Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

2)Төмендегі буындардан модель атауын құрастырындар

Төменде көрсетілген информатика электронды оқулығынан модель және модельдеу тарауын қайталап, талдап, оқушылар өздері оқу моделін, яғни электронды сөзжұмбақтар құрастырады. (MS Excel) бағдарламасында.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3685 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:32 |


ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: итербелсенді тақта, постер, түрлі – түсті маркерлер, магниттер, суреттер, дыбыстық талдауға текшелер, стикер, смайликтер

ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: мазмұнды суреттер, карточкалар
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 1779 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:29 |


ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ: Психологиялық дайындық, үй тапсырмасын тексеру, мағынаны тану, сурет бойынша жұмыс, оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс, ой толғаныс, кері байланыс
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: жоғалған сөзді тап, әріптер еліне саяхат, сөз жұмбақ шешу, оқушыларға әңгімелету, дүкеннен азық - түлік алу, бір сөзден көп сөз ойла, пирамида құрастыру
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: интербелсенді тақта, презентация, оқулық, дәптер, стикер, постер, фломастерлер
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: мазмұнды суреттер, карточкалар
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2309 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:26 |


Бағалау критерилері Өз ойларын дәлелдей білуін. Топпен, жұмыс жасаудағы белсенділігін бағалау
Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын. Сұрақтарға толық жауап беруін
Үйге тапсырма «Менің анам» тақырыбында эссе жазып келу
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2830 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:24 |


Қасымова Әлима Ертайқызы
Жалаңтөс Баһадүр атындағы облыстық спортта дарында балаларға арналған мектеп интернатының математика – физика пәнінің мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия
Сабақтың мақсаты:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3234 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:21 |


"Дәрілік өсімдіктер" тақырыбына дайын ғылыми жұмыс
Материалы / Оқушымен жұмыс | Көрсетілім: 14156 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 20:06 |


Заттың санын, ретін білдіретін сөздерді сан есім дейміз.Сан есімдерге қанша? неше? нешінші? деген сұрақтар қойылады.
бес, алты, екінші, бесінші.
Жаттығулар орындау.
403 – жаттығу.
Елу метр есіктен
Еңкеюмен шақ кірдім.
Жүз қасқырды өшіккен,
Бір қозыға бақтырдым.
404 – жаттығу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2583 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 20:03 |


Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулерді шешу үшін мына алгоритмдер қолданылады:
1. Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешу;
2. Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлу;
3. Модуль таңбасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңдеуді шешу;
4. Теңдеудің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатынын тексеру;
5. Тиісті түбірлерді берілген теңдеудің түбірі ретінде алу.
Мысалы: |1-х|=|х+4| теңдеуін шеш.
Шешуі: |х+4|=|(2х+3)+(1-х) |
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 12804 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 20:00 |


Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Сыныпты ұйымдастыру.
2.Сабақты бастау.Топқа бөліну.(2мин) Оқушыларды жұп сандар, тақ сандар, натурал сандар, таңба арқылы топқа бөлемін.Рольдерін анықтаймын.(2мин)Көшбасшыны тағайындау.Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар:
1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?
2. Жай бөлшектерге мысал келтір
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 10273 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:57 |


Зерттеудің болжамы: Менің сүйікті кейіпкерлерім «Қасқыр мен Қоян» ғасыр өтсе де ,өзінің өзектілігін жоймай , 21ғасыр балаларының сүйікті кейіпкерлері болып отыр. Өйткені уақыт өтсе де ақкөңілділік, сабырлылық,тапқырлық сияқты қасиеттер өз маңызын жоғалтпайды. Егер қасқыр мен қоян менің заманымның кейіпкері болса, былай болар еді: келешекте қасқырдан креативті көшбасшы кейіпкер шығуы мүмкін. Ал қоян болса тек қана орындаушылық қасиеті басым қызметкер болар еді.
Зерттеудің жаңашылдылығы:Ермексазбен мультфильм кейіпкерлерін мүсіндей отырып, оларды жаңа қырларынан тану.
Зерттеудің практикалық маңызы: Ермексазбен жұмыс барысында саусақ моторикасы дамиды.Оқушының жазу каллиграфиясы жақсарады
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3465 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:55 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар