Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Пысықтау ашық сабақ


Пысықтау ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы : Пысықтау
 Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
1. Кестеден тыс көбейту және бөлу дағдыларын бекіту; есептің өтілген түрлерін шығара білу.
2.Оқушылардың танымдық қабілеттерін, логикалық ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, дүниетанымын кеңейту.
3.Оқушыларды ұйымшылдыққа,еңбексүйгіштікке, ақыл-ой белсенділігіне, еңбексүйгіштікке , іскерлікке  тәрбиелеу
пысықтау
Сабақтың түрі: пысықтау
 Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, , қима қағаздар, жұлдызшалар 
 Сабақтың барысы:    
Ұйымдастыру кезеңі
Күндей жадырап, 
Айдай арайлап, 
Жұлдыздай жарқырап 
Судай таза көңілмен 
Бүгінгі күнімізді бастаймыз. 
                 І. Топқа бөлу.
Геометриялық фигуралар бойынша топқа бөліну
Қызығушылықты ояту.
Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
 Ауызша есептеу үшін көбейту мен бөлуге байланысты мысалдар, логикалық  тапсырмалар орындалады.
Кестелік көбейту және бөлу дағдылары бекітіледі. Сонымен қатар екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің өтілген түрлері қайталанады.
 Есептеу дағдыларын жетілдіру мақсатында «Математикалық эстафета» ойыны ұйымдастырылады.
3*4*2=          56:7 =                     24:3 =            8*3*10=          
5*3*0 =         6*4*1 =                   8*9 =             0*9*4= 
ІІІ. «Ой қозғау» стратегиясы.
Әңгімелеу. «Ғылымдар патшалығында» әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды, әрі білгірматематика тұрады. Осы сарайдың «Тас қақпа», «Күміс қақпа», «Алтын қақпа» атты үш қақпасы бар. Математика сарайына ақылды, білімді, зейінділердің өздері ғана кіреді. Олар сарайдың үш қақпасын өз қабілеттерімен ашып кіреді екен. Бізде осы сарайдың қақпаларын ашып, ішіне кіруге талпынып көрейік. Ол үшін әуелі «Тас қақпаның » тапсырмасын орындауымыз керек.
І. «Тас қақпаның» тапсырмасы:
1. а) Слайдта берілген тапсырманы орындай отырып, қосындының ,бөліндінің мәнін табады.
1- Топ
Қосылғыш 84:7 90 160•2
қосылғыш 120 45:15 75:3
2- Топ 
Қосылғыш 41•2 246:2 100
қосылғыш 180:20 300+50 450:9
 
      3-топ 
Азайғыш 1000 450 450•2
Азайтқыш 450•2 29•2 24•3
 
2. Кондитерлік цехта 76 кекс дайындалды. Әр қорапқа 4 кекстен салынып, бірнеше қорап дайындалғаннан кейін, әлі салынбаған 16 кекс қалды. Қанша қорап кекс салынған? Қалған кексті салу үшін қанша қорап қажет? 
 ІІ. «Күміс қақпаның» тапсырмасы:
Оқулықтағы №4 есепті топтар өздіктерінен орындайды
Сурет бойынша есеп құрастыр
 
 
       320 теңге                       120 теңге
Сәйкес өрнекті таңда 
А) 320•2+120•3
Б) 450 •2-120•3
 
№5  топарға бөліп беру
2. Баған бойынша орында
123*3         963:3         423*2
996:3           313*3       824:2
870+130      12+689     48+607 
ІІІ Алтын қақпаның тапсырмасы
Логикалық тапсырмалар
1.Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? ( балықтар ағашта отырмайды және ұшпайды.)
2. Алма ағашында 10 алма, ал үйеңкі ағашында одан 2 алма аз өсіп тұр. Үйеңкі ағашында неше алма өсіп тұр? (Үйеңкіде алма өспейді)
3. Жанұяда 7 ер баланың бір-бірден қарындасы бар. Жанұяда қанша бала бар? (8 бала: 7 ұл,1 қыз)
4. Екі адам қалаға келе жатып жолда тағы 5 ауылдасын кездестірді. Қалаға ауылдан неше адам келе жатыр еді? (2 адам)
5. Жанар мен Анар апалы-сіңілі. Жанар 2 інісі бар екенін айтты. «Менің де екі інім бар» -деді Анар. Бұл үйдің неше баласы бар? (төрт баласы бар.)
6. Екі адам шахматты 2 сағат ойнады.Бір адам неше сағат ойнайды?
7. Қос ат жегілген арба 40 шақырым жүрді.Бір ат неше шақырым жүрді? 
 
І 45: (81:9)
 
М 35:5+63:7
Ң 6•7-22
 
 
Р 10•5-6•8
Б 5•4-12
С 28:7+27:3
Д 9•(24:8)+3
 
 
 
Ы (10•9-40) -14
Ғ 8•5+48:6
Й 5•(54:9)-11
Ж 3•5+4•2
 
  
Л 7•(12:2)-30
А 8•(6-3):4
 
 
8 5 12 5 14 30 5
 б і л і м д і
14 36 20 30 36
м ы ң д ы
 
23 36 48 6 30 36
ж ы ғ а д ы
23 6 2 6 19 13 36 20
ж а р а й с ы ң
 
 
ІV Қорытынды   VБағалау
 
  Жұмбақты шеш
 
Д 9•(24:8)+3
 
М 35:5+63:7
Ң 6•7-22
 
 
Р 10•5-6•8
Б 5•4-12
С 28:7+27:3
 
Ы (10•9-40) -14
Ғ 8•5+48:6
 
Ж 3•5+4•2
Й 5•(54:9)-11
 
 
  
Л 7•(12:2)-30
А 8•(6-3):4
 
14 36 20 30 36
 
 
8 5 12 5 14 30 5
 
 
 
23 36 48 6 30 36
 
23 6 2 6 19 13 36 20 30 6 2

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Тігін машинасын жұмысқа дайындау.
Дүние жүзі тарихы
Дүние жүзі тарихы
8-сынып, Дүние жүзі тарихы
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу
6-ға көбейту және бөлу кестесі
Теріс сандарды қосуға есептер шығару
Екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Сақтар
Үйсіндер тақырыбын қайталау
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2250 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык