлікке, ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2048 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:24 |


«Салмақ» тобының   есептері: Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған? Ғ=50кН=50000Н р=2кПа=2000Па   Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0,001м2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?  Оқушылар шығармашылық жұмысты орындайды.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 4890 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:20 |


Тұрмыста және техникада инерцияның берілуіне мысалдар келтіре отырып, оқушылардың ойын қозғау, кеңістік және уақыт, күш ұғымын, оның айырмашылығы мен қасиеттерін түсіндіру, практикалық маңыздылығын ашу. Тұрмыста және техникада инерцияның берілуіне мысалдар келтіре отырып, оқушылардың ойын қозғау, кеңістік және уақыт, күш ұғымын, оның айырмашылығы мен қасиеттерін түсіндіру, практикалық маңыздылығын ашу. күнделікті өмірде  қолдана білуге үйрету топта бағалауға  баулу.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3129 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:17 |