Балалар, ќазір біз топпен жұмыс жасаймыз. – Топтыќ жұмыс жасағанда ең бірінші топ басшысын сайлау керек. – Топ басшысы жауап беретін баланы белгілеп отырады. – Төрт түлікке нелер жатады? (Түйе, жылќы, сиыр, ќой-ешкі)
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 3738 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-01-2015, 16:36
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың мақсаты: оқушылардың сөз құрамы, түбір пен жалғау |
2 сыныпқа арналған С.Майлиннің Күлпәш әңгімесімен, оқушыларды таныстыра отырып, мәтінді талдап, идеясын аша білуге үйрету. Сабақта кесет толтыру, азат жолдап оқу, үзінді бойынша сұрақтарға жауап беру, ессе жазу деген сияқты тапсырмалар беріп, оқушылардың ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларға бейнефильмді көрсете отырып тақырыпты ашу. |
Мақсаты: адам еңбектері туралы әңгімелеу білу. Өз ойларын жеткізе білу. Дамытушылық: оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:еңбекті сүюге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
|
1-топ: Аңшы аң аулауға шыққанда жанына неге ит ертеді? Жемістерді ата, олардың дәмі қандай? 2-топ: Неге көзді адамның айнасы дейді? Иісті қалай ажыратасың? |
Әр жұптан 1 оқушыдан шығып, аталған заттардан барлық адамға не ортақ зат, ал не жеке әркімде болу керектігін айтады, түсіндереді. Мысалы: шампунь, сабын барлығына ортақ, ал бет орамал немесе тіс щеткасы жеке әр адамда болу керек. 3) қорытындылау. Сезім мүшелерінің күту ережесі:(5 мин) Рефлексия: Сабақ ұнады ма?Ұнаса басбармақтарыңды көрсетіңдеh Бағалау. Жинаған жұлдызшаларды санау.(2 мин) |
|
|
Сөз жұмбақты табу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Оқушылар таңдауы бойынша сынып 4 топқа (4 сөз табы) болып бөлінді. «Зат есім», «Сан есім», «Сын есім», «Етістік» топтары. Өз топтарына сай сөз таптардың ережелерін плакат бетіне түсіруге 2 мин уақыт берілді. Топтан үздік оқушы ортаға шығып, тақырыбын қорғайды. |
Ақши жалпы орта білім |