Оқушылар СО сәулесін немесе СД сәлесін С төбесінен шығатындай етіп көшіре алуы керек. Бұрыштың анықтамасын беруде қиналса макеттің көмегімен жетелеу. Оқушылар оқулықтың 342-ші бетіндегі және 342 бетіндегі транспортирдің өлшем құралы екенін табулары керек. Өлшейді. Дұрыс өлшемін тауып үйренеді. Белгілейді. Өлшем бірлігін анықтайды. |
Қазақтың ұлттық педагогикасы барлық пәндермен тікелей басланысты. Оның әрі тәрбиелік, әрі дүниетанымдық мәні зор болғандықтан, сараптап пайдалануымыз қажет, өйткені барлық оқу-тәрбие, ғылыми зерттеу жұмыстарын этнопедагогикамен байланыстырып жүргізу тиімді, әрі нәтижелі болмақ. Халық даналығы арқылы қалыптасқан әдет-ғұрыптар, салт-дәстүрлердің бүгінгі күні де болашақта да мағынасын, мәнін жоғалтпайтынын жас ұрпаққа ұғындыру. |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерімен танысу, теңдеулер шеше отырып, негізгі мағынаны оқып – үйрену. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою.Бұл тақырыпты игере отырып, тригонометриялық теңдеулерді әр түрлі әдістермен шешудің жолдарымен танысып,оларды шешу дағдысын дамыту. Сонымен,тригонометриялық теңдеулерді жалпы түрде шешудің әр түрлі әдістерін оқып үйренейік. |
Алгоритм деген не? Алгоритм-берілген мақсатқа жету үшін реттелген әрекеттер тізбегі. Алгоритм жазу пішімі қандай? Айнымалы типтерін атаңыз? (бүтін-integer; нақты-real; литерлік-char) Енгізу операторы / read, readln-енгізу/.Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.Еңбексүйгіштікке баулу, адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру. |
Қолданатын модульдер: 1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. 2.Сыни түрғыдан ойлау. 3. Оқытудағы ақпараттық -коммуникациялық технологияны пайдалану. 4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Жеткіншек ұрпаққа сапалы да тиянақты білім беріп, адамгешілікке,ізгілікке, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеу және оларды белгілі бір пән саласына икемдеу қазіргі таңдағы ұстаздар қауымының маңызды міндеттерінің бірі. Сондықтан математиканы оқытуда оқушыларға оқу материалын есте сақтау емес, осы материалды шығармашылықпен өмірде қолдану шеберлігін қалыптастыурға көп көңіл бөлінеді. |
Бүгінгі сабағымыз «Математикалық ралли» ойыны желісінде өтеді. Сендер топ болып сайысқа түсесіз. Әр топ – машина экипажы жарыс барысында көрсетілген кезеңді бірге орындайсыз. Жарыстың әрбір кезееңі жетондармен бағаланып отырады. |
«Ғылымдар патшалығында» әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды әрі білгір математика тұрады. Математика өз сарайына жалқаулар мен түк білмейтіндерді кіргізбейді. Ақылды, білімді, зейінділер өздері сарайдың үш қақпасын ашып кіреді. Ал қабілетін дәлелдеген топқа ерекше сыйы бар. |
Уа,халайық, халайық Бәріне жар салайық. Бүгінгі кеш төрінде, Математика елінде |
9x9+7=88 98x9+6=888 987x9+5=8888 |