Атамекен. Туған жер. Туған өлке. |
Шортанбай да Абай да артына жұрт ғибрат етер сөз қалдырған. Екеуі де «Мен» дүниеге қызықтым, тоймадым деп өз атына біраз сөз жазған ақын. Шындығында екеуі де дүние ісінен аулақ, тек азаматтың қамын жеген тұлғалар еді. Ақынның «Мені» тек өзі туралы ғана емес, адам ұрпағының көрген ісі, жасаған қиянаты екенін айтады. Ол – поэзия қағидасы. |
Топтық жұмыс. А 3 форматындағы постер қағазына жағымды және жағымсыз кейіпкерлердің тұстарын ашып жазу (кейіпкерлердің жасаған іс әрекеттеріне қарап, несімен жағымды немесе жағымсыз кейіпкер екенін оқиғаның желісімен дәлелдеп, қорғап шығу) Тақтада жасырын берілген екі ұяшық, сол ұяшықтың біреуін таңдап, кейіпкердің қай қырын ашып жазатынын анықтайды. Постер қағазына түсірілген жұмысты топтағы екі қатысам дейтін оқушы қорғап шығады |
. «Адам әуелден тоқымашы немесе хатшы болып тумайтыны секілді, қайырымдылық пен жаман қылық та адамға әуел бастан жаратылыстан дарымайды....» (Мемлекеттік қайраткерлердің нақыл сөздері)Ахметов «Абайдың өмірі мен шығармашылығы»; Ұ.Әбілдаұлы «Абайды оқу әліппесі»; Ғ.Есім «Абай туралы философиялық трактаттар»; Қ.Өмірәлиев «Абай афоризмі»; М. Мырзахметов «Абайдың адамгершілік мұраттары»; Қ. Алтыбай «Абайдың алып айдынынан». |
Өмірден ерте кеткенімен Қасымның мәңгі жасайтын асыл жырлары қалды. Сол жырлары ақын атын өшірмейді. Бұл күнде халықтың сүйікті ақыны Қасым Аманжоловтың жарқын бейнесі ел жүрегінде. Оның шығармалары орыс және басқа да халықтардың тілдеріне аударылған. Қарағандыда Қасым Аманжолов құрметіне көше аталған. Қарқаралы ауданындағы бұрынғы Фрунзе совхоына Қасым Аманжолоы есімі берілді. |
Түсінік хат Бағдарламадағы тақырыптар сыныптың жас ерекшеліктеріне сай, ақынның жарық көрген еңбектерінен, соңғы кезде жарияланған шығармаларынан алынды. 5-сыныпта ақынның «Ағайын», «Өнерпаз» өлеңдері, фольклоршының ел арасынан жинаған қазақ ауыз әдебиеті үлгілері мен нақыл өлеңдері, аңыздары еңгізілген Бағдарламада шығармашылық жұмыстар үлгілері, мәнерлеп оқу, сайыстар қарастырылды. |
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті «Мәшһүртану» ғылыми-практикалық орталығында Р.Т. Хайруллина, А.Қ. Тұрышев құрастырған бағдарлама және оқулық хрестоматиясы негізіне сүйеніп жасалды. Аталмыш хрестоматия жалпы білім беретін мектептің 5-ші сынып оқушыларына 5-ші сыныпта арнаулы курсқа бір жылда 17 сағат белгіленген. М-Ж.Көпеевтің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат орын алды. Бағдарлама бойынша ақынның ел аузынан жинаған ертегілері, мысал өлеңдері енгізілді. Сол сияқты мақал-мәтелдер, аңыз әңгімелері сыныптың жас ерекшелігіне сай еңбектер ретінде орын алды. |
Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының бай қазынасы –ауыз әдебиетінің балаларға лайықты таңдаулы үлгілерімен танысады. Халық ауыз әдебиетін сүюге,өрнекті сөз бен асыл ойдың мәнін терең ұғуға үйренеді. Балалардың тілін ұстартып дүниетанымын кеңейту, жалпы адамгершілік рухта тәрбиелене тәрбиелене отырып, Асан қайғының жерүйықты іздеудегі елге, жерге деген сүйіспеншілік қасиеті мен жолдарының мағынасын терең түсініп, білік дағдыны қалыптастыра өмір сүруге дағдыланады. |
2.1. Жұптық жұмыс. Үйден дайындаған 5 сұрақты жұп бойынша талқылап, шығарманың мазмұнын пысықтайды. 2.2. Топтық жұмыс. «Аялдама» Топ болып шығарманың мазмұнына сай 3сұрақ жазып, басқа топтармен алмасып жауап береді. |
Басқа да халық арасынан шыққан композиторлар секілді Абай да нота сауатын меңгермеген.Домбыра оның өмірлік серігі болған.Абай әндері ел арасына кең тарап, барлық жерде асқақтай шырқалатын болған.Сөйтіп,ауыздан ауызға,әкеден балаға мұра болып келе жатқан Абай әндері бүгінде бізге жетіп отыр.Абайдың шағармашылығына үлкен әсер еткен салалардың бірі орыстың демократиялық мәдениеті мен әдебиеті болды. |
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |