Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

                                                                                                                               Карагандинская обл.

                                                                                                      Шетского района

п.С.Сейфуллина

СШ Жарык

Учитель по русскому языку и литературы

Майкенова Алмагуль Касенхановна 

Материалы / Уроки литературы | Көрсетілім: 2307 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 10:23 |


1 сыныпқа арналған математикадан ашық сабақ жоспары "10 санының құрамы" сабақ жоспары мен презентациясы
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2731 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:45 |


Слайдта көрсетілген сұрақты оқып отырып, «Серпілген сауал» әдісі арқылы допты лақтыра отырып, жауап айтады Жетон бойынша бағалау
2' Интерактивті тақта Қызығушылықты ояту.
«Қозғалыс» сөзіне ассоцация құрғызып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты ашылады.
Оқушылар «Қозғалыс» сөзіне қатысты мәліметтерді тақтаға жазады.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2422 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:43 |


Суреттер Топқа бөлу.
Машина, ұшақ, поезд қозғалыстарының суреттері арқылы 3 топқа бөлу Суреттерді ала отырып, оқушылар өздеріне сәйкес суреттегі қозғалыстардың анықтамасын айта отырып топқа бөлініп отырады.
2' Интерактивті тақта, суреттер Қызығушылықты ояту.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4104 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:40 |


Орта мерзімдік жоспарды оқу бағдарламасын, күнтізбелік жоспарды басшылыққа алып, зерттеуге алған 7 сынып оқулығы, нұсқаулық, «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі электронды және қағаз түріндегі ресурстар негізінде құрдым. Сонымен қатар, курс тыңдаушылары lesson stady арқылы жоспарлап, өзара кеңестік.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2050 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:30 |


Балалар тапсырманы бірігіп орындайды,теңеу сөздерді табады.
Топ бойынша жұмыстар жасайды.Балалар тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.
Бекіту 5мин 1.Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
2.Ойыңды толық жеткізіп,сабаққа қатыса алдың ба?
3.Кімнің сабаққа қатысуы ұнады?
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 4423 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:28 |


Тақырыбы: Пайдалы қазбалар
Мақсаты:
Білімділік:Оқушылардың еліміздегі, өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар туралы және оларды өндіру жолдары мен пайдасы туралы білімдерін пысықтау.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 1508 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:43 |


Кімдердің жауаптары кәміл шықты,
Бүгінгі арулардың сайысында,
Жеңіске жетер нағыз мықты. (қазылар алқасымен таныстыру)
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа,
Сәлемдесу кіреді,
Ата - дәстүр салтына - дегендей сайысымыздың
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2464 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:29 |


v2. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөледі?
3. Егер ондық бөлшектің бүтін бөлігі бөлінгіштен аз болса, қалай бөлінеді?
4. Ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса не істеу керек?
5. Ондық бөлшекті 10, 100, 1000 .... разряд бірліктеріне бөлуді түсіндір.
6. Берілген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде қалай жазуға болады?
7. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?
8. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндір.
9. Егер көбейтіндідегі цифрлар сан ға тиісті цифрлар санынан аз болса, көбейтіндідегі үтірді қалай қояды?
10. Ондық бөлшекті ондық бөлшеке қалай көбейтеді?
11. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажырату ға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек?
12. 1,5*3 неге тең?
13. 9,6: 3 неге тең?
14. 52,35*100 неге тең? Оқушылар-ға сұрақтар беріледі.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5719 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:26 |


Тaқырыбы: Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс- тәсілдeр.
Мaқсaты: Кeмбридж Унивeрситeтінің оқыту сaлaсындaғы тәсілдeрін әріптeстeрімe тaрaту. Модуль бойыншa мeңгeргeндeрін өзінің іс- тәжірибeсіндe қолдaнуғa бaулу.
Коучинг сeссияның міндeті:
- Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс-тәсілдeрді пaйдaлaнa oтырып, бaрлық тыңдaушылaрдың кeз кeлгeн жaңa мaтeриaлды caнaлы oймeн қaбылдaу, нәтижeciнe жeту.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 2638 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:23 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар