Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Зат есім. Жалқы есім және жалпы есімдер.


Зат есім. Жалқы есім және жалпы есімдер.

Тақырыбы:   Зат есім.Жалқы есім және жалпы есімдер.


Мақсаты:  Сөз таптары оның ішінде зат есім оның түрлері туралы  білімдерін нақтылай отырып меңгеру;
Міндеттері:
- зат есім оның түрлері туралы  білімдерін жан-жақты игеру;
- оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып  зат есімнің түрлерін ажырата білу;  
- топтық  жұмыс  жасауда, жауапкершілікті  сезіну.                                                                            
 
Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан оқыту,  оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.
Стратегиялар:    Шаттық шеңбер «Досымның есімі», «Өрмекші торы», «INSERT» әдісі, «Ментальді карта» стратегиясы, « Екі жұлдыз,бір тілек»,  «Шыршалар» биі, «Жұптас-ойлан-бөліс»,  «Блоб ағашы», Рефлексия түстер арқылы.
Сабақ кезеңдері
Уақыты    
Жоспар мазмұны    
Мұғалімнің іс-әрекеті    
Оқушының іс-әрекеті    
Бағалау    Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе: 5мин
    Тұлғааралық байланысты орнату.
«Досымның есімі»  
Мақсаты: ынтымақтас-
тық ахуал тудыру.    «Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
«Досымның есімі»
Амандасу. Шеңбер  құрып, қасындағы досын есімі басталатын әріпті қолдана отырып сын есімдер айту арқылы  шаттық шеңбер жасау.  Оқушылардың құрал-жабдықтарын тексеру.
Топқа түрлі-түсті смайликтер арқылы бөлу.
Топтық жұмыс барысындағы «Алтын ережені» еске түсіру.    Мұғаліммен амандасады.
Сыныптастарын сын есімдерді қолдану арқылы таныстырады.
Мысалы: Аяжан - ақылды, Аяулым-ақкөңіл оқушы.

Түрлі-түсті смайликтер арқылы бөлінеді.
Сынып оқушылары 4 -5адамнан 3 топқа бөлінеді.    


Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап отырамын.    
«Ынтымақтастық оқу» ресурсы

«Алтын ереже» жазылған  плакат.
Тұсауке
сер:
7мин
    Қызығушы
лықты ояту сатысы
 «Өрмекші торы»  
Мақсаты:  оқушылардыңойын жинақтауға бағыттау, өткен тақырыптар ды еске түсіру;    «Өрмекші торы»  арқылы оқушылар бірі-біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақ  қоямын.
Мысалы:
1.    Қос сөздің қандай түрлері бар?
2.    Атауыш сөздер дегеніміз қалай жасалады?
3.    Біріккен сөздер қалай жасалады?
Әр оқушы  жіпті алып сұраққа жауап беріп, келесі оқушыға сұрақ  қоюын жалғастырады .

Кезек-кезек  берілген сұрақтарға жауап береді.
Өте жақсы!    Жіп
Негізгі бөлім:
25мин    Мағынаны ажырату сатысы



«Ментальді карта»
Мақсаты:
топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Сергіту сәті.
«Аңдар» биі
Мақсаты: оқушылардың  сабаққа деген қызығушылықтарын
арттыру;    «INSERT» әдісі арқылы балаларды сабақ мақсатын құруға тарту.
 
Оқушыларға тақтаға жазғызу.

«Ментальді карта»  жасату.
І топ -Зат есім
ІІ топ-Деректі және деріксіз зат есімдер
ІІІ  топ- Жалқы және жалпы  зат есімдер.


«Аңдар» биін интерактивті тақтадан көрсету арқылы  қайталап билейді, бойларын жазады
    Интерактивті тақтаға назар аударады.
Білемін    Білмеймін    Не білгім келеді?
        
Осы арқылы сабаққа мақсат қояды. Олардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі.
Әр топ берілген тапсырма бойынша  жұпта, топта талқылау ұйымдастырады.
  Топта тапсырма талқыланғаннан кейін  әр топтан бір оқушы келесі топқа барып тапсырманы түсіндіреді және топ алдында қорғайды.

Қозғалысқа түсу арқылы бойларын сергітеді    Бағалау парағы


Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап отырамын.
Өте жақсы!    Интерактивті тақт
Интерактивті тақта, «Аңдар» биінің бейнежазбасы
Қорытынды:
8мин    Ой толғаныс сатысы
«Ойлан/жұптас/бөліс» стратегиясы
Мақсаты:
Оқушылардың бойында өз бетімен білім алу , өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру
    «Жұптас-ойлан-бөліс» стратегиясы бойынша зат есімді пайдалана отырып  «Менің мектебім»  тақырыбына  диалог құрастыру арқылы ойларын бөлісу
    Көзін жұмып, көз алдына мәтіндегі сөздерді елестетеді.
Жұптасады және  ойлана отырып   диалог құрастырады.

    Бағалау парағы

Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап отырамын

    Бағалау парақшалары
    Рефлексия: «Түстер арқылы»
Мақсаты:
сабақтан алған әсері.    Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін түстер арқылы көрсету.
    Жасыл түс: Жаңа сабаққа көңілім толды.
Сары түс:  Бүгінгі сабақ сезіміме әсер етті
Қызыл түс:Сабақтан жаңа идеялар байқадым.   
Жақсы!   
Түрлі-түсті смайликтер
Бағалау:    Оқушылардың қатысу деңгейіне қарай бағалау.        Бағалау парағы.

Смайликтер

Үйге тапсырма беру.    1.    Жалпы есімдер мен жалқы есімдерді қатыстырып
«Қарқаралым—мақтанышым» тақырыбында эссе  жазып келу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қасқыр мен түлкі.
Зат есім
Жалқы жане жалпы зат есімдер
Менің демалысым. Сын есім
Жалқы есім
Етістіктен өткенді қайталау
Біріккен сөздер
Қос сөздердің түрлері. Қайталама қос сөздер және қосарлама қос сөздер
Қысқарған сөздер,жасалу жолдары.
Әр алуан мәтін түрлерін ажырату
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 6561 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык