СандықшаМақсаты: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, география пәні деген қызығушылығын арттыра отырып, бүгінгі заман талабына сай өзіндік ой- тұжырымы бар, білімді де білекті ұрпақ тәрбиелеу. Ойын ережесі: Ойынға 10-шы сыныптардың оқушылары қатысады. Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді. Ойын бес кезеңнен тұрады. 1-кезең.«Сандықшада не бар?» |
Гидросфера - жердің су қабығыОқушыларды топпен жұмыс істеуге ұйымдастыру, атмосфера туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауға дағдыландыру. Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеп шығармашылық ойларын өсіру. Өз ойларын еркін жеткізуге, қорытынды жасай білуге дағдыландыру. |
Биосфера туралы ұғымСабақтың мақсаты: 1.Білімділік:Оқушыларға тіршілік қабығы биосфера туралы,оның шекаралары туралы білімдерін кеңейту. 2.Дамытушылық:Оқушылардың сөйлеу, ойлау ,есте сақтау шеберліктерін қалып тастырып пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 3.Тәрбиелілік:Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға,ұтымды пайдалануға , отансүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: Интерактивті тақта ,үлестірмелі қағаздар,суреттер. |
Қазақстан өзендеріМақсаты: Білімділік: Қазақстанның өзендері мен алаптары, өзен жүйелерінің ерекшелігі туралы білім беру; Дамытушылық: Сабақта өз ойларын нақты, дәл жеткізе білуге, салыстыра білуге дағдыландыру және ойлау қабілетін дамыту өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыландыру; Тәрбиелік: экологиялық білім бере отырып, жас ұрпақты туған жеріміздің су ресурстарын ұқыпты пайдалануға, қорғай білуге тәрбиелеу.Сабақ түрі: жаңа сабақты меңгеру, ойын түріндеСабақтың әдісі:түсіндіру, сұрақ жауап, өз бетімен жұмыс жасау, картамен жұмыс. |
МұхиттарСабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың Дүниежүзі мұхиттары туралы түсініктерін қалыптастырып, олардың ерекшеліктері туралы білім беру. 2. Дүниежүзілік мұхиттарды картадан,глобустан көрсету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру. 3. Қоршаған ортаны таза ұстауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ |
Ірі көлдерСабақтың мақсаты: Білімділік: Көл және оның түрлері жайлы мәлімет беру, олардың географиялық орнын анықтай білуге үйрету. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, өз бетинше жұмыс істеу қабілетін дамыту,білім, білік дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Адамның кейбір іс әрекетінің айналадағы ортаға теріс ықпал етуі туралы әңгімелей отырып, оқушыларды табиғатты қорғай білуге, сүюге тәрбиелеу. |
Мен Ғанимын мәңгілік тірі жүргенМақсаты: Оқушыларға Шығыстың жарық жұлдызы Ғанидың өмірі мен қызметі туралы мағлұмат жинай отырып, Ғани бойындағы ізгі қасиеттерді, еңбекқорлықты оқушылардың бойына ұялату, сабырлыққа, әдептілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Өту барысы: Жүргізушілер: АҢСАР, НҰРЖАН |
Ресейдің табиғат жағдайлары және табиғат ресурстарыІІ. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Ресей елінің табиғаты мен ресурстары туралы білім беру: А) Білімділігі: Кең – байтақ Ресей елінің табиғатын тереңірек оқыту, басқа елдің байлығын, тарихын, ресурсын ұғындыру. В) Тәрбиелігі: Адамның табиғаты ролін анықтап, экологиялық проблемаларды шешуге тәрбиелеу. С) Дамытушылығы: |
«Табиғат-тіршілік бесігі» танымдық географиялық сайысыМақсаты: Оқушыларды жаратылыстану, география, экология салалары бойынша алған білімдерін жинақтап, оларды тез, шапшаң ойлап еске түсіруге, табиғат сырларын ашуға, білуге деген құштарлықтарын арттыру. Қатысушылар: 5-6 сыныптар Көрнекіліктері: ҚР физикалық картасы, сайыстың аты жазылған плакат, табиғат суреттері, шарлар. Сайыстың барысы: Жоспары: |
Алтай тауы
а/Білімділік: Алтай тауы туралы оқушылар білімін бекіту және тереңдету. ә/ Дамытушылық: Картамен жұмыс жасай білуі дағдыларын қалыптастыру. б/ Тәрбиелік: Топта жұмыс істеуге қалыптастыру, білімділікке тәрбиелеу. |