Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын айту, дәптерлеріне тақырыпты жаздырту.

Редакторды іске қосып, оны интерактивті тақтада көрсету.

Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/

 

Уроки / Информатика | Көрсетілім: 3566 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жайықбаева Жібек Сырғабайқызы | Уақыты: 30-01-2015, 14:18 |


Мақсаты: Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығару.

Білімділік: «Квадрат теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша алған  теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру. Материалды 
меңгеру дәрежесін тексеру. 

Уроки / Информатика | Көрсетілім: 4037 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Айшолпан Кожагулова | Уақыты: 29-01-2015, 17:42 |


Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларды компьютерлік  графика  ұғымыментаныстыра отырып, графиканың түрлері,редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру;
  2. Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеу үйрету арқылы теориялық білімін, ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту;
  3. Оқушыларды жан-жақты болуға, техникалық құрылғыларды  пайдалану барысында жүйелілікке  тәрбиелеу;
Уроки / Информатика | Көрсетілім: 12389 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Салимова Айбота Маулытбаевна | Уақыты: 29-01-2015, 17:10 |


Сабақтың тақырыбы: Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушыларға кестелермен және мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен таныстыру;
тәрбиелік: оқушыларды техника қауіпсіздік ережелерін сақтауға, берілген тапсырманы уақытында орындауға, жылдамдыққа, жүйелікке тәрбиелеу;
дамытушылық: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін, оқушылардың есте сақтау және зейіндік
Уроки / Информатика | Көрсетілім: 7944 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Халишева Мунирям Нурахметовна | Уақыты: 29-01-2015, 16:19 |


Сабақтың мақсаты:

  • Оқушылардың үйірмеге деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін  саралау.
  • Сынып 2 топқа бөлінеді.
  • Әр топтың капитаны сайланады.
Уроки / Информатика | Көрсетілім: 2153 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бакитова Индира | Уақыты: 29-01-2015, 13:26 |


Сабақ мақсаты:

 а) Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру.

Б) Қайталуа арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру, білімдерін жаңарту.

В) Жеке жұмыстануға тәрбиелеу.

Сабақ көрнекілігі: Тест програмасы

Уроки / Информатика | Көрсетілім: 30777 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Абдикадиров Досжан Сарсенбаевич | Уақыты: 29-01-2015, 11:37 |


Сабақ мақсаты: Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру.  Қайталуа арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру, білімдерін жаңарту.

Жеке жұмыстануға тәрбиелеу.

Сабақ көрнекілігі:  Тест програмасы

Сабақ әдісі: Компьютер көмегімен оқушылардан тест алу

Уроки / Информатика | Көрсетілім: 49003 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Абдикадиров Досжан Сарсенбаевич | Уақыты: 29-01-2015, 11:17 |


внеклассное мероприятие
Уроки / Информатика | Көрсетілім: 1762 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Юнусова Дильназа Хамитжановна | Уақыты: 29-01-2015, 08:39 |


Microsoft word іс жүзінде қазіргі мәтіндік процессорлардың барлық қажетті сапаларына ие:
• құжаттарды құру және теру;
• қаріптер жиынын пайдалану;
• кестелер, графиктер пайдалану
Мәтіндік процессордың кемшіліктері:
• Математикалық формулаларды енгізу күрделі;
• Растрлық графикаларға арнлмаған
Уроки / Информатика | Көрсетілім: 2360 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сабирова Жибек Сыдыковна | Уақыты: 28-01-2015, 17:40 |


Білімділік – Алгоритм типтері (сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдер) тақырыбын түсіндіре отырып, оқушыларды күнделікті өмірдегі әрбір іс-  әрекеттерінің алгоритімін құра білуге үйрету.

     Дамытушылық – Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін,   танымдық қабілетін, логикалық  сауаттылығын дамыта отырып, олардың  пәнге  деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

     Тәрбиелік – оқушыларды тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа  тәрбиелеу.

Уроки / Информатика | Көрсетілім: 49853 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Койланова Андыз | Уақыты: 27-01-2015, 09:59 |