Бұған дейін айтылғандай, тыныштықта отыру шығармашылыққа кеңістік береді. Егер балалардан өз бойына шолу кезінде олардың нені көргенін қағаз бетіне түсіруді сұраса, баланың ішкі дүниесінің қаншалықты бай екеніне көз жеткізуге болар еді. Балалар ойы ғажайып бейнелерді қамтуға қабілеті жететінін тәжірибе көрсетті. Солардың бірі жарыққа малынған бүкіл әләмді бейнелейді, басқалары өз жүрегіндегі әдемі гүл түрінде өзінің сезімдерін жеткізуге тырысады.
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 4480 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-01-2015, 01:18
|
Пікірлер (0)
|
Көп нүктенің орнына –лық, -лік, -дық, -дік, -тық, -тік жұрнақтарының тиістісін қой. Алматыда бокстан болған жарысқа еліміздің барлық қалаларынан оқушылар келді. Айбек жарысқа келгендерді таныстырып үлгерді: мен – астаналық, Ерлан – алматы..., Үсен – ақтау..., Айбар – атырау..., Сержан – шымкент...., Ернұр – тараз..., Арман – өскемен...., - деп айта бастады. |
|
Дыбыс ұзақтығының келесі түрі-сегіздік нота.Сегіздік нота ең қысқа нота болып есептеледі. Ол төрттік нотаға ұқсас.Ол былай белгіленеді.Штилде жалауша болады.Саналуы-1 немесе 1 еу. Балалар енді мына алмаға қараймыз бұл дөңгелек күйінде бүтін нотаға ұқсайды солай ма? Ал енді осы алманы екіге болсек ол жартылық нотаға ұқсайды,төртке болсек төрттік,сегізге бөлсек сегіздік нота тәрізді болады. |
Дұрыс айтасыңдар! Жер бетіндегі өлі және тірі табиғат бір-бірімен тығыз байланысты, өзара үйлесімді тіршілік етеді. Осы тіршіліктегі тепе-теңдік бұзылса, табиғат апатқа ұшырайды. Осыған дәлел «Арал» теңізі. Олай болса «Аралдан ұшқан аққулар» деген әнді тыңдайық. Ортаға Нұратты, Аружанды, Ажарды, Дамирді шақырайық. |
Алғашқыда бәрі жақсы болып тұрды да кенет, аяқ астынан жеңіл жел соқты. |
Интерактивті тақтадан логикалық сұрақ бейне – сұрақ болып оқылады. Сұрақ: Айша, Маржан, Жанар жидек терді. Біреуі – құлпынай, екіншісі – қарақат, үшіншісі – таңқурай терді. Айша құлпынай терген жоқ, ал Маржан қарақат пен құлпынай терген жоқ. Сонда кім не терді? |
|
Ұл берсін қошқардайын бесігіңе. Ұл берсе қошқардайын бесігіңе, Тілейміз батыр тусын несібіңе 4)Айтатын жарапазан есігіңе |
Обобщить знания об имени прилагательном как части речи, развивать умения распознавать имена прилагательные в тексте, устанавливать связь имен прилагательных с именами существительными, определять род и число имен прилагательных, правильно писать родовые окончания. |