Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Мұғалімнің аты-жөні: Какмидолданова Динара Елеуовна
Еңбек өтілі:12 жыл
Жұмыс орны: Талдыкорған қаласы, ДБААЛ №24
Қызметі: Тарих пәнінің мұғалімі
Категория: І санатты
Шеберлік сыныбының ЖОСПАРЫ:
 ТАҚЫРЫБЫ: Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
 САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Тәлім алушының іс-әрекеті арқылы сабақты талдау жолдарын айқындау.
 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
 Сындарлы оқудың не екенін түсінеді
 Сабақты талдау жолдарын айқындайды
 Тәлімгер тәлімгерлік үдерісіне өз тәжірибесін қоса отырып, қандай міндеттерді орындайтынын анықтайды
 Тәлімгер мен тәлім алушының арасындағы кәсіби әңгіменің маңызын бағалайды
 Сабақты критерий құру арқылы талдау жолдарын үйренеді
 МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ: тарих пәнінің мұғалімдері
 САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: Ой қозғау, негізгібөлім (мазмұнды ашу), кері байланыс
 ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: АКТ, Жұптық және топтық жұмыс, «кәсіби әңгіме» бойынша пікір алмасу, екі жұлдыз, бір тілек
 ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта , презентация, видео материал, постер, стикер, фломастерлер, бағалау карталары
 ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірмелер

Сабақтың мазмұны:
Жұмыс кезеңдері Кезеңдердің мазмұны Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты Ресурстар

Ұйымдастырубөлімі
Мақсаты:
Қатысушылардың қызығушылығын ояту, оларды жағымды, позитивті көңіл-күймен сабақты бастауға итермелеу

Әдістері:
Ой қозғау,
пікірлесу, әңгімелесу, белсенділігін арттыру, қызықтыру,
жайлы қарым-қатынас орнату. Мұғалімнің сәлемдесуі.
Жайлы атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Топтарға бөлу.

Миға шабуыл:
Коуч сұрақтары:
1)Талдау дегеніміз не екенін білесіз бе?
2)Талдау жасап көрдіңіз бе?
3)Сабақ талдау қажет деп есептейсіздер ме?

Кинодан үзінді көрсетіледі.
(1 серия)
Сұрақтар:
1) Осыдан мұғалім қандай кедергілерге ұшырады?
2) Қандай қателіктер жіберілді?
Кинодан үзінді көрсетіледі.
(2 серия)
Сұрақтар:
1)Сіздердің кеңестеріңізді мұғалім қаншалықты ескерген?

Мен сіздерге кинодан үзіндіні не мақсатта көрсеттім?
Осы айтылған идеялардан, кеңестерден қандай қорытынды жасауға болады?
Мұғалімнің оқыту тәжірибесінде тиімді оқыту үшін не маңызды болып табылады?

Бүгінгі коучинг тен не үйренгілеріңіз келеді.

Қатысушылармен сәлемдесу
Қатысушылар шаттық шеңберін құрайды. Өзін таныстыру үшін есімін айтып, сүйікті ісін іс-қимыл арқылы көрсетеді.
Қатысушылар топтарға бөлінеді (1-3 ке дейін саналып, топты құрады).
Қатысушылар сұрақтардың мағынасын ашады.

Стикерлерге кездескен кедергілерден шығу жолын ұсынып,мұғалімге кеңес береді.
Жазғанын дауыстап оқып, әр қатысушы постерге жапсырады.

Стикерлерге
мұғалімдегі өзгерістерді жазып, іледі.

Қатысушылар бүгінгі коучтың тақырыбы мен мақсаттары туралы ой қозғайды

Тақырыпты ашады.
Мақсатын құрады.
Күтілетін нәтижеге бағытталады.

5мин.

«Моно Лиза» киносынан үзінді
1 серия

Постер
1.«Мұғалімге кеңес»

«Моно Лиза» киносынан үзінді
2 серия

Постер
1.«Мұғалімдегі өзгеріс»

Презентация
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2059 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:10 |


Мақсаты : ХV –ХVІІ ғасырлардағы қалалардың жағдайы қандай болды? Сабақтың түрі: Аралас сабақ Күтілетін нәтижелер: А Орта ғасырлық қалалар туралы біледі. В Қазақ қалаларының экономикалық жағынан әлсіреу себептеріне анықтама береді. С Экономикалық дамуында калаларды схемалайды, калаларды ажыратады, жасырын мағынаны көре біледі .
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2665 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 08:17 |


5 минут Жаңа сабақты оқыту жоспары.
1. Ғұндар тарихының ерте кезеңі
2. Ғұндар мемлекетінің құрылымы
3. Ғұн тайпаларының бірлестігі
Ресурстар арқылы оқушылар оқиды, танысады.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2091 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:30 |


Сабақтың тақырыбы:Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. Пернетақта.
Сабақтың мақсаты : Компьютер және оның негізгі құралдарының қызметін түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, карточкалар.
Пән аралық байланыс: математика.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2002 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:26 |


Балалар бугінгі сабағымыз ерекше. Сыныбымызға көптеген қонақтар келіп отыр. Коктемде дала гүлге толады. Міне, біздің сыныпта тақтаға коптеген гүлдердің суреттері бейнеленген. Бүгінгі тапсырмаларды орындай отырып біздер жумбақ сөзбен танысамыз.
-Ендеше ,балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Үй тапсырмасын тексеру.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 1554 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:17 |


Атынызды дәріптеп
Дилназ:Жарқын жүзді ұстазым, мейірбан, сабырлы.
Ауызныннан шыққан сөз бар шәкіртке қадірлі.
Келдім міне алдымда, бір шоқ гүлім қолымда
Саған шәкірт болмақпын ғылым білім жолында.

Рустам:Көзге ыстық көрінер
Материалы / Тәрбие сағаты | Көрсетілім: 2320 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:14 |


еді. Ұлттың жанарудың, елдігімізбен есендігіміздің басы болған деп тілеген еді қалың жұрт.
2. Жүргізуші: Желтоқсан жаңғырығы көзден де, көңілден де кетпейді. Ұлттық намысымызды оятып, салт - санамызға қозғау салған тәуелсіздігімізді бір табан жақындатқан қуанышты да, қайғылы күн – «желтоқсан оқиғасы».
Осы оқиғаға байланысты елімізде 8515 адам ұсталып, прокуратура 5324, мемлекеттік қауіпсіздік комитеті 550 адамды тергеуге алды. Жарақат алған 1283 адам медицина мекемелеріне барды.
(Видеофильмнен үзінді көрсетіледі)
Материалы / Тәрбие сағаты | Көрсетілім: 2548 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:48 |


2 Үй тапсырмасын сұрау 15 минут Берілген тақырып бойынша эссені оқу және сөзжұмбақ шешу Жазып келген шығармаларын оқиды,сөзжұмбақ шешеді Шығармашылықпен жұмыс істеуге,сұрақ қоюға,жауап
беруге үйренеді Өзін-өзі бағалау
Материалы / Географиядан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2523 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:44 |


1. Өзен дегеніміз не?
2. Өзен бөліктерін «Өзен бөліктерінің көлденең қимасы» суретінен көрсет.
3. Дүние жүзіндегі ең суы мол өзенді атап, картадан көрсет.
4. Дүние жүзіндегі ең биік сарқырама қай өзеннің бойында орналасқан.
5. Шоңғал дегеніміз не?
6. Өзендердің шаруашылықта пайдалануы жайлы айтып бер. Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға тез жауап қайтаруға дағдыланады;
Сабаққа ынтасы артады;
Бас бармақ арқылы бағалау
Материалы / Географиядан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3440 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:41 |


4.Дәптермен жұмыс.
Бала,парта, тақта, кітап сөздерін дәптерге жазып дауысты дыбыстың астын қызыл қарындашпен сызу.
5. Сөздерді буынға бөліп оқу.Әр сөзде неше буын бар екенін анықтау
Гүл,еден,мұз, асық, қобыз, сырнай,бағбан,әнші, балапан,домбыра.
Тапсырмаларды оқушыларға тізбектеп оқыту. Олардың қателерін дер кезінде түзету.
6.Сергіту сәті.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1835 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:38 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар