|
|
Енші үлесу
9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Енші үлесу
Сабақтың мақсаты: Енші беру дәстүрмен таныстыру
Міндеттері:
1-жаңа сөздерді білу, сөздік қорын байыту,(обагатить словарный запас с помощью новых слов,)
2-синтаксистік талдауды қайталау;(повторить синтаксис простого и сложного предложения)
3- ашық сұрақтар құрастыра білу , ауызекі сөйлесуге дағдыландыру; (уметь составлять сложные вопросы `(как? Как ты думаешь? Если я не ошибаюсь? )развивать навык разговорной речи)
4-халық дәстүрлерге қызығушылық арттыру.
Көрнекілігі: суреттер, тірек-сызба, АКТ
Сабақтың типі: аралас.
Сабақ барысы:
№ |
Саба к |
Қолдан әдіс |
Сабақ барысы: |
Уақыт |
1 |
Сабаққа көңіл аудару: |
Фронталды сұрау
Білімдерін – тест тақтада тексеру- өзін-өзі бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу . Қандай жақсы бір тұру достарменен бір жүру, қандай жақсы дос болу.(тренинг) Оқушыларды түгендеу,сабаққа назар аудару. Тест сұрақтарына жауап беру:
А-сұрау , б- бұйрықты , с- хабарлы, д- лепті 2. Баласының немересі әкесіне кім болады? А- іні,б- немере,с- немене,д-шөбере 3. Отбасының дәстүрлерін көрсетіңіз: а- саяхатқа шығу ,б- тамақ ішу, с- мектепте оқу, д- ерте тұру 4. Барлық сөйлем мүшелері бар сөйлемнің түрін көрсетіңіз: а- толымды, б- жайылма, с- бұйрықты, д- толымсыз 5. Сөйлемді толықтыр: Халық жеті атаға дейін...: а- туыс болмаған, б- қонаққа бармаған, с- қыз алыспаған, д-бірін-бірі білмейді. 6. Бастауышы жоқ сөйлем қалай аталады? А- толымды, б- жайылма, с- жалаң,д- жақсыз 7.Баланың өмірлік ұстазы кімдер? А- ата-әже, б-ата-ана, в- мұғалім 8. Жеті санмен байланысты ұғым: А- жеті сабақ,б- жеті жетім, с- жеті сөз, д-жеті ұстаз |
2 минут
5 мин
|
3 |
Қызығушылықты ояту |
Ой қозғау Алдынала-тапсырма- презентация қарау
Миға шабуыл
Кітаппен жұмыс
Топтарға бөліну
Кітаппен жұмыс
Топпен жұмыс |
Қазақ халқының отбасына байланысты көп дәстүрлері бар. Қазір Диана жасау туралы қысқаша айтып береді. Сендер презентацияны мұқият қарап, жасауда не болады деген сұраққа жауап беріңдер. (дарынды балаға алдын-ала тапсырма- жасау туралы презентация) Жасау деген не? Онда қандай бұйымдар, заттар кіреді? (жауап береді) Ал үйленген ұлдарға мүлік береді ме, қалай ойлайсыңдар ? -презентация- (58 бет, ,2 тапсырма оқып) Ол қалай аталады? Сабақтың тақырыбы қандай?деген сұрақтарға жауап береді(Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау- дәптерлеріне жазу):
Мәтінмен танысып, жаңа сөздерді тауып жазыңдар (сөздіктермен жұмыс) Енші сөзімен акроөлең құрастыру: е-ел, н- нағашы, ш- шөбере, і-іні – тақтада 3 топқа бөліну :оқушыларға қағаздар үйлестіріп, жазылған мақалдарды құрастыру. “Жеті атасын білмеген –жетесіз”, Әдепті бала-арлы бала, әдепсіз бала-сорлы бала» «Атаңа не қылсаң-алдыңа сол келер». Мақалды қалай түсінесіңдер? Деп сұрақ қою
Мәтінді оқып, мазмұны бойынша “Блум түймедағы ” толтыру
Сұрақтарға қойылатын критерийлер: дұрыс, толық, тақырыпқа сай, қызықты 1 сұрақ- жабық ( Кім? Қайда?Не?) 2 Неге...? 3.Қалай ойлайсың,... 4. Мен қателеспесем,... 5 Сен не істер едің?
Түймедақты басқа топтарға жіберіп, оларға топпен жауап беру ,талқылау Түймедақтарды тақтаға іліп, 1 қызықты сұраққа дауыстарын береді стикерлермен белгілейді-(бірін-бірі бағалайды) |
10мин
5мин
10мин |
Сергіту сәті |
|
Ән тыңдап,бірге айту «Әкешім-анашым» |
2 м-ИКТ |
|
4 |
Мағ |
Топпен жұмыс
|
Венн диаграммасын құрастыру : жасау мен енші сөздерді салыстыру) |
5 мин |
Ой толғанысы Бекіту |
Жеке жұмыс. Рефлексия |
Жазылым..Сөйлемдерді дұрыс құрастыру
Сабақтың тақырыбын бір сөйлеммен аяқтаңыз. |
4 минут |
|
6 |
Қорытынды |
|
Сабақты қорыту, бағалау, үй тапсырмасы – 59 бет, 5 тапсырма |
1 минут |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |