І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады АКТ пайдаланады |
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі. Ферменттер, олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі.Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау. |
1. Балалар, дәптерлерімізді ашып, тақырыпты жазамыз. § 43. Жұмыр құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері. Оқушылар дәптерге тақырыпты жазады. 2. Тақырыпты ашып, ІІ топ жұмыр құрттардың жалпы сипаттамасымен оқып,танысыңдар. Ол үшін оқулықтың 191-бетін және 192-беттің алғашқы 2 -абзацына дейін оқисыңдар. Оқып болған соң, мына кестені толтырыңдар. |
Крахмал– целлюлозадан кейінгі табиғатта ең көп таралған көмірсу. Ол өсімдіктерде көп болады. Мысалы, картоп түйінінде 20%, бидай дәнінде 70%, күріш дәнінде 80% болады. Аса маңызды тағамдық зат. Қасиеттері. Крахмал – дәмі жоқ, суда ерімейтін, ақ түсті ұнтақ. Ыстық суда ісініп, коллоид ерітінді крахмал клейстерін түзеді. |
Бұл тапсырмада, әр бір топқа арналған ұяшықтар ішінде деңгейлік тапсырмалар берілген. Бірінші топ тапсырмалары: бірінші қатардағы 20- тірі ағзалардың өзара әсерлесуі және олардың өлі табиғатқа ықпалын жасауын ... деп атайды. Бірінші қатардағы 30- қышқыл жаңбырлар деген не?. Бірінщі қатардағы 40- экология бөлімдері: 1... 2... 3... Екінші топ тапсырмалары: екінші қатардағы 20- иіс газдың формуласы. Екінші қатардағы 30- биогеоценоз ұғымын қалыптастырған ғалым. Екінші қатардағы 40- озон қабатының маңызы. |
Күздің салқын күндерінің бірінде Вьетнамнан Ресейдің зоологиялық орталығына 24 айдаһар жылан әкелінді. Жыландарды қабылдап алған маман қорықпай, олардың әрқайсысын қарай бастады. Жыландардың тыныштық сақтағанына қарап, кедендегілер оларды зоолог сиқырлап қойған болар деп шешті. Айдаһар жыландардың осы мінез –құлқына дұрыс түсініктеме беріңдер. |
Ж: Үлкен ми сыңарларының беті сұр заттан – қыртыстан түзілген
Ж: Ең терең жүлге – маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажырататын орталық жүлге және самай бөлігін шектейтін бүйірлік жүлге |
«Жауын құрт» (бағалау критерийлерін (өлшемдері)айқындау): Жауын құртттың пайдасы мен зиянын айтып, екі бағбан айтысып жатыр. Біреуі жауын құрттың топыраққа, қала берді онда өсетін дақылдарға пайдасын айтса, екіншісі құрттардың бақша дақылдарының тамыртүйнектерін, пиязшықтарын тамыржемістерін жеп, зиян келтіретінін айтады. |
Адамның оң және сол жақтағы ми сыңарларының қызметі әртүрлі. Оңқайдың сол жақ ми сыңарында, ал солақайдың оң жақ ми сыңарында адам туылғаннан кейін қалыптасатын есту және сөйлеу мен жазудың қимыл-қозғалыс орталықтары орналасқан.Жүйке жүйесі ауруларының себебін, алдын алу, емдеу және диагностика қою әдістерін невропатолог анықтайды. |
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады. Тапсырма бойынша жұмыстанады. Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, ой-пікірлерін бір арнағатоғыстыра-ды,бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді. |