Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Тірек-қимыл жүйесінің маңызы қандай? Бас қаңқасының құрылысын атаңдар. Омыртқа жотасының ұзындығы адам бойының ұзындығының, шамамен неше пайызын құрайды? Омыртқа жотасы неше омыртқадан тұрады? Қол сүйектерін атаңдар. Адамда қанша сүйек болады? Омыртқа саны қанша? Адам қаңқасы қанша топқа бөлінеді? Бел омыртқа саны қанша?

Уроки / Биология | Көрсетілім: 8323 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Лекерова Эльмира Кайратқызы | Уақыты: 27-12-2014, 12:46 |


Тренинг: «Көз қысты» Мұғалім ортадағы орындақта отырады да оқушылардың біріне көзін қысады, оқушы жүгіріп келіп отырады. Оқушылар ортадағы оқушының кімге көз қысқанын білсе оны ұcтап қалу керек. Тренинг осылайша жалғасады. Сірқабық, мезодерма, гиподерма, целом топтарына бөлінеді. Бағалау бетшесін топ басшыларға тарату. Топ басшысын сайлау.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 9819 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Лекерова Эльмира Кайратқызы | Уақыты: 27-12-2014, 12:42 |


Гельминтология-паразиттік құрттарды зерттейтін ғылым саласы екенін және жалпақ құрттардың түрлерін, даму циклін  біледі және сипаттайды. Жалпақ құрттардың түрлерін ажырата алады, оның құрылысындағы және тіршілігіндегі ерекшілігін анықтайды. Кірпікшелі және таспа құрттарды салыстырады, талдайды. Таспа құрттардың адам өміріндегі  зияның дәлелдей алады

Уроки / Биология | Көрсетілім: 2517 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Баймуханова Анар Кадиловна | Уақыты: 27-12-2014, 11:22 |


 Гидраның денесі неше қабаттан тұрады? А) Бір В) Екі С) Үш Д) Төрт  2.Гидраның жүйке жасушасының сыртқы әр түрлі қимылдарға жауап қайтаруы қалай аталады? А) тітіркенгіштік В)Бейімделу С) Көбею Д) Тыныс алу  3. Ақ сұлама қандай құрттар типіне жатады? А) жалпақ құрт В) Жұмыр құрт С) Буылтық құрт Д) Таспа құрт

Уроки / Биология | Көрсетілім: 6498 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жидибаева Раушан Сапаровна | Уақыты: 24-12-2014, 16:57 |


Жыл өткен сайын халық  саны біртіндеп  өсіп келуде. Бұдан 17 мың жыл бұрын жер бетінде 3 млн-дай халық болса, қазіргі таңда халық саны 7 млрд-қа жетті. Халықтың басым көпшілігі абиғат жағдайы қолайлы, теңіз жағлаулары мен жазықтарда қоныстанған. Жалпы жер бетінің барлық аймақтарына халық біркелкі қоныстанбаған. Жер бетінің 4 аймағына халық тығыз қоныстанған

Уроки / Биология | Көрсетілім: 2309 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Мұхымбай Раушан Өмірзаққызы | Уақыты: 20-12-2014, 20:44 |


Мен білімдімін,
Мен әдемімін,
Мен әдептімін,
Мен көңілдімін,
Мен сауаттымын,

Уроки / Биология | Көрсетілім: 1718 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Байгабулова Зинагуль Жасынбековна | Уақыты: 17-12-2014, 15:34 |


Оқушыларда сүтқоректілер класының түрлері мен шығу тегі туралы түсінік қалыптасыру. Оқушыларға сүтқоректілер класының түрлері және маңызы туралы білім беру. Оқушыларды сүтқоректілер класының  кейбір өкілдерін қорғауға тәрбиелеу. Сүтқоректілер класының кейбір өкілдерінің ішкі және сыртқы  құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушы  ойын дамыту

Уроки / Биология | Көрсетілім: 4977 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елизекова Найля Ашмахуновна | Уақыты: 14-12-2014, 16:07 |


Оқушылар бүгін біздің сабаққа басқа ғаламшар өкілдері келіп отыр,олардың бізге сұрақтары бар екен: /3-слайд/

1.Жер планетасына оттегін бөліп отырған ормандар қалай көбейіп жатыр?

2.Неге сіздердің мектеп өркен деп аталғандығын білгілері келеді екен.Сол үшін арнайы біздің интеллектуалда мектебімізге келіпті.

Қалай жауап бере аламыз ба?Ол үшін біз бүгінгі сабақты өзіміз жақсы меңгеріп алуымыз қажет.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 6947 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елизекова Найля Ашмахуновна | Уақыты: 14-12-2014, 16:04 |


Тәрбиелік мақсаты: Орман шаруашылығы туралы баяндай отырып, орманды апатты жағдайлардан қорғауға шақыру.

Түзете-дамытушылық: Ерік - жігер эмоициясын, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс- тәсілі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: «Нарын құмындағы орман» видео ролигі

Уроки / Биология | Көрсетілім: 14003 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Кулбаева Гульжан | Уақыты: 7-12-2014, 13:02 |


Білімділік мақсаты: Бақшада өсетін өсімдіктер туралы түсінік беру. Олардың адамға қажетттілігін, түсіндіре отырып, оқушыларды бақта-және бақшада жүретін зиянкестер туралы мағлұлмат беру

Тәрбиелік мақсаты: Бақшадағы көкөністерді зиянкестерден қорғауға шақыру

Түзете-дамытушылық: Эмоциялық сезімдерін ояту, жақсы жаманды ажырата отырып, зейін, есте сақтау қабілеттеріне оң ықпал ету

Уроки / Биология | Көрсетілім: 10024 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Кулбаева Гульжан Сериковна | Уақыты: 7-12-2014, 12:59 |