2.Адамның ас шайнау мүшесі. 3.Адамға серік, күзетке берік. Ол не? 4.Құйрығы айыр,киелі құс. 5.Терісі - сары,еті - дәрі.Ол не? 6.Орақ болып туады, тарақ болып бітеді. Ол не? - Жарайсыңдар, балалар! Енді хатты оқуымызға болады. Сәлем хат
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2439 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 16:12
|
Пікірлер (0)
|
-“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау бары-сында бағдар беру 3.Басқаға бағыттау. Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?” |
29-жаттығу “Дәлелде ” әдісі Берілген сөздердің үстеу екенін дәлелдеу. Тест 1. Үстеу дегеніміз- а. Заттың сапасын, сынын білдіреді ә. Іс-қимылдың әр түрлі сапасын, мезгілін білдіреді б. Заттың іс-қимылын білдіреді
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4489 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:55
|
|
А)мезодерма Б)піллә Ә) сірқабық В)эктодерма 9)Паразит құрттарды зерттейтін сала? А)палеонтология Б)гельминтология Ә)протозоология В)зоология 10)Ақ сұламаның денесінің ортаңғы қабаты А) энтодерма Ә)эктодерма Б)мезодерма В)сірқабық
Материалы / Биологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4069 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:51
|
|
![]()
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2930 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:48
|
|
![]()
Материалы / Химиядан презентациялар |
Көрсетілім: 5449 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:32
|
|
қазақтың екінші Ақаңы – Ақселеу Сейдімбек болатын», – деп ардақты ағасын ақтық сапарға өзі бастап шығарып салды. Ақылман – Ақселеу, ғалым – Ақселеу, этнограф – Ақселеу, күйші – Ақселеу, сері – Ақселеу, қазақтың жоқшысы болған Ақселеу қасиетті Қадір түнінде дүниеден өтті. Бір басына қаншама өнер мен қасиет-қабілетті сидыра білген қайран Ақаң қазақтың сайын даласына сыймады...
Материалы / Қазақ әдебиеті пәнінен презентациялар |
Көрсетілім: 6040 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:20
|
|
коучингтер жүргізу арқылы дамыту. - Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің меңгерген әдіс-тәсілдерін сабақ барысында жүзеге асыру арқылы оқушыларға жан- жақты, әмбебап білім беру. |
Алдымен мұғалім тақырыптарды саралап: Мысалы: 8-сыныптағы Махамбет Өтемісұлының өміржолын және «Мен Құстан туған құмаймын» деген шығармасын 9-сыныптағы «Мен едім» немесе 10-сыныптағы «Менің атым Махамбет» тақырыбымен, Шоқан Уәлихановтың өмір жолын 5-сыныптағы «бала Шоқан» әңгімесімен т.басқалай топтастырып алған жөн. Біріктірілген сыныптардағы біртақырыптық сабақтың құрылымы, негізінен, 3 бөлімнен, 3 кезеңнен тұрады.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2268 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:10
|
|
Қазекем «Жас келсе іске» деп бекер айтпаса керек-ті.Сол себепті де мектебімнің ұжымымен бірлесе отырып,өз тәжірибесінде жетістікке жетуге талпынатын,мектебіміздің жаңа ағымнан қалыспай сапалы білім беруіне де мүмкіндік жасайтын,ол туралы ойлауға мүмкіндік тудыратын мұғалімдермен шығармашылық топ құрып алдық |
Бөлімдер