Оқушылар үнемі сұрақтарға қысқаша ғана жауап беруге дағдыланып кеткендігі белгілі, осындай олқылықты жою үшін, мен тәрбие сағатын жоспарлаған кезде, олардан қалайда жүйелі жауап ала аламын, оларға жүйелі, өз ойларын жинақтап жауап беруі үшін мен қандай әдістерді қолдана аламын деп ойладым. Тренинг соңында күткен нәтижеме жеттім, яғни оқушылар адам құқығы, оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігі кеңейді, және өз ойларын еркін айтып, пікірін қорғады.
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 6574 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 00:12
|
Пікірлер (0)
|
Санжар Жафарұлы жалған жаламен ату жазасына кесілген саяси қуғын-сүргіннің құрбаны болды. Ғалым ғылым, қоғамның дамуына көп еңбек сіңірген. Ғылым, білім мен денсаулық смақтау салаларына сіңірген еңбегі үшін 1989 жылы Алматы мемлекеттік медицина институтына С.Асфендияровтың аты берілді. |
Жұлдызшалар арқылы оқушылар сабаққа ынталанады. Сонымен қатар табыс критерийінің ең жоғарғы деңгейіне жетуге талпынады. Өзара және өзін- өзі бағалау жүреді. Өздерін реттей алады. Бірін-бірі оқытады, үйретеді. Топтық жұмыста біріне-бірі көмектеседі. Бағалау бетшесінің құрылыма қарай ұпай арқылы сумативті бағалау жүреді. |
Мақсаты: Өлең мағынасын ашу. Сәкен өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру. Ақсақ киік өлеңін талдау. Қолданатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. ОүБ және ОБ. АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын талдап, оны пайдалана алулары тиіс. Талдау, топтық жұмыс, таратпа тапсырмалар. Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын білуге және қолдана білуге тиіс |
Шаттық шеңберін құрып, 21 қараша айы дүниежүзілік сәлемдесу күні болғандықтан 3 елдің сәлемдесу салтын жасап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.«Мен, мен едім, мен едім», «Қызғыш құс», «Ереуіл атқа ер салмай»өлең аттары жазылған стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді.Топ спикерлері сайланады.15 қараша ұлттық валюта күні болғандықтан оқушыларды теңге арқылы бағалау. Бағалау парағын түсіндіріп, тарату. |
Мұғалімдерге гүлдің суретін салдыру. Оны бағалау.Мұғалімдерге рефлексия жасату. Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымымен слайд арқылы таныстыру. Мұғалімдер гүлдің суретін салады. Алған бағаларына рефлексия жүргізеді.Оқуды бағалау және оқытуды бағалау ұғымының қажеттілігін түсінеді.
|
|
Оқушылар мәтіннің бөлігін оқиды да, түйінді сөздерін дәптерлеріне жазып алады. Мұғалім оқушылардың кітаптарын жауып, қолдарына парақ пен қарындаш алып, осы мәтіннің негізгі ойын білдіретін 10 шақты сөз жазуларын талап етеді. |
Скрипка қобыз аспабынан кейін Еуропада дүниеге келді. Үні нәзік, әсем сазды. Оны “музыкалық аспаптардың патшайымы” деп атайды. Оны ертеректе тізеге қойып орындаған. Дегенмен, сауықшыл Еуропалықтар билегенді ұнататын. Сөйтіп оны енді иыққа қойып ойнай отырып билеп те үлгерген екен. Содан бері оны скрипканы иыққа қойып ойнайды. |