4 жолды 4 оқушыға оқытып, жауабын ғана атату, ал бақылауды, жауабының дұрыс - бұрыстығын тексеріп отыруды өзге оқушыларға ескерту. Жауабын оқыған әр оқушыдан амалдардың орындалу ретін сұрау.
Уроки / Математика |
Көрсетілім: 3061 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 16-12-2014, 17:49
|
Пікірлер (0)
|
Кестеден тыс көбейту және бөлу, ауызша көбейту және бөлуді орындау, дағдыларын бекіту, тексеру жүргізу. Дамытушылығы: Логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін,зейінін есте сақтауын дамыту. |
- продолжать формировать представление детей о взаимосвязи таблицы умножения и деления и о приёмах быстрого запоминания таблицы; - учиться решать примеры и задачи изученных видов, используя устные приёмы вычислений; - закрепить знания детей в области индивидуальной, парной, групповой работы. |
обобщить, систематизировать, расширить и углубить знания учащихся по данной теме, закрепить навыки и умения, используя определённые правила. 2. Развивающая: развивать математическую речь учащихся, их память, внимание, наблюдательность, умения сравнивать, обобщать, обоснованно делать выводы; развивать умение преодолевать трудности при решении задач, а также познавательный интерес учащихся. |
Тапсырмаларды орындата отырып, танымдық қабілетін арттыру, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру және пәнге қызығушылығын, белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту. |
Бүгін біз Виет теоремасын қолдану арқылы топтаса отырып есептер шығарамыз. Сиқырлы жапырақтар. Берілген теңдеулердің арасынан толық квадрат теңдеуді тауып, дискриминантын табу. Қатесін тап. Слайдта көрсетілген анықтамалардың қатесін табу. |
Үш топ бірдей жазамыз, қай топ бірінші мәнін табады, сол топ айтады.
|
|
Умственная нагрузка на уроках математики заставляет задуматься над тем, как поддержать у учащихся интерес к изучаемому материалу.Возникновение интереса к математике у значительного числа учащихся зависит в большей степени от того, насколько умело будет построена учебная работа. Перед каждым учителем стоит вопрос, как сделать так, чтобы на уроках каждый ученик работал активно, увлеченно и немаловажная роль отводится дидактическим играм.
|
- Әртүрлі әдістермен логикалық есептерді шешуге үйрету, есептердегі олардың практикалық маңыздылығын көрсету, соның ішінде тұрмыстық есептерде конструктивті ойлайтын оқушыларды айқындау. Олимпиадалық есептерді шешу барысында алған білімдерін практикалық түрде пайдалана білу. |