Алдын-ала алға шығарылған қолмен, жүріс кезінде 4-ші адымда допты алға шығару, 15-20 м-лік қашықтықтан екпін алу секілді техника элементтері бойынша кіші допты лақтыру. 4-ші лақтыру адымын жасап допты лақтыру. Жеке нәтижелерді есепке ала, қашықтыққа екпін алып толық үйлесімділікте лақтыруды орындау; Орнында тұрып 15 м қашықтықтағы нысанаға лақтыру (нысананың көлемі 1х1м).
Уроки / Дене шынықтыру |
Көрсетілім: 6042 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-01-2015, 15:13
|
Пікірлер (0)
|
Аяқтың арасын ашамыз «бір» сол аяққа, «екі» еденге «үш» оң аяққа қол тигізу Аяқтың арасын ашып қол тізеде, тізені ішке, сыртқа айналдыру Қ.ж алдыға еңкейіп қолмен аяқтың басынан ұстап, тізені бүкпей аяқты түзету |
допты бір аяқпен тұрып, қағып алу-беру, -оң аяқпен тұрып, сол жақ бүйірден доп беру -сол аяқпен тұрып,оң жақ бүйірден доп беру |
1. Игра останавливается если допущены следующие ошибки: мяч сразу попал за границу площадки соперника, то есть мяч пролетел под сеткой (веревкой), 2-3 мяча оказались на одной стороне одновременно. 2. Прежде чем бросить мяч на сторону соперника, его можно поймать с воздуха, взять с земли, перебросить между своими игроками (если это выгодно). |
«Теңге алу» ережесі: Әр команданың қыздары ұлдардың арқасына шығады. Сосын белгі бойынша ұлдар қыздарды көтеріп 10 – 15 м теңге орналасқан жерге уақытқа жүгіріп барады. Сосын ұлдар еңкейген кезде қыздар теңгені алу керек. Теңгені алғаннан кейін өз орнына қайтып, эстафетаны келесі ойыншыға беру керек. Жарыс осылай өз жалғасын табады. Уақыты және теңгенің санына жалпы ұпай саны беріледі. |
1. Обучение технике прыжка в длину с разбега способом «согнув ноги». 2. Совершенствование техники метания мяча на дальность (150г) 3. Повторить технику передачи эстафетной палочки, изученным способом. |
1) махом одной и толчком другой ногой подъем переворотом в упор на нижней жерди; 2) то же, но в висе на нижней с опорой на верхнюю жердь; 3) перемах правой (левой) ногой;
|
Халқымыз байырғы заманнан бала тәрбиесіне баса назар аударған. Ұрпақтарын болашағына балаған. Салауатты өмір салтын ұстану осы іс – шараның алғашқы баспалдағы. Сондықтан еңкейген кәріден, бесіктегі балаға дейін салауатты өмір сүруге талпынып, соған қоғам да, мекемелер мен мектептер де жағдай жасап, денсаулықты сақтауға, нығайтуға ат салысу керек. |
1 метр қашықтықта қабырға алдында тұрып допты кеуде тұсынан екі қолымен қайталап секіріп лақтыру. Оқушы қабырғадан ыршыған допты секіріп екі қолымен ұстап еденге түспестен қайталап допты қабырғаға жіберу тиісті. Жаттығудың талабы, оқушы орындау кезінде допты «волейбол» әдісі емес, ал сәл ғана ұстап қалып лақтыру тиісті. Допты қабырғаға секіріп лақтырып ұстаған саны. Бағасы: «5», «4», «3» -ҮІІ класс: ұлдар мен қыздар – 15 рет, 10,5. ҮІІІ класс: ұлдар мен қыздар: 20,15,10. ІХ класс: тек қыздар – 25,20,10. Х класс: тек қыздар – 30,25,15. ХІ класс: тек қыздар – 35,25,15. |
Келесі әдісіміз шеңбер құрап тұрамыз бұл шеңбердің сыртынан тағы бір шеңбер болып тұрамыз. Ойында екі доп болады. Екі шеңбер жұлдыз сияқты допты бір-біріне лақтырады, екінші доп бірінші доптың артынан осылай жүре береді, Допты бір-біріне лақтырғаннын кейін ойыншылар өзара ойындарын айыстыру бағытында екінші допты да орын ауысу қадағаланады. Ойын сағат тілімен жүреді. |