а) Білімділік: кіші допты қашықтыққа лақтыру әдісін үйрету б) Дамытушылық: салауатты өмір салтын насихаттау барысында мектеп оқушыларының жеңіл атлетикамен айналысуға қызығушылығын арттыру. в) Тәрбиелік: Оқушыларды мықты, жылдам, епті болуға, шыдамды әрі шымыр болып өсуге толыққанды азамат етіп тәрбиелеу.
Уроки / Дене шынықтыру |
Көрсетілім: 12883 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-01-2015, 14:13
|
Пікірлер (0)
|
б)оқушылар екі топқа бөлінеді әр топқа волейбол добы беріледі Жүргізушінің белгісімен топтағы бірінші тұрған оұушылар доппен себетке жүгіреді, дәл түсірген ойыншы орындыққа отырады, ал себетке дәл түсірмеген ойыншы топтың соңына тұрады, өз кезегін күтеді. |
- Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру -Шаңғы базасына бару; - Сапқа тұрғызу. - Сабақты қорытындылау. |
ІV. Шахмат жарысы. Әр топтан бес ойыншыдан шығып, арнайы дайындалған үстел үстінде шахматшының уақытын есептегіш сағаттарды белгілеп отырып, екі топ жарысқа түседі. |
«Дене шынықтыру» пәнінің көздейтін негізгі мақсаты – салауатты өмір салтын сақтай отырып, өсіп келе жатқан жас ұрпақтардың денсаулығын нығайту, тазалықты сақтаудың өмірдегі пайдалы әсерлерін қамтамасыз ету. Оқушыларды өздігінен дене тәрбиесімен және дене шынықтырумен шұғылдану дағдысына тәрбиелеу. Сабақ кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау, алғашқы дәрігерлік көмек көрсету дағдыларын дамыту. |
Қысқа қашықтыққа жүгіруде төменгі сөрелік қалыпта қалыптасады. Мұндай сөрелік қалып жүгіруді шапшаң бастауға және қысқа қашықтық бөлігінде (20-25м) жоғары шапшаңдыққа жетуге мүмкіндік береді. Төменгі сөрелік қалыптағ көрпіршені (аяқ тірегішті) мынадай ретте орналастырған тиімді болады: жүгіруші өзінің күшті деп есептеген аяғын сөре сызығынан 35-45см кейін тұрған алдыңғы көпіршеге , ал екінші аяғын сөре сызығына 70-85см кейін тұрған екінші көпіршеге қоюы керек. Қашықтық ұзарған сайын адымның кеңдігі қысқарады. |
а) Көңіл аудару жаттығуын орындау. Секундомер тілінің қозғалысына ойша санақ жүргізе отырып 1 минут болысымен алға бір адым шығу керек. ә)Сабақты қысқаша қорытындылау.
|
Ойыншының екі қолмен төменен допты қабылдау тұрысын үйрету. 2. Бір оқушы құрбысының қолына береді. Ол допты төменен екі қолмен қабылдап, қайта береді. 3. Арақашықтық 8-10м оқушылар қарама-қарсы тұрып №1 оқушылар допты жоғарыдан қабылдап,№2 оқушылар допты төменен қабылдау. |
Тордан 5 – 6 метр жерден жүгіріп келіп қос аяқпен серпіле әуеде секіріп соққы жасау әрекетін көрсету. Секіру әрекетін көрсеткен кезде адымдап келіп аяқты тізеден бүге, қолды артқа сермей лақтырып екпінмен жоғары серпілу керек.Әуеде оң қолын жоғары алып білектен соққы беруді көрсету. Осы жаттығуды доппен жасау.Бір оқушы тор түбінен әуелете допты лақтырады шабуылдаушы жүгіріп келіп бар күшімен секіріп соққы береді. Ұйымдастырушы арқылы соққыны қайталау |
Сынып екі топқа бөлінеді, 1-ші топ алаңның сол жағында, ал 2-ші топ алаңның оң жағында екі адымды шабуылдың турлерін жетілдіреді. Екі адымды шабуылдыдың 1-ші түрі: оқушы допты жургізіп келіп себеттің сол жағынан екі адымды шабуыл жасайды. Екі адымды шабуылдыдың 2-ші түрі: оқушы допты жургізіп келіп себеттің алдынғы жағынан екі адымды шабуыл жасайды. Екі адымды шабуылдыдың 3-ші түрі: оқушы допты жургізіп келіп себеттің оң жағынан екі адымды шабуыл жасайды. |