ӨзендерМақсаты: а) білімділік: оқушыларға өзен, өзен жүйесінің бөліктері, олардың орналасу ерекшеліктері мен олардың шаруашылықтағы маңызы жайлы білім беру; ә) дамытушылық: оқушылардың дүниетанымдылық қабілеттерін, ойлау, сөйлеу дағдыларын, пәнге деген қызығушылықтарын дамыту; б) тәрбиелік: оқушыларды сүйіспеншілікке, алғырлыққа, ізгілікке, табиғатты аялауға, оның қамқоршысы бола білуге баулу. Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, ой қозғау, түсіндіру |
Өсімдік шаруашылығыСабақтың тақырыбы: Қазақстанның өсімдік шарушылығы Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның өсімдік шаруашылығы құрылымы, салалары, таралу аймақтары жөнінде түсіндіру. Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. |
Қоршаған ортаның ластануыСабақтың мақсаты: Білімділік Қоршаған оратың ластануы мен қоғамның экологиялық мәселесі туралы білімін бекіту, тереңдету Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты меңгерту Сабақтың түрі: Сұрақ-жауап,топпен жұмыс, тапсырма орындату Әдіс-тәсілі: Ауызша әңгімелеу Сабақ барысы |
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбаларыСабақтың мақсаты:
|
Оңтүстік Американың халқы және елдері. Анд тауындағы биіктік белдеулерСабақтың мақсаты: «Метис», «мулат», «самбо», «креол», «үндіс» т.б ұғымдарын қалыптастыру. Картадан мұхиттарды, теңіздерді, материктерді, көрсете білу және сипаттай алу. 1. Білімділігі: Оқушыларға Оңтүстік Американың халқы және елдері, Анд тауындағы биіктік белдеулер туралы мағлұмат беру. 2.Дамытушылығы: Оқушылардың білім дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту. |
Оңтүстік Американың халқы мен елдеріМақсаты: Білімділік: Материктің халқы қалай қалыптасқандығын,байырғы халқы- үндістердің тағдырын көрсету. Дамытушылық: Оқушыларды Оңтүстік Американың қазіргі саяси катрасымен таныстыру. Тәрбиелік: Сабақта жалпы мәліметтерден басқа,халықтың әркелкі орналасу себебін де қарастыру. Сабақтың оқу-жабдығы: |
Оңтүстік Американың ішкі суларыСабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға Оңтүстік Американың ішкі суларының аса маңызды ерекшеліктерін түсіндіре отырып, білімдерін қалыптастыру. Дамытушылық: оқушыларға өзендер мен көлдердің таралуына жер бедері мен климаттың байланыстылығын көрсете отырып, білімдерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларға адам өміріне ішкі сулардың пайдасы мен қандай зияны бар екенін тәрбиелік жолмен айтып түсіндіру. |
НәсілдерЖер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілер туралы жалпы түсінік беру 1) Жер бетіндегі нәсілдер туралы түсінік беру 2) Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығы 3) Нәсілдердің теңдігі - Жер бетіндегі нәсілдер туралы жалпы түсінік алады - Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын түсінеді - Нәсілдердің тең екендігіне көз жеткізеді |
МұхиттарМақсаты: Білімділік: Дүние жүзілік мұхит сулары жайлы алған білімдерін толықтыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, таным белсенділігін,пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше ізденіп, шығармашылық ойлауын дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларға жан-жақты білім бере отырып,өз ойын ашық айтуға, үйрету. Сабақтың көрнекілігі: Дербес комьпютер,интерактивтік тақта |
Молдова ХалқыХалқы. 4,5 млн адам. Этникалық құрамы: молдавандар (64%), украиндықтар (14%) , орыстар (12%). Тығыздығы: 131 адам/км2. Орташа жылдық өсім: -1адам 1000 тұрғынға. Жұмыссыздық: 8% (еңбекке қабілетті халықтың ширек бөлігі шекарадан ары елдерде жұмыс істейді). Жас мөлшері: 0-14 жас – 23% 15-59 жас – 59% 60 және одан жоғары – 14% |