Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі


Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі

Сабақтың тақырыбы: Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі

Мақсаты:1.Жануарлар әлемімен таныстыру.
                   Жануарлардың алуан түрлілігімен таныстырып, 
                   тіршілік ортасымен   хабардар ету.
                  2. дүниетанымын, сөйлеу тілін, есте сақтау қабілетін арттыру.
                  3. табиғатты сүюге, қорғауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу..
Сабақ типі: Жаңа  тақырыпты  түсіндіру
Технология:  «СТО»  технологиясы, 
Сабақтың көрнекілігі:  тірек  сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар ,  қарама-қарсы  сұрақтар;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту)
Әдіс – тәсілі: стратегияларды қолдану
ІІ. Жаңа  тақырыпты  түсіндіру.
Мұғалім  жаңа  тақырыпқа қысқаша  кіріспе  мәлімет береді.
Тірек  сөздермен  жұмыс.
Тақтадағы  тақырыпқа  байланысты  тірек  сөздерді  балалар 
 1 минут ішінде оқып, есте  сақтайды. Белгіленген  уақыт  біткен  соң  блок  жабылады. Балалар естерінде  қалған сөздерді дәптерлеріне жазады, жазып болған соң сөздердің  саны  енгізіледі, сонан  соң  блок ашылады да,  балалар  қалдырып  кеткен  сөздерді  дәптерлеріне жазып алады. Егер  оқушылар 7 сөзді  тез  есте сақтап, дәптерлеріне жазып  берсе, бұл тапсырманы орындағаны, келесі сабақта  жоғары  тапсырмаға  қарай  өту керек, яғни, келесі сабақта 14 сөз беріледі. Бұл  кезең жаңа сөзді  есте  сақтаудың бір  түрі.  Бірінші  баға  енгізіледі.
Тірек сөздер: жануарлар, аңдар, құстар, балықтар, жәндіктер, қосмекенділер, жорғалаушылар,жабайы жануарлар,үй жануарлары, шөпқоректілер,  жыртқыштар, талғаусыз қоректілер.
ІІІ. Карта:. Ойлауды  ұйымдастыру.
 Мәтінмен  жұмыс- 3 минут беріледі.
Балалар  мәтінді оқып, одан  тірек сөздерді  тауып, тақырып  бойынша  мазмұнын  ашуы  тиіс. Сонымен  бірге  балалар   мәтінді  көңіл  қойып  оқуға  нұсқау  алады. Себебі,  мұғалім  сабақты  сұрау  барысында  ұсақ  детальдарға  көңіл  қоятындығын  ескертеді. 
Қарама – қарсы сұрақтар:
1. Жануарлар қандай топтарға бөлінеді? 
2. Аңдарды қандай екі топқа бөлеміз?
3. Ағаштың жапырағымен және шөппен қоректенетін жануарларды қалай атаймыз?
4. Шөпқоректілерге қандай жануарлар жатады?
5. Ақбөкен- қандай жануар?
6. Оның тұмсығы қандай болып  келеді?
7. Денесі қандай?
8. Саршұнақ қайда мекендейді?
9. Саршұнақ егістікке қандай зиян келтіреді?
10. Қандай жануарларды жыртқыштар деп атаймыз?
11. Жыртқыштарға қандай аңдар жатады?
12. Барыс қандай аң?
13. Ол қайда тіршілік етеді?
14. Қасқырлар аңды қалай аулайды?
15.Қандай жануарларды аулайды?
16. Аюнеменқоректенеді?
17. Борсық пен кірпі нелерді қорек етеді?
18. Қабаннеменқоректенеді?
19. Үйжануарларларыната.
20. Шөпқоректілер дегеніміз не?
21. Түлкі қандай аңға жатады?
ІҮ. Бекітудіалғашқыұйымдастыру.
Сын  тұрғысынансұрақтарқою.
Мұғалімоқушыларғасұраққойғанкездеәдейіқатежауаптарыменбереді. Дұрысболса- «иә»,  қатеболса- «жоқ»  депжауапберуікерек. Сын тұрғысынансұраукезеңідиагностикалықболыпесептеледі.  Бұлкезеңдемәтінменжұмысістеудіңсапасыанықталады.  Бұлкезеңбалалардыңжұмысістеудеңгейін,  яғни,  оқутехникасыныңкөлемінжәнежылдамдығынкөтерудіқалыптастырады.
Сын тұрғысынансұрақтар
1. Жануарлараңдар, құстар, балықтар, жәндіктер, қосмекенділер, жорғалаушыларболыпбөлінеді.+
 2. Аңдардыүштопқабөлеміз.-
3. Ағаштыңжапырағыменжәнешөппенқоректенетінжануарлардышөпқоректілердейміз.+
4. Қасқыр-шөпқоректіжануар.-
5. Ақбөкен-жыртқышжануар.-
6. Оныңтұмсығыетті, кеңсірігідөңес.+  
7. Денесісымбатты, аяғыжіңішке, әрімықты+
8. Ақбөкендертаудатіршілікетеді.- 
9. Оларшөппенқоректенеді.+ 
10. Саршұнақтауда, даладамекендейді.+ 
11. Саршұнақетпенқоректенеді.-
12. Саршұнақегістіккепайдакелтіреді.-
13. Өсімдікпенқоректенетінжануарлардыжыртқыштардепатаймыз.-
14. Жыртқыштарғақасқыр, түлкі, барысжатады.+
15. Барыс – жабайы ,мысықтұқымдасаң.+
16. Олдаладатіршілікетеді.-
17. Оларқар, таутекелердіаулайды.+
18. Қасқырлараңдыжекеаулайды.-
19.Қасқыр тек ұсақжануарлардыаулайды.-
20. Қысқаттыжылдарыолармалғажиішабады.+
21. Аюжаңғақпенқоректенеді.-
21. Борсық пен кірпіталғаусызқоректілертобынажатады.+
22. Кірпіжыландыкөрсеқорықпай бас салады.+
23. Қабан – жыртқышжануар.-
 24. Талғаусызқоректілерөсімдікпенғанақоректенеді.-
25. Талғаусызқоректілергеборсық пен кірпіжатады.+
26. Түлкі, барыс, қасқыр-үйжануарларлары.-
27. Шөпқоректілеретпенқоректенеді.-

28. Барыс – ақылды, сымбатты, мықты жыртқыш.+
29. Саршұнақ  шөл далаға  қоныстанады.-
30. Түлкі – жыртқыш аңға жатады.+

V.Қорыту.Сабақ  қорытындысы бойынша оқушыларға  баға қойылады.
VI.Үйге тапсырма  беріледі


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Wild animals
Жануарлардың көптүрлілігі және маңызы.
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі.
Құстардың алуан түрлілігі
Брейн-ринг ойыны
Жануарлардың әлемінің сан алуандығы
Аңдар
Жануарлардың көп түрлілігі ашық сабақ
Табиғатты қорғайық.
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4263 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык