Бақшаларда қызарып.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1994 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-01-2015, 13:35
|
Пікірлер (0)
|
Бізге ақылдылықты, инабаттылықты, адалдықты, кішіпейілділікті, шыншылдықты үлкендер үйретеді.Ол – біздің ата – аналарымыз. Анамыз ақ сүтін бере отырып, ана тілімен үйретеді. Біз оны түсіне отырып, ата – баба, салт әдеттерін үйренеміз. Адам болатын бала - барлық жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез әдеттерден, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысу керек. Бүгінгі тәрбие сағатымызда «Жеті атасын білмеген жетесіз» деген мақалға сүйеніп, Бабалар еліне саяхат жасаймыз. |
Оқушылардың дүние танымын қалыптастыруда, олардың ойлау, қабылдау, түйсіну әрекеттерін жетілдіруде сауатты жазу мен сауатты сөйлеудің маңызы ерекше. Бұл үшін оқушы тілдің фонетикалық жүйесін, сөздің орфоэпиялық нормаларын , сөз және оның мағынасы,сөзден сөйлем құралу жолы сияқты күрделі нәрселерді меңгеруі қажет. Жинақ мазмұнында осы талаптарды жүзеге асыру үшін қазақ тілі сабақтарында бақылау жұмыстарының орны ерекше екендігіне көңіл бөлінген. |
1-тапсырма бойынша оқылым әрекетін іске асыру. Дұрыс оқу, түсініп оқу дағдыларын қадағалау.Мәтіннің мазмұнын түсініп оқып, бауырлар арасында қанадй қарым-қатынастың болцы керегін анықтаңдар. Шылау сөздерді теріп жазыңдар. 3. Грамматикалық тақырыпты қайталау. 2-тапсырма бойынша тақта алдында жұмыс жасау.Мақал-мәтелдердің аудармасын тауып, мағанларын түсіндіріңдер. Құрмалас сөйлемдерді теріп жазып, тұрлаулы мүшелердің астын сызыңдар. |
Оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу, оқу, жазу әрекеттерін қалыптастыру. Менің досым аясында жүйелі сөйлеу әрекеттерін қалыптастыру. Тұйық етістіктерді дұрыс қолдану әрекетін қалыптастыру. Татулық, достық, интернационалдық сезімін ояту.Мұғалім сөздік бойынша сөздің орысшасын айтып, допты бір оқушыға лақтырады, оқушы допты қағып алып, сөздің қазақшасын айтып, допты мұғалімге қайтарады. Осылай барлық сөздермен жұмыс жасалады. Көп сөз меңгерген оқушы алғыр атанады. |
а) Адамның пайда болуы туралы ә) Жаратушы туралы аңыздар б) жаңа замандағы адам туралы ілімдердің дамуы в) адамның пайда болуы және оның дамуы д) Саналы адамның қалыптасуы |
Сынып оқушыларын сөйлем қиындылары арқылы топқа бөліп, топ басшысын тағайындау. Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беремін және топ басшысын бақылаушы ретінде жіберемін.Қиындылар арқылы 3 топқа бөлінеді. Оқушылар топ ережесін еске түсіріп, Үй тапсырмасын "Қатпарлы хат" әдісі арқылы сұрап, өткен тақырыптарға шолу жасаймын.Әрбір оқушы қағазды шиыршықтап өткен тақырыптар бойынша сұрақ жазып, келесі топқа жалғастырады. Топ басшылары үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап берген өз тобының оқушыларын берілген бағалау бетшесіне бағалайды. |
Отансүйгіш ұрпақ тәрбиелеу үшін қазақ әдебиетін сапалы әрі тиімді оқыту қажет. Бүгінгі орта білім беру жүйесіндегі қазақ әдебиетін оқытуды «өлкетану» бағыты арқылы бекітетін болсақ, оқушының көркем шығармаға санасының қалыптасуы мен патриоттық сана-сезімі анағұрлым арта түсер еді. Себебі, «өзгені тану үшін, алдымен өзіңді тани біл!» деген жалпыадамзаттық қағиданы басшылыққа ала отырып, Қазақстанның мектептерінде «өлкетану» бағыты бойынша әдебиет пәнін енгізіп оқыту – еліміздің ,әсіресе, өз өлкеміздің жергілікті ақындарын тануға негіз қалар еді. |
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білі жеген ақылшың Қиындықты өткізер |
1. Рет нөмірі 3-ке, 6-ға тең элемент атомдарының электрондық формулаларын құрастыр. 2. Көрсетілген электрондық формулалар қай атомдарға сәйкес келетінін анықтап, сол элементке сипаттама бер: а) 1S22S22P3 ә) 1S22S2 3. ІІІ топ, А топшасында орналасқан элементтерді жазып, қасиеттерінің өзгеруін көрсет.
|