Артымен жүгіру,айнала жүгіру. Аяқты айқастыра жанымен жүгіру. Шапшаң жүгіру,жай жүгіріске көшу.
Уроки / Дене шынықтыру |
Көрсетілім: 2089 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-01-2015, 15:28
|
Пікірлер (0)
|
Аландағы қолайлы орынға орналасу, құлап бара жатып допты қабылдау-беру. Қорғанудын түрлерін меңгеру.
Сабақ мақсаты: оқушыларға волейбол туралы түсінік беру, тәрбиелеу. Ептілікке,күштілікке икемділікке баулу,ақыл-ойын,ой-өрісін дамыту,дене шынықтырумен шұғылдануға Сабақ тақырыбы: Аландағы қолайлы орынға орналасу, құлап бара жатып допты қабылдау-беру. Қорғанудын түрлерін меңгеру Тарбиелілігі: Сабақта орындалатын жаттығулар негізінде жылдамдық, ептілік қасиеттері арқылы оқушыларды салауатты өмірге тәрбиелеу |
Жеке тактика элементтері: Техника элементтері:орта ж/е жоғарылаған биікте доп беру,құлап бара жатып допты көтеріп бер Алаңда ауысу Тосқауыл қою элементтерi допты қабылдау-беру. Допты ойынға қосу мен тосқауыл қоюдың тиiмдi тәсiлдерiн пайдалану |
6 оқушыдан ойнайды. Екі команданы бөліп тұратын –волейбол торы.Ойын кезінде оқушылар тізелерін сәл бүгіп тұрады.Мұғалемнін берген белгісі бойынша бір команда ойынды бастайды. Ойыншылыр допты екі рет бір-біріне лақтырып беріп,үшінші ретінде тордан асырады.Допты екінші команданың бір ойыншысы жерге түсірмей қағып алуы керек .Сол ойыншы ойынды әрі қарай жалғастырады.Қай команда көп ұпай жинаса ,сол команда жеңіске жетеді. |
Ойынның шарты: Ойыншылар екі командаға бөлінеді.Командалар өздерінің өздерінің қалауы бойынша ойын алаңының әр жерінде шеңбер құрып орналасады. Әр командадан бір ойыншы қолына жалауша алып, шеңбердің ортасына барып тұрады.Мұғалімнің «Ал, балалар, жүгіріңдер!» деген бұйрығынан кейін, ойыншылар ойын алаңында шашырап жүгіреді. «Көздеріңді жұмыңдар!» дегенде, ойыншылар отыра қалып, көздерін жабады. Сол кезде жалаушалары бар балалар алаңды орындарын ауыстырып қолдарын жоғары көтеріп тұрады. |
Шаңғы спорты – қысқы спорт түрлері негізгілерінің бірі. Бұл спорт түрлерінің қатарына шаңғымен жарысу, шаңғымен тұғырдан секіру, шаңғы қоссайысы, тау шаңғысы, биатлон түрлері енеді. Бұлардың барлығы да қысқы Азия ойындардың, Олимпиадалық ойындардың бағдарламаларында бар. Шаңғы спортынан жаттығулар мен жарыстар ашық аспан астында, таза ауада өтетін болғандықтан адамның денсаулығына өте пайдалы. Ол адамның бойындағы шыдамдылық, күш шапшаңдық, батылдық, ептілік, табандылық, айналаңды бақылау сияқты аса керек қасиеттерді өкпенің сыйымдылығы жан-жақты дамытады. |
Развести руки в стороны. Партнер держит запястья полное расслабление. С выдохом – наклон вправо-влево. Партнер помогает наклониться как можно ниже. Б ) и.п. – встать спиной к партнеру, слегка расставив ноги, оба поднимают руки вверх. Партнер держит за запястье и предплечье. Делая вдох,прогнуться назад. Задача партнера- помочь прогнуться в грудном отделе позвоночника. |
В ) и.п. – встать спиной друг к другу, ноги на ширине плеч. Делая вдох,поднять обе руки вверх. Выдыхая ,наклониться вперед и сцепить пальцы рук между ногами. На вдохе выгнуть спину дугой,голову опустить вниз. Партнер,держа спину прямой,не опуская головы-тянет вас за руки,помогая наклониться как можно ниже. Делая выдох, поменяться положением с партнером. Снова повторить растяжку. Сделать вдох, расцепив руки, выпрямиться и в и.п. |
|
Сөреден жүгіріп шығыу шапшаңдықты арттыру үшін, алғашқы 10-15 метрдей екпінді баяулата жүгіріп өткен жөн. Мәреден өту жүгіру көрсеткіші болып табылады. Сондықтан мәреге 10 метрдей қалғанда жылдамдықты төмендетпеуге тырысу керек. Мәре кермесіне жақындағанда барынша екпіндей ұмытылу жүгіру көрсеткішін жоғарлатады. Мәре кермесіне тақалғанда жүгіруші кеудесін алға еңкейтіп, қолды артқа әрі төмен түсіріңкіреп жіберсе, оның екпіні үдей түскен қалыпта болады. |