Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » 5 сынып тақырып бойынша тестілер жинағы.


5 сынып тақырып бойынша тестілер жинағы.

5 сынып тақырып бойынша тестілер жинағы.                   

         Тест   5 сынып

  1   Неге    компьютердің  үстіне  кітап,  дәптер  және т.б. заттар  қоюға   болмайды?

        А)    Өте  ауыр

        В)    ауа  алмасуы  (желдету)  бұзылады

        С)    Ұнамсыз

        Д)    Экран  жабылып  қалады

 

   2   Компьютермен  жұмыс істегенде қандай  ережелерді  міндетті  түрде сақтау керек?

        А)    Біріктіру сымдарының  ажыратқыштарын  ұстау

        В)    Компьютерді  Power  батырмсын  басу  арқылы өшіру

        С)    Пернелерді  ақырып  басу

        Д)    Компьютерде кір  және су қолдармен жұмыс  істемеу

 

   3    Компьютермен  жұмыс  істегенде  көзге шамадан тыс  күш  түсірмеу  үшін  не  істеу  керек?

        А)    Көзге  арналған  гимнастиканы әрбір  10-15 минут  сайын  жасап  отыру

        В)    Төрт  сағаттан  артық  үздіксіз  жұмыс  істемеу

        С)    Қолға  арналған  гимнастиканы  әрбір 2 сағат сайын жасау

        Д)    Арасында  мониторды  өшіріп  отыру

 

   4    Компьютердегі жұмысты  аяқтаған оқушы  не істеу  керек?

        А)    Мұғалімнің  нұсқауы  бойынша  жұмысты  аяқтап,  жұмыс орнын  ретке

                 келтіру

        В)    Компьютерді  ажырату  батырмасын  басу

        С)    Тұрып,  кабинеттен  шығу

        Д)    Бөлмені  ылғалдап  сүртіп  шығу  және  желдету

 

   5    Компьютерде үздіксіз  жұмыс істеу ...  аспауы  керек

         А)   6  сағаттан

         В)   45   минуттан

         С)   2  сағаттан

         Д)   15  минуттан

 

   6    Егер  компьютер  сендердің  сұраныстрыңа жауап  бермесе,  не  істейсіңдер?

         А)   Мұғалімді  шақырамын

         В)   Ақауды өз  бетімен  жоямын

         С)   Компьютерді  электр  желісінен  ағытамын

        Д)   Сыныптасымнан  көмек  сұраймын

 

 

   7    Көзден  экранға  дейінгі  арақашықтық  қанша болу  керек?

         А)    10-15 см

         В)     20-30см

         С)     40-50 см

         Д)     55-65 см

 

   8    Мұғалімнің  рұқсатынсыз  компьютерге  флешкалар  мен дискілерді  қосуға  болмайтын  себептерді  көрсетіңдер:

        А)   Мектеп  компьютерінен  керегі  жоқ  ақпаратты көшіріп  алу  мүмкін

        В)    Компьютерді  вируспен зақымдау қаупі бар

        С)    Компьютердің  ажыратқыштарын жиі қолданғаннан  олардың  бұзылуы 

                мүмкін

        Д)    Компьютерге  көп  ақпарат тасығыш қосуға болмайды 

 

 

 

  1. Адам  ең көп  ақпаратты  ненің  көмегімен  алады?

      А)    сезу  және  көрудің 

      В)    иіскеу  мен  естудің

      С)    есту мен көрудің

      Д)    көру  және  дәмін тату  арқылы

 

  1. Сендер  электрондық  хатта  көрген  фильмдерің  тураллы  баяндадыңдар  де-

лік.   Бұл  ақпараттың  қай түріне жатады?

А)    есту

В)    сезу

С)    көру

Д)    жазбаша

 

  1. Осы информатика  оқулығында  келтірілген  мәліметтер  негізінен  ақпараттың  қай  түріне  жатады?

А)    Мәтіндік  және графикалық

В)    Графикалық  және естілетін

С)   Электроманиттік және  көрінетін

Д)   Цифрлық  және  музыкалық

 

  1. Ақпаратты  сақтау  үшін адамдар нені қолданбайды?

А)   қағазды

В)   дискіні

С)   тасты

Д)   суды

 

 

 

  1. Ақпаратты  сақтау үшін  ерте  замандағы адамдар нені пайдаланған?

А)   биді

В)   суреттерді

С)   қимылды

Д)  дыбысты

 

  1. Дыбыстық  ақпаратты  не  арқылы  жеткіземіз?

А)   кітап

В)   радио

С)   журнал

Д)   плакат

 

  1. Ақпаратты  сақтау  үдерісін  көрсет

А)   Теледидар  көру

В)    Дәптерге  жазу

С)    Кітап  оқу

Д)    Телефонмен  сөйлесу

 

  1. Әдеттегі  қойын  дәптерді  қолдану мақсаты:

А)    Ақпаратты  өңдеу

В)    Ақпаратты  сақтау

С)    Ақпаратты  жеткізу

Д)    Ақпаратты сақтау,  өңдеу  және  жеткізу

 

  1. Ақпаратты  іздеуге  не  жатады?

А)   Электрондық  поштамен  ақпарат  алу

В)   Компьютерлік  желілер көмегімен  ақпаратты алыс  қашықтыққа жеткізу

С)   Кітап  мазмұнымен  жұмыс істеу

Д)   Мәтіндерді  басқа  тілге  аудару

 

  1. Ақпаратты  жеткізу  мысалы  бола алатын  үдеріс:

А)   Кітапханадан  кітап іздеу

В)   Телефон  арқылы  сөйлесу

С)   Музыка  тыңдау

Д)   Табиғат құбылысын  бақылау

 

  1. Ақпарат  алу  - ол:

А)   Үй  жұмысын  орындау

В)    Ағаш  көшеттерін  отырғызу

С)    Музыка  тыңдау

Д)    Математикадан  есеп  шығару

 

 

 

  1. Адам  үшін  ұялы  телефон  - ол:

А)   Ақпарат  көзі

В)    Ақпарат  қабылдаушы

С)    Ақпаратты  өңдеу  құралы

Д)    Байланыс  құралы

 

  1. Мәтінді  қазақ  тілінен  орыс  тіліне аудару  қандай  үдеріс?

А)    Ақпаратты  тасымалдау

В)    Ақпаратты  іздеу

С)    Ақпаратты  өңдеу

Д)    Ақпаратты  сақтау

 

    

  1.   Ақпарат  компьютерде  қандай  түрде сақталады?

  А)    Әріптер

  В)    Мәтіндер

  С)    Сандар

  Д)    Нөл  мен  бірлер

 

2     Ақпараттың  ең кішкене  өлшем  бірлігі

       А)   Бит

       В)   Байт

       С)   1

       Д)   Әріп

 

3     Бір  байт – ол:

       А)    10  бит

       В)    16  бит

       С)    8  бит

       Д)    4  бит

 

4     Бір  символдық  мәтін  әдетте  ...  кодталады.

       А)   1  битпен

       В)   1   байтпен

       С)   Әріппен

       Д)    Он  битпен

 

5    1  Кбайт- ол:

      А)   100  бит

      В)   1000  байт

      С)   1024  байт

      Д)   1500  байт

 

 

6    1  Мбайт – ол:

      А)   100 Кбайт

      В)   1000 байт

      С)    1024 Кбайт

      Д)    1500 Гбайт

 

7    1  Гбайт - ол

      А)   1024  Мбайт

      В)   100  Кбайт

      С)   1000 Мбайт

      Д)   1500 Мбайт

 

  1. «Information»  сөзінде  қанша  бит  бар?

А)   14

В)   88

       С)   72

       Д)   128

 

  1. Қандай  ақпарат  дискіде  ең  аз орын  алады?

А)   Мәтін

В)   Сурет

С)   Музыка

Д)   Видео

 

  1. Қандай ақпарат  дискіде ең  көп  орын  алады?

А)   Мәтін

В)   Сурет

С)   Музыка

Д)   Видео

Жүктеу

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
10 сынып тараулар бойынша тестілер жинағы
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері
Табиғаттағы ақпарат ұғымы. Ақпарат түрі
Берілген мәтін үзіндісіндегі ақпарт көлемін бағалау» Компьютер деген не? Программалық жабдықтамалар. Ақпаратты компьютерде сақтау
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 3864 | Қосты: Нигметова Венера Курманбаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык