А)мезодерма Б)піллә Ә) сірқабық В)эктодерма 9)Паразит құрттарды зерттейтін сала? А)палеонтология Б)гельминтология Ә)протозоология В)зоология 10)Ақ сұламаның денесінің ортаңғы қабаты А) энтодерма Ә)эктодерма Б)мезодерма В)сірқабық
Материалы / Биологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4068 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:51
|
Пікірлер (0)
|
![]()
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2930 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:48
|
|
коучингтер жүргізу арқылы дамыту. - Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің меңгерген әдіс-тәсілдерін сабақ барысында жүзеге асыру арқылы оқушыларға жан- жақты, әмбебап білім беру. |
Алдымен мұғалім тақырыптарды саралап: Мысалы: 8-сыныптағы Махамбет Өтемісұлының өміржолын және «Мен Құстан туған құмаймын» деген шығармасын 9-сыныптағы «Мен едім» немесе 10-сыныптағы «Менің атым Махамбет» тақырыбымен, Шоқан Уәлихановтың өмір жолын 5-сыныптағы «бала Шоқан» әңгімесімен т.басқалай топтастырып алған жөн. Біріктірілген сыныптардағы біртақырыптық сабақтың құрылымы, негізінен, 3 бөлімнен, 3 кезеңнен тұрады.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2268 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:10
|
|
Қазекем «Жас келсе іске» деп бекер айтпаса керек-ті.Сол себепті де мектебімнің ұжымымен бірлесе отырып,өз тәжірибесінде жетістікке жетуге талпынатын,мектебіміздің жаңа ағымнан қалыспай сапалы білім беруіне де мүмкіндік жасайтын,ол туралы ойлауға мүмкіндік тудыратын мұғалімдермен шығармашылық топ құрып алдық |
Оқиғаның дауы, өрбуі: Баян қызды еліне алып келуі. Оқиғаның шиеленісуі: Ноянның қызға ғашық болып, екуінің қашып кетуі. Оқиғаның шарықтау шегі: Ноян мен қыздың Баян қолынан қаза табуы. Шешімі: Батыр Баянның жау қолына өзі барып түсуі. Оқиғадағы негізгі кейіпкерлеріміз кім? Баян, Ноян,Лағда. Ендеше осы кейіпкерлерімізге мінездеме бере кетейік.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5824 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:04
|
|
Сол себепті де біз баланы оқыта отырып, ой еркіндігін, белсенділігін, ізденімпаздығын қалыптастырып, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландырамыз.қазір сіздермен бөліскім келіп тұрғаным өз сабақтарымда қолданып жүрген тиімді әдістерімнің бірі:топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыда
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3644 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:01
|
|
4. Пантомима Яғни қатысушылар конвертте жасырылған процесті дыбыссыз іс- қимылмен көрсетуі тиіс. 5. «Кім тапқыр» берілген сөзден сөздер құрастыру 6. Топ басшылар сайысы • Сенбе ешкімге тұрса да қанша мақтап, Әуре етеді ішіне қулық сақтап. |
а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын түгендеу ә) Топқа бөлу (От, су, күн, ай суреттерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді) Психологиялық көңіл - күй сыйлау: От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар. Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
Материалы / Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4138 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:54
|
|
Сабақтың тақырыбы 6-тарау бойынша қайталау Жалпы мақсаты 1.Тік бұрышты координаталар жүйесін қайталау.2. Тік бұрышты координаталар жүйесі, осьтік симметрия, центрлік симметрия тақырыптары бойынша есептер шығаруға жаттықтыру.Жұмыс кезінде бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2991 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:51
|
|
Бөлімдер