Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

1.Сөздерді оқиық. Жүзік,шелек,көмек,өрік,білек,көйлек

2.Осы сөздерге і дыбысын қосып айтып көрейік. жүзігі,шелегі,көмегі,өрігі,білегі.

Бұл сөздердегі к дыбысы қалай өзгерді?

 Ереже айтқызу.( К дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, К- Г - ге айналады.  )

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 4946 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейбитова Тулпан Мараткызы | Уақыты: 27-12-2014, 19:13 |


Ойынға қатысушыларға жай сөйлемнің барлық түрлеріне бірден мысал айтып, айтқан мысалдардың дұрыстығын дәлелдеп беру тапсырылады. Тапсырманы жылдам орындап әрі дұрыс дәлелдеп беру тапсырылады. Тапсырманы жылдам орындап әрі дұрыс дәлелдеп берген балалар жеңімпаз болады.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 6815 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Акипова Сания Казезтаевна | Уақыты: 27-12-2014, 16:35 |


Өтілген материалдарды еске түсіріп, қайта жаңғырту, жаңа  тақырыпты жүйелі түрде жете түсіндіре отырып, жаңа тақырыпқа сай мысалды оқушының өзіне талдату жолымен ережені өздеріне қорыттыру.Өткен материалдарды пысықтай отыра, сөйлемнің бірыңғай мүшелердің ерекшеліктерін таныту мақсатында жаттығулар орындатқызу. Оқушылардың бұрыннан бар білімін жаңа біліммен байланыстыра алу қабілетін, ойлауы мен зейінін дамыту, білім - білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың бұрыннан бар білімін жаңа біліммен байланыстыра алу қабілетін, ойлауы мен зейінін дамыту, білім - білік дағдыларын қалыптастыру.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3173 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Акипова Сания Казезтаевна | Уақыты: 27-12-2014, 16:27 |


Өлең шумағын дәптерге жазғызу: Көңілім қайтты достан да, дұшпаннан да, Алдамаған кім қалды тірі жанда? Алыс-жақын қазақтың бәрін көрдім, Жалғыз-жарым болмаса анда-санда. Жазып болған соң, өлеңді дауыстатып бір оқушыға оқытамын, қарама-қарсы сөздерді тапқызамын.Әр оқушы өз атын тез-тез кезекпен атап,  есімінің бас әрпінен басталатын сын есім сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш қандай?

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2673 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Акипова Сания Казезтаевна | Уақыты: 27-12-2014, 13:12 |


Кітаби стиль – жазу дәстүрі белгілі бір жүйеге түскен, орныққан стильдік тармақтары мен нормалары бар тіл. Ғылыми стиль  еңбек тақырыпты ашу мақсатында ғылыми пайымдаулар, болжам, дәйек, дәлел келтіріледі. Ресми іс қағаздарға қолхат, өтініш, т.б жатады. Публицистикалық стиль тақырыпты оқырманға жеткізу мақсатында нақтылық пен шынайылыққа құрылады. Көркем әдебиет стилі шығарма ерекшелігіне орай, өз бойында кітаби стиль мен сөйлеу тілі белгілерін біріктіре алады.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 11741 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елеуова Гулжанат | Уақыты: 27-12-2014, 11:52 |


Сөйлеу тiлiнде күнделiктi тұрмыста қолданылатын қарапайым бейресми сөздер жиi ұшырасады, бейтарап сөздермен қатар диалектi сөздер, кейде тұрпайылау сөздер де кездесiп отырады. Оларды көркем әдебиетте жазушылар кейiпкердiң сөйлеу ерекшелiгi мен мiнезiн таныту, ашу үшiн т.б. стильдiк мақсатта әдейi пайдаланады. өйлеу тiлiнiң фонетикалық-морфологиялық ерекшелiктерi. 

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 16854 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елеуова Гулжанат | Уақыты: 27-12-2014, 11:48 |


Сабақтың мақсаты:    Етістіктің шақтары  туралы грамматикалық түсінік бере отырып, қазақ халқының ұлт аспаптарын  мақтаныш тұтуға, ұлттық өнерге қызығушылығын арттыру және оны құрметтеуге баулу.

Көрнекіліктер: Слайдтар, музыка аспаптары, бейнетаспа.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сарыарқа күйі (Күй ойнату)

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2925 | Жүктеулер: dop. | Қосты: КАйрмденова Кымбат Жамбуловна | Уақыты: 24-12-2014, 17:58 |


Айтылу кезінде ауа өкпеден кедергісіз шығып, үннен ғана тұратын дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз деп өткен сабақта айтқан болатынбыз. Дауысты дыбыстар тілдің қатысу қалпына қарай жуан және жіңішке болып бөлінуімен танысқан болатынбыз.  • Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у  • Жіңішке дауыстылар: ә, е, ө, ү, і, и. Бүгін біз жақтың ашылу қалпына қарай: ашық және қысаң дауысты дыбыстар болып бөлінуімен танысамыз.  • Ашық дауыстылар: а, ә, о, ө, е.  • Қысаң дауыстылар: ұ, ү, ы, і, и.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 8216 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Адамбаева Бақытгүл Тарыбайқызы | Уақыты: 24-12-2014, 16:28 |


Ойлан, тап. 1.Берілгені: аа, ққ, ыы, мм, тт а) арбаға жегілген көлікке кигізілетін зат; қамыт ә) бас киім. тымақ 2. Берілгені: ққ,ыы,лл,шш а) нағыз былық; шылық ә) болаттан істелген өткір жүзді; қылыш Жұппен ақылдаса отырып орындайды. Экраннан көрсету «Рефлексиялық – бағалау» кезеңі 39-жаттығу. Сөзжұмбақ шешу.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 4341 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Скакова Гульмира Сатыбалдиновна | Уақыты: 24-12-2014, 15:44 |


Тіл – әрбір ұлттың заңы сезімнің, ойдың жанды бейнесі. Қазақ халқы – сөзге шешен, ойы ұшқыр, мақалдап сөйлейтін халық. Кез-келген дауды атақты билеріміз бір ауыз сөзбен шеше білген. Осыншама жылдар бойы жеңілмей келе жатқан тіл. Ендеше ана тіліміз қазақ тілінің мерейін көтеру болашақ ұрпақ сіздердің еншілеріңізде деп білеміз. Бүгінгі біздің «Тіл мерейі-ел мерейі» атты апталық сабағымызды бастаймыз.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 6224 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Гүлжан Парманқұлова | Уақыты: 20-12-2014, 20:37 |