Оқушылар стикерге сабақ бойынша өз түсінгендерін, білгендерін жазады. (жазып болған соң, жазған пікірлерін «пікірлер тақтасына» жабыстырып қояды). Топта топ мүшелері бір-бірін бағалап, қойылған бағаның себебін айтып түсіндіреді.
Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 8840 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-01-2015, 17:25
|
Пікірлер (0)
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында интербелсенді тақтадан флипчарттармен жұмыс жасайды. Суреттерді мағынасына қарай сәйкестендіріп тақырыпты айқындайды. Балалар , антоним грек тілінде анти-қарсы, онота -атау дегенді білдіреді. Ендеше сендер мысалдарға сүйене отырып қандай қорытындыға келдіңдер?
|
Мейіріммен сүйеді ол бар адамды, Өзіне жаратпайды қарағанды. (күн) Көкшіл айна үйдегі Көрсетеді киноны. (теледидар) |
Мен биле дім. Біз биле діңіздер. Сен биле дім . Сендер биле дің. Сіз биле дің . Сіздер биле дік. Ол биле діңіз . Олар биле діңдер.Тездет, бірақ қателеспе.Жұппен жұмыс. Аяжан атасының ауылына келді.Жолда оған Ораз кездесті.Ол Аяжанды атасының үйіне дейін апармақ болды. Аяжанның ауыр чемоданын көтеріп алды. |
Банк (италянша bankо — үстел), Банк (ағылшынша «banco» -«айырбас столы» — ақша қаржылары мен қорларын жинақтау, кредит беру, мемлекеттер, кәсіпорындар (фирмалар), мекемелер және жеке адамдар арасындағы өзара төлемдер мен ақшалай есеп айырысуда делдалдықты жүзеге асыру, ақшаның белгілі бір түрін айналымға қосу, ақша мен құнды қағаздар шығару, алтынмен, шетелдік валютамен түрлі операциялар жасау және басқа да қызметтер атқаратын қаржы мекемесі. |
Көмекші есімдер. Ережесін түсіндіру. Бүгін біз көмекші есімдердің лексика-грамматикалық белгілерімен танысамыз. Көмекші есімдер зат есімдер сияқты септеледі: қасында, маңынан, жанымен,т.б. Көмекші есімдер қандай тұлғада тұрса да, өздерінен бұрынғы сөздің ілік септікте тұруын қажет етеді: үстелдің үсті, ауылдың арасы, т.б |
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, өзіндік көзқарасын жетілдіру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ой тұжырымын жасауға дағдыландыру. Оқушылардың бойындағы рухани – адамгершілік қасиеттерін дамыту, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа тәрбиелеу. |
Және, мен (бен, пен) жалғаулықтары бірнеше бірыңғай мүшелердің соңғы екеуінің арасын байланыстырады немесе бірыңғай мүшелерді екі-екіден топтап барып байланыстырады. Мысалы: Шортанбай, Дулат пенен Бұқар жырау, Бірінің сөзі жамау, бірі құрау (А). Омар, Оспан және Ахмет — үшеуі сабақ оқып отыр. Күрес пен күлкі, қайғы мен шаттық алыс пен жеңіс, жеңіліс пен жетістік болмаса, бұл шіркіннің өзі де тоңған мұз, ұйыған айран емес пе? (Ғ. М.). |
Ұ»әрпі : –Өй, сен де ғатырады екенсің ал ,ендеше! Әне Ш мен К-ні қарашы, аталса да үндемей тұрған жоқ па?!! Ғ әрпі: –Олар жоқ қой олар ,Қашқындар! (пауза, айналасына қарайды) Ұрыншақ, жоқ деп тұрмын ғо! Ұ әрпі : Өй, сен де қоймадың ғо, ғарп-ғарп етіп! Ғарпылдақ десе нағыз Ғарпылдақ екенсің! Л әрпі: –Әй, Ұ шырақ , сабыр суың сарқылып шамданғаның не?! Сонша қатты кеттің ғо!? |
Ертеректе бұғы, тасбақа, және құс үшеуі дос болыпты. Бір кеште бұғы аңшының торына түсіп қалыпты. Бірінші ол тордан босану үшін талпынады, бірақ сәлден соң ол мүйізінің де, тұяғының көмегімен де тордан босана алмайтынын түсінеді. Құтыла алмаған соң көзінен жас парлайды. Досы тасбақаны көмекке шақырды. Тасбақа келіп жіптерді жоғарыдан төмен қарай бір–бірлеп қия бастады. Бірақ тасбақа баяу қимылдап, таң атып қалады. Аңшының аңға алып шығатын тұзағынан басқа садағы мен жебелері бар еді. Осы мезгілде аңшы да келіп қалады.... |