Тақырыбы: Ескен Елубаев «Жыл мезгілдері»
Сыныбы: 4 «В»
Өткізген: Итмгенова Санимай Абдуллаевна
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Жыл мезгілдері» өлеңін , автормен
таныстыру, үйрету.
1) Білімділік: Оқушыларды өз ойын еркін айтуға , жазуға машықтандыру.
2) Дамытушылық: Оқушылардың төрт мезгіл қыс, көктем, жаз, күз туралы түсініктерін кеңейте отырып, әр жыл мезгілінің маусымдық өзгерістері жайлы әңгімелей айтуға үйрету.
3) Тәрбиелігі: Шығармашылыққа, білімділікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас, жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топпен, жеке жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасу, сабаққа әзірлеу.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге
Бас иеміз біз.
2. Психологиялық дайындық жасау.
- Балалар, бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіпті. Демек, бұл сабағымыз жай сабақ емес, ерекше сабақ болып өткелі отыр. Олай болса, қазір қандай сабақ?
- Ана тілі.
ІІ.Үй жұмысын тексеру, сұрау;
Төлеген Айбергенов «Өсіп келе жатырмын» өлеңін жаттау. (3-4 оқушы)
ІІІ. Бекіту: Бұл ойында 4 топқа сұрақтар беремін сол сұрақтарға қай топ дұрыс жауап береді. Сол әр тапсырманы орындауға атсалысқан оқушы өз тобына стикер жинайды. Стикерлерді көп жинаған топ жеңіске жетеді.
1.Ұшып келем өлеңінің авторы? Сағи Жиенбаев
2. Сөзуар сөзінің мағынасын жаз. Сөзшең
3. Наурыз айында болатын өзгерістерді жаз. Күн жылы, өзендердің мұздары ериді, құстар келеді т.б.
4. «Бақшада» мәтінінің кейіпкерлерін ата. Кәрім мен Серік
5. Оқушылар қазір жылдың қай мезгілі?
6. Жыл мезгілдері нешеге бөлінеді? Төрт
7. Оларды ата. Қыс, жаз, күз, көктем.
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Олай болса, мен сіздерге үлкен сырым бар соны айтайын, бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Жыл мезгілдері» деп аталады. Ол өлеңнің авторы Ескен Елубаев туралы слайдтан мәлімет беру.
1. Оқулықпен жұмыс
а) Мәнерлеп оқу
ә) Мазмұнын айту
б) Өлеңді талдату
-Балалар өлең неше шумақ?
- 10 шумақ
- Өлең неше жол?
- 50 жол
- Өлеңде ұқсас сөздер бар ма?
- жатпай ма, таппай ма, болады, толады, артады, қайтады.
в) Өлеңді мәнерлетіп шумақтап оқу, 1 оқушыға толық мәнерлетіп оқыту.
ІІІ. Шығармашылық тапсырма:
1. тапсырма. «Жеке жұмыс» . Оқушылар тірек сөздер арқылы қай жыл мезгілі екенін табу, соны жазу. Соған байланысты топтарға бөлу. 4 топқа бөлу. І топ Жаз, ІІ топ Күз , ІІІ топ Қыс, ІV топ Көктем деп бөлу.
І топ
Көбелек, гүл, көк майса, өрістен қайтқан малдар... ( жаз)
ІІ топ
Сарғайған жапырақ, қайнаған еңбек, қайтқан құстар, егін... (күз)
ІІІ топ
Терезеде ою, жер беті аппақ, ақ боран.... (қыс)
ІV топ
Мал төлдеп, жер бусанып, күн ұзарған, ояну... (көктем)
2. тапсырма.
І топ Жаз тақырыбына постер, қорғау.
ІІ топ Күз тақырыбына шағын шығарма жазу.
ІІІ топ Қыс мезгілі сендерге қалай әсер ететінін бейнелеу.
ІV топ Көктем мезгіліндегі табиғат ( өзен, тау, дала, ағаш ) өзгерістеріне қарап, мына өлең жолдар бойынша өлең құрастыр.
Өзен жатыр .............................................
Айдын жатыр .............................................
Көкте бұлттар .. .........................................
Жауды жаңбыр ..........................................
(Оқушылар кезектесіп оқып, қорғап шығады)
-Жақсы енді балалар келесі 3 тапсырма топпен өлең шығару. Тірек сөздер арқылы.
І топ Жаз
____________ ____________ құсы,
Аспанда ____________ нұры.
____________ ____________ түрі.
ІІ топ Күз
____________ ______________ қарашы,
Неліктен ______________ екен.
Неліктен ____________ екен.
ІІІ топ Қыс,
____________ ______________ құшақтап,
____________ қыс аппақ.
Өзен, ____________ , тау-төбе,
Киген ______________ сәукеле.
ІV топ Көктем
____________ ______________ гүлдер ,
____________ ______________ гүлдер ,
____________ ______________ біреуін,
____________ ______________ анама.
ІV. Жаңа сабақты бекіту:
Мұғалім:
-Жақсы оқушылар, енді жыл мезгілдеріне сәйкес айтылған сөз тіркесін үлгілік кестеге жазамыз. Әр топ өз жыл мезгілін жазады.
Жыл мезгілінің атауы Қайтеді? Неліктен?
VІ. Қорыту: «Кім шапшаң» ойыны. Берілген өлеңнен бір шумағын жатқа айту.
VІІ. Үйге: «Жыл мезгілдері » өлеңін жаттау.
VІІІ. Бағалау: Әр тапсырма сайын стикерлер таратылады, сол стикерлерге кері байланыс жасау, содан соң бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 3637 |
|
|
|
Жыл мезгілдері
Сыныбы: 4 «В»
Өткізген: Итмгенова Санимай Абдуллаевна
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Жыл мезгілдері» өлеңін , автормен
таныстыру, үйрету.
1) Білімділік: Оқушыларды өз ойын еркін айтуға , жазуға машықтандыру.
2) Дамытушылық: Оқушылардың төрт мезгіл қыс, көктем, жаз, күз туралы түсініктерін кеңейте отырып, әр жыл мезгілінің маусымдық өзгерістері жайлы әңгімелей айтуға үйрету.
3) Тәрбиелігі: Шығармашылыққа, білімділікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас, жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топпен, жеке жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасу, сабаққа әзірлеу.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге
Бас иеміз біз.
2. Психологиялық дайындық жасау.
- Балалар, бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіпті. Демек, бұл сабағымыз жай сабақ емес, ерекше сабақ болып өткелі отыр. Олай болса, қазір қандай сабақ?
- Ана тілі.
ІІ.Үй жұмысын тексеру, сұрау;
Төлеген Айбергенов «Өсіп келе жатырмын» өлеңін жаттау. (3-4 оқушы)
ІІІ. Бекіту: Бұл ойында 4 топқа сұрақтар беремін сол сұрақтарға қай топ дұрыс жауап береді. Сол әр тапсырманы орындауға атсалысқан оқушы өз тобына стикер жинайды. Стикерлерді көп жинаған топ жеңіске жетеді.
1.Ұшып келем өлеңінің авторы? Сағи Жиенбаев
2. Сөзуар сөзінің мағынасын жаз. Сөзшең
3. Наурыз айында болатын өзгерістерді жаз. Күн жылы, өзендердің мұздары ериді, құстар келеді т.б.
4. «Бақшада» мәтінінің кейіпкерлерін ата. Кәрім мен Серік
5. Оқушылар қазір жылдың қай мезгілі?
6. Жыл мезгілдері нешеге бөлінеді? Төрт
7. Оларды ата. Қыс, жаз, күз, көктем.
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Олай болса, мен сіздерге үлкен сырым бар соны айтайын, бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Жыл мезгілдері» деп аталады. Ол өлеңнің авторы Ескен Елубаев туралы слайдтан мәлімет беру.
1. Оқулықпен жұмыс
а) Мәнерлеп оқу
ә) Мазмұнын айту
б) Өлеңді талдату
-Балалар өлең неше шумақ?
- 10 шумақ
- Өлең неше жол?
- 50 жол
- Өлеңде ұқсас сөздер бар ма?
- жатпай ма, таппай ма, болады, толады, артады, қайтады.
в) Өлеңді мәнерлетіп шумақтап оқу, 1 оқушыға толық мәнерлетіп оқыту.
ІІІ. Шығармашылық тапсырма:
1. тапсырма. «Жеке жұмыс» . Оқушылар тірек сөздер арқылы қай жыл мезгілі екенін табу, соны жазу. Соған байланысты топтарға бөлу. 4 топқа бөлу. І топ Жаз, ІІ топ Күз , ІІІ топ Қыс, ІV топ Көктем деп бөлу.
І топ
Көбелек, гүл, көк майса, өрістен қайтқан малдар... ( жаз)
ІІ топ
Сарғайған жапырақ, қайнаған еңбек, қайтқан құстар, егін... (күз)
ІІІ топ
Терезеде ою, жер беті аппақ, ақ боран.... (қыс)
ІV топ
Мал төлдеп, жер бусанып, күн ұзарған, ояну... (көктем)
2. тапсырма.
І топ Жаз тақырыбына постер, қорғау.
ІІ топ Күз тақырыбына шағын шығарма жазу.
ІІІ топ Қыс мезгілі сендерге қалай әсер ететінін бейнелеу.
ІV топ Көктем мезгіліндегі табиғат ( өзен, тау, дала, ағаш ) өзгерістеріне қарап, мына өлең жолдар бойынша өлең құрастыр.
Өзен жатыр .............................................
Айдын жатыр .............................................
Көкте бұлттар .. .........................................
Жауды жаңбыр ..........................................
(Оқушылар кезектесіп оқып, қорғап шығады)
-Жақсы енді балалар келесі 3 тапсырма топпен өлең шығару. Тірек сөздер арқылы.
І топ Жаз
____________ ____________ құсы,
Аспанда ____________ нұры.
____________ ____________ түрі.
ІІ топ Күз
____________ ______________ қарашы,
Неліктен ______________ екен.
Неліктен ____________ екен.
ІІІ топ Қыс,
____________ ______________ құшақтап,
____________ қыс аппақ.
Өзен, ____________ , тау-төбе,
Киген ______________ сәукеле.
ІV топ Көктем
____________ ______________ гүлдер ,
____________ ______________ гүлдер ,
____________ ______________ біреуін,
____________ ______________ анама.
ІV. Жаңа сабақты бекіту:
Мұғалім:
-Жақсы оқушылар, енді жыл мезгілдеріне сәйкес айтылған сөз тіркесін үлгілік кестеге жазамыз. Әр топ өз жыл мезгілін жазады.
Жыл мезгілінің атауы Қайтеді? Неліктен?
VІ. Қорыту: «Кім шапшаң» ойыны. Берілген өлеңнен бір шумағын жатқа айту.
VІІ. Үйге: «Жыл мезгілдері » өлеңін жаттау.
VІІІ. Бағалау: Әр тапсырма сайын стикерлер таратылады, сол стикерлерге кері байланыс жасау, содан соң бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |