Электрондық оқулықтан сын есім туралы тыңдап, тапсырмаларын орындайды. Қайталау, еске түсіру. Мына суреттерде не көрсетілген? Осы заттарды сипаттап айтып беріңдер. Оқушыларға көрсетілген суреттерден не көргендерін айтады. Оқушылар топтастыру арқылы заттарды береді. Өзіндік жұмыс. Тапсырмамен танысу, ойлану.
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 21559 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-01-2015, 08:36
|
Пікірлер (0)
|
Астана қаласында болған оқушылардың алған әсерімен бөлісейік. «Астана» қаласының маршрут картасы таратылады. Маршрут картадағы апсырмалар сайын оқушылар»бағдаршам» бағалау әдісі арқылы алдарындағы түстерді көтеру арқылы өзін-өзі бағалап отырады. Ұшақ билеттерінің келесі бетіндегі өзін-өзі бағалау парақшасын да ұмытпай толтырып отырады. |
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру. Сарамандық жұмысының мақсаты мен күтілетін нәтиже туралы түсінік беру. Сарамандық жұмысының барысымен орындалуы туралы айту. Видеосабақ көрсету. Тәжірибенің орындалуын дәптерлерге орындатады. Химиялық реакция теңдеулерін жазғызады. Химиялық қасиеттері мен алыну жолдарын практика жүзінде іске асыру. Қауіпсіздік техникасының ережелері туралы айтады. Видеосабақты талқылайды. Тәжірибенің орындалуын дәптерлеріне орындайды. Химиялық реакция теңдеулерін жазады |
Шығарманың тақырыбын ашу, оқушының қызығушылығын ояту. Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімі тексеріледі. Тұрмыс – салт жырлары дегеніміз не? Тұрмыс – салт жырлары жайлы білетіндерін топта талқылап, талқылау картасына түсіруі керек. Халық ауыз әдебиеті жайлы білетіндерін топта талқылау картасына түсіреді, топта талдайды. |
Бейнеу ауданы «Совет Одағының Батыры М.Бегенов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» ММ бастауыш сынып мұғалімі Акшаева Гулжанның Ана тілі пәнінен «Шығыс шынары» тақырыбына арнаған қысқа мерзімді жоспары. 4 сынып |
Оқушылар ынтымақтастық атмосферасын құру арқылы, бір біріне қолдау көрсетеді. Құрдастар тобындағы үдеріс дамиды. Сабақ соңында және басында үнемі кері байланыс жасап отырамын. Бұл кері байланыстың оқушының білімді қаншалықты қолдана білетінін байқау үшін пайдасы көп. Оқушыларды оқыту мен оқудағы бағалау жүйесін критерийлер бойынша бағалау мен оқыту үшін бағалаудың түрлері «бағдаршам», «Бас бармақ», өзін-өзі бағалау, өзара бағалау тәсілдерін қолданып отырдым. Сабақтарымда АКТ-ны үнемі олданып отырамын. Тек қана интербелсенді тақтамен жұмыс істеп қана қоймай электронды оқулықты жүйелі қолданысқа енгізіп отырдым. Аудио және видео жазбаларды қолданып отырдым. |
Диалог арқылы бірлесе мақсатқа жетудің жолдарын қарастырады, 2.топтық жұмыстағы өз ролін мінсіз атқарады, серіктестерінің алдындағы жауапкершілік орнығады, белсенді 3.оқушылар басқа оқушылардың танымдық іс әрекетке тартылуын қадағалайды 1.Өзара бағалау. 2. Өзін өзі бағалау. 3. Мұғалімнің формативті бағалауы. АКТ-ны жақсы меңгерген оқушыларға «Денсаулықтың генетикалық негіздері» эссе жазғызу. Үлестірме материалдар. Оқулық. Неутбуктар, инсерт. 4. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар туралы түсініктерін қалыптастыру. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды жайында білімдерін дамыту. |
|
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын. Оқушылар бүгінгі тақырыпқа қатысты жәрмеңке ұйымдастырады. "Кір жаятын жіп" (сабақты қорытындылау). Мадақтау, қол шапалақтау. Оқушылардың жинаған смайликтеріне қарап бағалаймын. Оқушылар жинаған смайликтерінің санын шығарады. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. "Шаттық шеңбері". Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз.Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне тілектерін арнайды. Қол шапалақтау.Сынып оқушыларын конверттегі сұрақтар арқылы топқа бөлу.Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.Оқушылардың қатысуымен топтың ережесін қабылдау. Көрнекі қылып сынып бөлмесіне іліп қою. |