Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 13

ҮІ қадам
Логикалық сұрақ
ҮІІ қадам
Кейде дарынды және талантты оқушылар жағымсыз тәртік көрсетуі мүмкін, бұл олардың ерекше қебілеттеріне тікелей байланысты ма?
/Әріптестер сұраққа өз ойларын жеткізеді/
ҮІІІ қадам
Қазақтан шыққан талантты және дарынды балалардың суреттерін көрсетіп, олар жайлы пікірлерін тыңдау. 5 минут
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3963 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:39 |


-«Ата-бабам тарихы –менің тарихым»
-Ие,Біз ата-бабамыздың тарихы ,бастарынан өткен қиын кезеңдері,ел басына күн туғанда өздерінің батырлықтары,ерліктері,еңбектерін аямаған,елі үшін туған бір туар азаматтар туралы осы тараудан оқып жатырмыз . Осындай тарихта ізін қалдырған дана, ұлы адамдарды бүкіл әлем біледі. Мысалы, батырлар, ұлы ақындар, жазушылар, халқын ойлаған жақсылықты жақындатқан халық сүйіктілері.
-Ендеше, бүгінгі сабақта осы жақсы адамдардың бірінің балалық шағының көрінісінен сыр шертеміз.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2205 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:32 |


Әжені де ардақтап,
Әдеппен бас иеміз.

Ән: Анашым.

Жансая:Өмірде ана –бақыт,ана-пана,
Өмірді өкендетер ана ана.
Өсірге талай көсем,талай шешен,
Талай ер, талай ақын,талай дана.

Ботагөз:Ана! Ол біздің елде ардақты адам,
Кіші де,үлкен де ардақтаған.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 4195 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:25 |


3-есеп.Математикалық диктант.
50 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=9;42.
Сергіту сәті.Қазіргі кезде қайырымдылық акциялары эстафета түрінде кең інен өткізілуде.Біздің мектебімізде 26 қараша күнінде қайырымдылық акциясы өткізілді.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 5273 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:21 |


Есеп құрастыру,шығару.
Оқу құралдарын қалай ұстау керектігі айтылады.
3-есеп.Математикалық диктант.
50 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=9;42.
Сергіту сәті.Қазіргі кезде қайырымдылық акциялары эстафета түрінде кең інен өткізілуде.Біздің мектебімізде 26 қараша күнінде қайырымдылық акциясы өткіз
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2034 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:18 |


«Тыйым сөздер» туралы түсінік:
Слайд 6.Өлеңді тыңдап,қай ақынның шығармасы екенін табу.
(М.Мақатаевтың туған күнімен байланыс)М.Мақатаев туралы айту:
Өлеңін оқыту.Поэзия минуты(Туған жер туралы айту.)
Үйге тапсырма:6-жаттығу. «Туған жер» тақырыбына әңгіме құра.Слайд7
Сабақты қорытындылау,бағалау.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2560 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:16 |


Оқу нәтижесі Мұғалімдер бағалау әдістерін сабақтарында интеграциялау қабілетіне ие болады; берілген форматта бағалау өлшемдерін әзірлеуді үйренеді, формативті бағалау дағдыларын меңгереді.
Түйінді идеялар: Өздерінің оқу үдерісіндегі кезеңін анықтау үшін оқушылар және мұғалімдермен пайдаланылатын деректерді сәйкестендіру және үдерісті бағалау; Даму керек бағыттар мен қажетті деңгейге қол жеткізуге қатысты тағайындамалар.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4 қағаздары, стикер, интерактивтіктақта, флипчарт қағаздары
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3767 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:13 |


Мұғалімнің аты-жөні: Какмидолданова Динара Елеуовна
Еңбек өтілі:12 жыл
Жұмыс орны: Талдыкорған қаласы, ДБААЛ №24
Қызметі: Тарих пәнінің мұғалімі
Категория: І санатты
Шеберлік сыныбының ЖОСПАРЫ:
 ТАҚЫРЫБЫ: Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
 САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Тәлім алушының іс-әрекеті арқылы сабақты талдау жолдарын айқындау.
 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
 Сындарлы оқудың не екенін түсінеді
 Сабақты талдау жолдарын айқындайды
 Тәлімгер тәлімгерлік үдерісіне өз тәжірибесін қоса отырып, қандай міндеттерді орындайтынын анықтайды
 Тәлімгер мен тәлім алушының арасындағы кәсіби әңгіменің маңызын бағалайды
 Сабақты критерий құру арқылы талдау жолдарын үйренеді
 МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ: тарих пәнінің мұғалімдері
 САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: Ой қозғау, негізгібөлім (мазмұнды ашу), кері байланыс
 ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: АКТ, Жұптық және топтық жұмыс, «кәсіби әңгіме» бойынша пікір алмасу, екі жұлдыз, бір тілек
 ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта , презентация, видео материал, постер, стикер, фломастерлер, бағалау карталары
 ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірмелер

Сабақтың мазмұны:
Жұмыс кезеңдері Кезеңдердің мазмұны Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты Ресурстар

Ұйымдастырубөлімі
Мақсаты:
Қатысушылардың қызығушылығын ояту, оларды жағымды, позитивті көңіл-күймен сабақты бастауға итермелеу

Әдістері:
Ой қозғау,
пікірлесу, әңгімелесу, белсенділігін арттыру, қызықтыру,
жайлы қарым-қатынас орнату. Мұғалімнің сәлемдесуі.
Жайлы атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Топтарға бөлу.

Миға шабуыл:
Коуч сұрақтары:
1)Талдау дегеніміз не екенін білесіз бе?
2)Талдау жасап көрдіңіз бе?
3)Сабақ талдау қажет деп есептейсіздер ме?

Кинодан үзінді көрсетіледі.
(1 серия)
Сұрақтар:
1) Осыдан мұғалім қандай кедергілерге ұшырады?
2) Қандай қателіктер жіберілді?
Кинодан үзінді көрсетіледі.
(2 серия)
Сұрақтар:
1)Сіздердің кеңестеріңізді мұғалім қаншалықты ескерген?

Мен сіздерге кинодан үзіндіні не мақсатта көрсеттім?
Осы айтылған идеялардан, кеңестерден қандай қорытынды жасауға болады?
Мұғалімнің оқыту тәжірибесінде тиімді оқыту үшін не маңызды болып табылады?

Бүгінгі коучинг тен не үйренгілеріңіз келеді.

Қатысушылармен сәлемдесу
Қатысушылар шаттық шеңберін құрайды. Өзін таныстыру үшін есімін айтып, сүйікті ісін іс-қимыл арқылы көрсетеді.
Қатысушылар топтарға бөлінеді (1-3 ке дейін саналып, топты құрады).
Қатысушылар сұрақтардың мағынасын ашады.

Стикерлерге кездескен кедергілерден шығу жолын ұсынып,мұғалімге кеңес береді.
Жазғанын дауыстап оқып, әр қатысушы постерге жапсырады.

Стикерлерге
мұғалімдегі өзгерістерді жазып, іледі.

Қатысушылар бүгінгі коучтың тақырыбы мен мақсаттары туралы ой қозғайды

Тақырыпты ашады.
Мақсатын құрады.
Күтілетін нәтижеге бағытталады.

5мин.

«Моно Лиза» киносынан үзінді
1 серия

Постер
1.«Мұғалімге кеңес»

«Моно Лиза» киносынан үзінді
2 серия

Постер
1.«Мұғалімдегі өзгеріс»

Презентация
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2518 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:10 |


Бұл сабақ жоспары деңгейлік курстан өткен мұғалімдерге қойылатын талап бойынша жазылды. Сабақта оқушыларды рөлге бөліп оқытудағы мақсат әр оқушының қабілетіне сай оқыту. Мақсаты сабақта бір де бір оқушы бос отырмайды. Тіпті үнсіз ғана сурет салып отырған бала да тақырыпқа қатысты өз ойын ортаға салады.
Материалы / Қысқа мерзімді сабақ жоспары | Көрсетілім: 6670 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 11:28 |


Мақсаты : ХV –ХVІІ ғасырлардағы қалалардың жағдайы қандай болды? Сабақтың түрі: Аралас сабақ Күтілетін нәтижелер: А Орта ғасырлық қалалар туралы біледі. В Қазақ қалаларының экономикалық жағынан әлсіреу себептеріне анықтама береді. С Экономикалық дамуында калаларды схемалайды, калаларды ажыратады, жасырын мағынаны көре біледі .
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3084 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 08:17 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар