Жасыл түс-шығармашылық, жігер, табандылықты білдіреді. Бұл түсті таңдаған адам-өзіне деген сенімділікті арттырғысы келеді. енді түстердің мағынасы туралы білдік енді қызыл түсті таңдаған оқушыларға осы сабақта тиянақтылық, сабырлылық тілеймін. Ал, жасыл түсті таңдаған топ мүшелеріне шығармашылық, табандылық тілеймін. Енді осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз. Топта топ басшысын және бағалаушы сайлап алады.
Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 9920 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 12-01-2015, 15:07
|
Пікірлер (0)
|
PowerPoint бағдарламасынан презентацияны импорттаудың 2 түрі бар. Байланыстыру (linked) және сәйкестендіру(embedding). Үнсіз келісім бойынша бағдарлама оның біріншісіне қойылады. Егер презентация жобамен байланысты болса, онда оған сілтеме қойылған болады. Мұндай жағдайда презентацияға енгізілген өзгерістер Adobe Captivate файлында сақталады. Файлдың көлемі азғана өзгереді. |
Ең ерте заманғы және бәрімізге белгілі есептеу құралы есепшот болып табылады. Деректерге қарағанда, есепшоттың жасы 2000-5000 жылдар шамасында, ал пайда болған жері ертедегі Қытай немесе Египет, тіпті ежелгі Грекия болуы да мүмкін. Бұл санау құралын гректер мен батысеуропалықтар «абак», қытайлықтар «суан-пан», жапондықтар «серобян» деп атаған. |
Ерте, ерте, ертеде ешкі жүні бөртеде әр түрлі түстер өмірсүріпті. Олардың жеке аттары болыпты. Олар: қызыл, жасыл, көк, сары, қара және т.б. Бір күні оларды қарандаш жинап алып сурет салмақшы болыпты.Бірақ оған түстер қарсы болыпты. Қарандаш түстердің қылықтарына шыдамай Microsoft ағайға хат жазыпты, былай деп: «Құрметті Microsoft ағай, түстер өз беттерімен кетті, сіздің тез арада келуіңізді өтінемін. |
Әрқайсысына екі минут береміз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға береді, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.) |
Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі. Осы тапсырма төңірегінде топ оқушылары бір-бірімен әңгімелеседі, талқылайды. Сонан соң топ оқушылары басқа топтарға бір-бірден бөлінеді, сонда жаңадан құрылған топта бастапқы топтардан бір адам болуы қажет. Жаңадан құрылған топ мүшелері бір-біріне өзінің мәліметтерін айтады. Уақыт аяқталғаннан соң оқушылар өз топтарына қайтып барады. |
а) Компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы в) Компьютерден ақпаратты шығару құрылғысы с) Компьютердің қосымша құрылғысы |
Мына батырма қандай қызмеи атқарады? А. Программа жұмысын аяқтайды В.Терезенің мөлшерін азайтады С. Терезені толық экранға жаяды Д. Терезені жиырады |
Көтеріліп отырған мәселе әлемдік деңгейде қаралып отыр. Жаста болсақ, біз осы мәселеге үлесімізді қосып, жұмыс жасадық. |
Ашылған терезеде флеш-карта қай дискінің атымен ашылып тұрғаның менің компьютерім терезесінен қарастырып, суреттегі жағдай е-дискісі. Яғни, е: амалын ашылған қара терезеге енгізіп, enter пернесін басамыз. Басылғаннан кейін e:> командасы көрінеді. Осы жолға attrib –s –h /s /d бұйрық командасын теріп, тағы да enter пернесін басу арқылы бірнеше секунд күтеміз(флеш-картадағы ақпараттың көлеміне қарай орындалады). |