Тақырыбы: Ішкі сулары
|
Тақырыбы: Климаты
|
Тақырыбы: Еуразияның зерттелуі
|
Тақырыбы: Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
|
Тақырыбы:Жауын-шашынның таралуы, климаттық белдеулер және климат қалыптастырушы факторлар
|
Тақырыбы: Табиғат кешені
|
Сабақтың тақырыбы: § 59 Антарктика мен Антарктиданың физикалық географиялық орныСабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларға Антарктиданың географиялық орны, зерттелу тарихы, ашылуы жөнінде түсіндіру. ә)Дамытушылығы:Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. б) Тәрбиелігі: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ Сабақтың әдісі: Баяндау, Сұрақ-жауап, топтастыру. |
Сабақтың тақырыбы: § 35 Еуразия. Физикалық-географиялық орны, материк жағалауындағы мұхиттар және басқа да нысандар. Еуразияның зерттелуі Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларға Еуразияның географиялық орны, жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер, зерттелу тарихы жөнінде түсіндіру. ә) Дамытушылығы: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. б) Тәрбиелігі: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру |
Африка материгінің халқы, саяси жағдайыСабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларға Африканың халқы және елдері, ұлттық, діни, тілдік құрамы, басқару жүйелері жөнінде түсіндіру ә)Дамытушылығы: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. б) Тәрбиелігі:.Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. |
Ауа - өмірің, су – қазынаң, жер – үйің, атамекенің.
Сабақтың тақырыбы: Табиғат – біздің екінші үйіміз.
Сабақтың мақсаты: Тақырыптың негізгі идеясын ашу, тақырыпқа байланысты сөйлесу дағдыларын дамыту. Білімдік : Табиғатты қорғау туралы мәлімет беріп, меңгерту, танымдық қабілетін арттыру; Дамытушылық: электрондық оқулық арқылы ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту; |