Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Бұл біріншіден- біздің уақытымызды дұрыс пайдалана алмауымыз. Көп уақытымыз бос, пайдасыз, шай ішу, қонақ шақыру, көшеде жүру, бос пайдасыз әңгіме айтылу , екіншіден- баланың танымдық көзқарастарын дамытатын қосымша материалдардың болмауы: бірді –бір қазақ отбасында энциклопедиялық кітаптар, танымдық ойлауын қамтамасыз ететін газет-журналдар,компьютерлер мен ноутбуктардың болмауы, болса да баланың
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1656 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:31 |


«Ана тілің – арың бұл» әдептілік сабағы
22 қыркүйек – Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер мерекесі. Ең алдымен бұл – барша елге ортақ жалпы халықтық мереке, барлық ұлт өкілдеріне көрсетілген құрмет. Осыған орай «Ана тілің арың бұл» атты әдептілік сабағын өткізуді жөн көрдім.
Іс - шара мақсаты: Оқушылардың тіл туралы білімдерін жетілдіру, өз ана тілінің қадір- қасиетін біліп, тілдің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға үйрету. Тіл мәдениетін сақтай білуге, ана тіліне деген сүйіспеншілігін, ынтасын арттыру, ана тілін құрметтеуге баулу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2698 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:33 |


4.Дәптермен жұмыс.
Бала,парта, тақта, кітап сөздерін дәптерге жазып дауысты дыбыстың астын қызыл қарындашпен сызу.
5. Сөздерді буынға бөліп оқу.Әр сөзде неше буын бар екенін анықтау
Гүл,еден,мұз, асық, қобыз, сырнай,бағбан,әнші, балапан,домбыра.
Тапсырмаларды оқушыларға тізбектеп оқыту. Олардың қателерін дер кезінде түзету.
6.Сергіту сәті.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2289 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:38 |


Заттың санын, ретін білдіретін сөздерді сан есім дейміз.Сан есімдерге қанша? неше? нешінші? деген сұрақтар қойылады.
бес, алты, екінші, бесінші.
Жаттығулар орындау.
403 – жаттығу.
Елу метр есіктен
Еңкеюмен шақ кірдім.
Жүз қасқырды өшіккен,
Бір қозыға бақтырдым.
404 – жаттығу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2583 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 20:03 |


4. Әбілмәмбеттің шешімі?
«Атан әкес, жықтыма жау туымды»,
Деп ызаға Әбілмәмбет буынды.
«Ала кетем жастығымды мен де» деп,
Қынабынан алдаспанын суырды.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2403 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 16:14 |


Сабақтың тақырыбы: Әбділда Тәжібаев. «Сырдария» өлеңі
Сабақтың мақсаты: 1) білімділік мақсат: ақын және драматург, филология ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстанның халық жазушысы – Әбділда Тәжібаевтың өмірі жолы және шығармашылығымен таныстырып,туған жеріне, табиғатына арнаған «Сырдария» өлеңі арқылы өскелең ұрпақты туған жерін бағалауға ыстық екендігін сезінуге, сүйіспеншілігі мен қызығушылықтарын ояту. 2) дамытушылық мақсат: мәнерлеп оқу, талдау, сұрақ-жауап, іздендіру, «ой шақыру» арқылы оқушылардың ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым-қатынастық біліктілігін дамыту; 3) тәрбиелік мақсат:туған жерді,елді сүюге,табиғат анамызды қорғауға, құрметтеуге, білімді әрі өнегелі болуға тәрбиелеу. Сабақт
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2542 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 16:11 |


23.02.2015 а/ Етістік райларын туралы түсінік Етістік райларының атқ. қызметі, жасалуы, түрлері туралы түсінік беру. Етістік райлары туралы , қызметі туралы,жасалу жолдары тур, біледі. Сұрақ –жауап.
Ойлан, тап ойыны
Жеке жұмыс
Бекіту: 160-жаттығу
Талдау:161 –жатт
.
Шығ. жұмыс: Берілген ет-ді райдың түріне қарай ажырату Жеке, топтық А4па-рағы
25.02.2015 Ашық рай Ашық райдың атқаратын қызметі , жасалу жолдары және түрлі жаттығулармен таныстыру Ашық райдың атқаратын қызметін, жасалу жолдарын, біледі. Топтық жұмыс.
Блум таксо-номиясы бойынша тапсырмалар 1.Ет-тің райары дег-з не?
2.бер-н сөйлемдегі райдың түріне қарай ажырат.
3. Сурет бойынша әңгіме құрау.
4. Ата-анамның мамандығы ойтолғау жазу. Ұпай текшелерінің жиынтығына қарай бағалау.
27.02. 2015 Бұйрық рай Бұйрық райдың ережесімен , жіктелу үлгісімен таныстыру. Бұйрық .райдың ережесін біледі. Жіктей алады .Өз беттерімен сөйлем қүрай алады. Көшбасшыны анықтау. Дарынды баламен жұмыс.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4977 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:35 |


Талдау: 1 топ. а) Қаленді жауапқа тартады деген ой оның басына
келген емес ...
ә) Біз Балқашқа баратын поезды күттік те ол Петропавл поезымен сол күні кешке Алматыға аттанды .

2 топ. а) Торыайғыр тауы желдің екпінді өзегінен бір қырындау тұрады ондағы жел әлдеқайда саябыр келеді .
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3157 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 12:40 |


Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/ Зымыран сұрақтар
1. Ж. Аймауытов кім?
2. Әңгімедегі әнші есімі?
3. Әмірханның өмірдегі бейнесі кім?
4. Автор әншімен қайда кездесті ?
5. Әнші ән айтуды кімнен үйренді?
6. Әмірхан қандай әнші?
7. Әңгіме кейіпкерлерін ата?
8. Жастар не ұйымдастырды? Оқушылар мұға
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2773 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 12:37 |


Кіріспе «Отбасы тәрбие бастауы»
2. «Өмір сызығы» тренингін ұйымдастыру
3. «Балаға мейірім сыйла» бейнекөрініс көрсету
4. Қуыршақ терапиясы бойынша өздерін таныстыру
5. Топтық жұмыс. Отбасы әнұраны және елтаңбасын бейнелеу
6. Сұрақтар
7. Ситуациялық жағдайлар / көрініс/
8. «Дүкен» ойыны
9. Қорытынды / жадынама үлестіру, менің түйгенім....... парақша толтыру

Барысы :
Құрметті ата-аналар !
Бүгінгі «Отбасы өмір өзегі» атты семинар сабаққа қош келдіңіздер.
І. Кіріспе. «Отбасы тәрбие бастауы»
Отбасы – адамзат бесігін тербеткен баланың бас ұстазы. Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке отбасының асыраушысы, қамқоршысы , тірегі деп білесің, ана отбасының ұйтқысы, жылуы, шуағы. Жақсы ана отбасына берекеәкеліп, жанұясын бақытқа бөлейді.
Әке мен шеше – отбасында баланы әлеуметтендіретін басты тұлғалар.
Баланы тәрбиелеу үшін әркімнің өз тәжірибесі жетпейді. Басқа адамдардың тәжірибесімен танысу керек деген екен ұлы ақынымыз М.Жұмабаев. Махаббатсыз, мейірімсіз, бақытты, ақкөңіл адам тәрбиелеу мүмкін емес. Жапырақ тамырдан нәр алады. Баланы аман- сау өсіру ата-анаға міндет болса, оны жақсы адам етіп тәрбиелеу де үлкен парыз.
ІІ. «Өмір сызығы» тренингі
Мақсаты : Бір – бірінің қуанышын бөлісу
Шарты : Осы жылда болған қуанышты жағдайларды сурет арқылы жеткізу, әңгімелеу

ІІІ. «Балаға мейірім сыйла» бейнекөрініс көрсету
- Бұл бейнекөріністен не сезіндіңіздер ?/ Ата-аналар ойларын түйіндейді/
ІY Арт терапиясы бойынша ата-аналар фолгадан қуыршақ жасап өздерін таныстырады:
Бұл қуыршақтың есімі........
Отбасы туралы толық мәлімет........
Ұстанымы ..........
Y. Топтық жұмыс. Отбасы әнұраны және елтаңбасын бейнелеу / Топтар түсіндіріп қорғайды /

YІ. Топтарға сұрақтар үлестіріледі.
1. Ата-ананың бала алдындағы міндеті қандай ?
2.Сіз бала тәрбиесінде қандай қағидаларды ұстанасыз
3.Дені сау,тәрбиелі,өрелі бала өсіру үшін не қажет деп
білесіз ?
YІІ. Ситуациялық жағдаяттар. Топтар
ситуациялық жағдайдан шығу жолдарын көрініс
арқылы көрсетеді.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3791 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 12:18 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар