Уроки / Дене шынықтыру |
Көрсетілім: 1685 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-01-2015, 15:52
|
Пікірлер (0)
|
Адам денсаулығын қалыптастыру және нығайту – медицинаның ғана емес, сонымен бірге барлық оқыту мен тәрбиелеу, білім беру жүйелерінің негізгі мақсаты мен міндеті. Себебі, шәкірт денсаулығының жағдайы оның оқу үлгеріміне, мінез-құлқына, қарым – қатынастарына тікелей әсер етеді. Осы орайда мектептегі алғашқы сабақтың 4-5 минуты гимнастика жаттығуынан басталса, ерте тұрып таза ауада жүгіріп және арнайы жаттығулар жасалса. |
Барлық эстафеталық ойындар адам денсаулығы үшін маңызды әрі көңілді. Оқушы тез,тура жүгіру кезінде бар күшін салуға дағдыланады. Шапшаң епті қимылдауға үйренеді. Ұйымшыл болып, команда мүддесі үшін жақсы нәтиже көрсетуге тырысады. Айналаны бағдарлап аз уақытта өзінің және қарсыласының әрекетін байқап үлгереді.Сонымен қатар ойыншының икемділігі мен төзімділік қабілеттері арта түседі. |
Білімділік: акробатикалық жаттығулар туралы түсінік беру, білімділігін арттыру; Тәрбиелік: студенттердің бір-біріне деген сенімділігін арттыру; Дамытугшылық: студенттердің икемділік қасиетін дамыту; |
|
А) Оқушыларға арқанға үш түрлі әдіспен өрмелеуді меңгерту Ә) Гимнастикалық тепе-теңдік жаттығуларын дамыта үйрету. Б) Күштілік ептілік икемділік қасеиттерін дамыту. |
Жаттығулардың орындалу тәсілін атап өту Тіреп отырып,алдыға өзін итеру керек, итеріле отырып түсетін кезде аяғын қосарлап ұстап түсуі керек. Тіреп отырып,артқа өзін итеру керек, итеріле отырып түсетін кезде аяғын қосарлап ұстап түсуі керек. Аяғын жоғары көтеріп, шынтақпен жерге тіреліп,белді тіреу |
О.т аяқтың арасы алшақ, екі қол белде 1-2-денені оңға, 3-4 солға О.т аяқтың арасы алшақ, сол қол оң аяқтың ұшы1-2, 3-4 оң қол сол аяқтың ұшына О.т аяқтың арасы алшақ 1 екі қол алда отыру 2 о.т 3-қайталау |
Оқушыларды сапқа тұрғызу, қалпына келтіру жаттығуларын жасату, тыныс алу жаттығуларын жасату. Сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалау. Саппен спорт залдан шығу. Үй тапсырмасы: допты жоғарыдан беру және тосу әдістерін оқу. |
а) кезекпен торға шығып 4-5 рет тосқауыл қоюды қайлайды. б) тосқауыл қоюмен бірге допты саусақпен лақтыру, жұдырықпен қағу, ұру секілді қимылдарды 4 нүктеде орындау в) 1-2 номерлер залдың ортасынан шығып 3 нүктеде тосқауыл қоюды орындау |