Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бунақденелілерді қорғау және зиянкес бунақденелілермен күресу шаралары


Бунақденелілерді қорғау және зиянкес бунақденелілермен күресу шаралары

Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілерді қорғау және зиянкес бунақденелілермен күресу шаралары

Сабақтың мақсаты : 
1. Білімділік:  Бунақденелілер класына жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктерін айқындау. Бунақденелілер туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. 
2. Дамытушылық: Оқушылардың  интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелілік: Тірі ағзаларға деген қамқорлық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі :  ауызша сабақ картасы - 2 
Сабақтың көрнекілігі:  слайд суреттері, суреттер 
Сабақтың әдіс- тәсілдері: баяндау, әңгімелеу, сұрақ жауап 
Пән аралық байланысы:  география, қазақ әдебиеті 
Барысы: 
І. Ұйымдастыру 
- оқушылармен сәлемдесу, түгендеу психологиялық дайындық 
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. 
*Дене бөліктері: бас,көкірек,құрсақ 
*Барлығы   6 аяқты 
*Екі мұртша,күрделі  және жай құрылысты 
  көздер мен көзшелер баста орналасады
*Жұтқыншақ үсті,жұтқыншақ асты түйіні,
құрсақ жүйке тізбегі екі жұп түйін –ганглий түзеді.     
* Демтүтік арқылы тыныс алады 
* Басым бөлігінде қанаттары болады 
* Қантарату жүйесі-ашық жүйе 
* Зәршығару жүйесі – мальпигий түтікшелері 
 *Тіршілік ортасы: жер беті,ауа,су,адам және жануарлардаың  ағзасы, топырақ асты  
Тура даму (қанатсыз бунақденелілер)
 Шала түрленіп даму 
Түзуқанаттылар отряды (шегіткелер, көшпелі шегіткелер, шілделіктер, бұзаубастар т.б.)
Толық түрленіп даму
Қабыршаққанаттылар отряды (көбелектер т.б.)
Қаттықанаттылар отряды   ( қоңыздар т.б.)
І цикл. Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс 
1. Тура даму
2. Энтомология
3. Имаго 
4. Азиялық шегіртке 
5. Зоология 
6. Омыртқасыз
7. Жаяушегіртке 
ІІ цикл 
ІІІ цикл 
Тест сұрақтары (оқушылар өткен тақырыптар бойынша тест сұрақтарын қояды)
ІV цикл Тақырыптық сөздік қор   5 минут – 63 сөз 
Бекіту тапсырмалары 
А В С сұрақтары арқылы жауап беру 
 
Үйге тапсырма: Бунақденелілердің пайдасы мен зиянын оқу, баяндама жазу 
Бағалау 
 
 
 1.Мұрны ұзын,даусы жіңішке,ұшқанда ызыңдайды,қонғанда үндемейді.Оны кім өлтірсе,сол-өз қанын өзі төгеді. Ол не?
2.Ызыңдап ән салып,жұп-жұқа қанаты. 
   Тәттіге тамсанып,қоқысқа қонады. Ол не?
3.Қарбызға ұқсас сырты бар,жіп-жіңішке мұрты бар.
   Сирақтары сидиып,домалатар қиды үйіп.
4.Денесі бар буылтық,киген тоны жасыл түк.
5.Ойлайсың,көрсең түйме деп,тұмсығын тығып қадалып,шағады бадалып,ақыры өлер тоқтықтан,жан берер оған соқтыққан.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бунақденелілердің көбеюі және дамуы
Жануарлар дүниесі
Бунақденелілер .
Бунақденелілердің дамуы
Бунақденелілер класы Бунақденелілердің дамуы және пайда-зияны
Шала түрленіп және толық түрленіп дамитын бунақденелілер
Бунақденелілердің дамуы, пайда-зияны
Бунақденелілердің дамуы және пайда-зияны
Бунақденелілер
Бунақденелілердің дамуы, пайда-зияны
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 7318 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык