Интербелсенді тақта арқылы сабақ жүргізген өте тиімді. Ең бір тиімдісі оқушыларға ұсынылатын материал теория жүзінде кітаппен түсіндіргеннен қарағанда интербелсенді тақта арқылы слайд, электронды оқулықпен түсіндірсек оқушы тез қабылдайды және пәнге деген қызығушылықтары артады.
Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 2788 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-11-2014, 05:55
|
Пікірлер (0)
|
№54 «ЖББОМ»КММ Балмаганбетова Шолпан Шаймерденовна тарих және география пәні мұғалімі Бүгінде Жер атты халқы планетаны мекендеген адамзат баласының алдында оның болашағын айқындап, шешуші екі проблема тұр. Оның бірі – ядролық соғыс қауіпі болса, екіншісі күннен – күнге шиеленісіп келе жатқан экологиялық қатер дейміз. Бұл екеуі де әлде бір құдірет күшінің әсерінен емес, адам баласының өз санасының әмірімен дүниеге келгенін материалистік тұрғыда ойлайтындардың кез-келгені түсінеді. Адамның табиғатқа |
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Қарағанды қаласы КММ «№54 жалпы білім беру орта мектебі» География пәнінен қолданбалы курстың бағдарламасы (жаратылыстану-ғылыми пәндерінің саласы) Тақырыбы: «Адам және экология» Сыныбы: 9 сынып Мамандығы: «География» (мамандық атауы) |
Бүгінгі күні әлемдік қауымдастық қатарында өзіне лайық орнын белгілеген біздің мемлекетіміз үшін, қазіргі заман талаптарына байланысты демократиялық қоғамға сай өзіндік көзқарасы, саяси түсінігі бар, білімді әрі жоғары білікті жас ұрпақ тәрбиелеу қажеттілігі 12 жылдық білім жүйесіне өтуді талап етіп отыр. Осыған орай Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың |
А.Қ. Жүніс Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Аграрлы-техникалық колледжінің дене тәрбиесі пәнінің оқытушысы Қазіргі кезеңде оқушылардың физикалық дайындығына қатаң талаптар қойылуына орай, оқытушылардың алдындакүрделі міндеттер тұр. Ол міндеттерді жүзеге асыру жаңашылдықты, жақсы жабдықталған материалдық-техникалық базаны оқытуға арналған техникалық құралдарды қажет етеді. |
«Біздің болашағымыз-жастар» деп биік мінберлерден үнемі айтылып жатады. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев өзінің халыққа арнаған жолдауларында «Жастарды ұлттық патриотизм мен шығармашылық жағынан жан-жақты дамыған тұлға ретінде қалыптастыру, ұлттық мінез –құлыққа, биік талғампаздыққа, тектілікке, білімділікке, ұлттық намыс қасиеттерін сіңіріп тәрбиелеуіміз керек»-деген болатын.Осы орайда алға қойылған бұл міндеттерді жүзеге асыруда дене тәрбиесі мен спорт ерекше роль атқарады. Қазақстан Республикасының Дене тәрбиесі және спорт туралы Заңында |
Қазіргі кезде желілік коммуникациялық құрылымы дамыған заманауи қоғамда өмір сүріп отырған оқушылардың мәдениетін қалыптастыру мектептің көкейкесті мәселесі болып табылады. Ол қоғамда шаруашылық салалардың барлығына компьютерді еңгізілуімен байланысты. Бүгінгі күнде география пәні мұғалімінің сабақты, сыныптан тыс іс-шараларды компьютер көмегінсіз ұйымдастыруын елестетудің өзі қиын. Бұрын ақпаратты оқушылар оқулықтан, анықтамалық әдебиеттен, мұғалімнің дәрісінен, сабақ конспектілерінен алған болса, ал қазірде ғаламдық жүйенің рөлі артуда |
Сабырқызы Анель – Алматы облысы “Cаркан аудандық білім бөлімінің К.Ушинский атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен” Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің химия пәні мұғалімі. |
Күсепова Қарлығаш Жаңабайқызы- математика пәнінің мұғалімі. Атырау облысы, Индер ауданы, Махамбет атындағы орта мектеп. «Қытайлықтар ұлы қытай қорғанымен, итальяндықтар сазды әуенімен таңқалдырса, қазақ халқы ұлттық құндылықтар мен бай тілін мақтан етеді, »- деген екен ұлы кемеңгер жазушы М.О.Әуезов. Қазіргі ғаламдану кезеңінде ұлы жазушымыз атап айтқан ұлттық құндылықтармыз бен бай тілімізді келер ұрпаққа жеткізуде мектептің ролі мен ұстаздар қауымының алар орны ерекше. Бүгінгі жаһандану үрдісінде әр ұлт, әр мемлекет өзіндік менталитетін, өзіндік бет-бейнесін сақтап қалуға тырысуда. |
Информатика сабағында графикалық редакторларды оқыту жалпы орта білім берудің міндетті компоненті болып табылады. Информатика пәні мұғалімдерінің тәжірибесін саралай келе, информатика курсында графикалық редакторларды оқып үйрену сабақтары ерекше деген шешімге келдік. Сабақты жоғары әдістемелік деңгейде өткізу үшін, бір-бірінен өте алшақ білімнің екі саласын: информатика және бейнелеу өнерін меңгеру қажет. Мұны тәжірибеде іске асыру қиын, егер сабақ төменгі және орта сыныптарда өткізілсе, онда графикалық редактормен танысу сабағын бейнелеу өнері пәнімен біріктіруді немесе |