Төменде көрсетілген информатика электронды оқулығынан модель және модельдеу тарауын қайталап, талдап, оқушылар өздері оқу моделін, яғни электронды сөзжұмбақтар құрастырады. (MS Excel) бағдарламасында.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3685 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:32
|
Пікірлер (0)
|
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: мазмұнды суреттер, карточкалар
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1779 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:29
|
|
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: жоғалған сөзді тап, әріптер еліне саяхат, сөз жұмбақ шешу, оқушыларға әңгімелету, дүкеннен азық - түлік алу, бір сөзден көп сөз ойла, пирамида құрастыру ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: интербелсенді тақта, презентация, оқулық, дәптер, стикер, постер, фломастерлер ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: мазмұнды суреттер, карточкалар
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2309 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:26
|
|
Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын. Сұрақтарға толық жауап беруін Үйге тапсырма «Менің анам» тақырыбында эссе жазып келу
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2830 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:24
|
|
Жалаңтөс Баһадүр атындағы облыстық спортта дарында балаларға арналған мектеп интернатының математика – физика пәнінің мұғалімі. Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия Сабақтың мақсаты:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3234 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:21
|
|
|
бес, алты, екінші, бесінші. Жаттығулар орындау. 403 – жаттығу. Елу метр есіктен Еңкеюмен шақ кірдім. Жүз қасқырды өшіккен, Бір қозыға бақтырдым. 404 – жаттығу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2583 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-04-2015, 20:03
|
|
1. Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешу; 2. Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлу; 3. Модуль таңбасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңдеуді шешу; 4. Теңдеудің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатынын тексеру; 5. Тиісті түбірлерді берілген теңдеудің түбірі ретінде алу. Мысалы: |1-х|=|х+4| теңдеуін шеш. Шешуі: |х+4|=|(2х+3)+(1-х) |
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 12804 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-04-2015, 20:00
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1.Сыныпты ұйымдастыру. 2.Сабақты бастау.Топқа бөліну.(2мин) Оқушыларды жұп сандар, тақ сандар, натурал сандар, таңба арқылы топқа бөлемін.Рольдерін анықтаймын.(2мин)Көшбасшыны тағайындау.Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар: 1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз? 2. Жай бөлшектерге мысал келтір
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10273 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-04-2015, 19:57
|
|
Зерттеудің жаңашылдылығы:Ермексазбен мультфильм кейіпкерлерін мүсіндей отырып, оларды жаңа қырларынан тану. Зерттеудің практикалық маңызы: Ермексазбен жұмыс барысында саусақ моторикасы дамиды.Оқушының жазу каллиграфиясы жақсарады |
Бөлімдер