Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

4 жолды 4 оқушыға оқытып, жауабын ғана атату, ал бақылауды, жауабының дұрыс - бұрыстығын тексеріп отыруды өзге оқушыларға ескерту. Жауабын оқыған әр оқушыдан амалдардың орындалу ретін сұрау.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2439 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Султанова Зада Шаубалаевна | Уақыты: 16-12-2014, 17:49 |


Кестеден  тыс  көбейту және  бөлу, ауызша көбейту және бөлуді  орындау, дағдыларын  бекіту, тексеру  жүргізу.

Дамытушылығы: Логикалық  ойлау  есептеумен  танымдық  қабілеттерін,зейінін  есте  сақтауын  дамыту.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 7144 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жумабаева Зульфия Алматовна | Уақыты: 16-12-2014, 17:42 |


-  продолжать формировать представление детей о взаимосвязи таблицы умножения и деления и о приёмах быстрого запоминания таблицы;

- учиться решать примеры и задачи изученных видов, используя устные приёмы вычислений;

- закрепить знания детей в области индивидуальной, парной, групповой работы.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2559 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Таскенова Жанна Жасұланқызы | Уақыты: 16-12-2014, 13:56 |


 обобщить, систематизировать, расширить и углубить знания учащихся по данной теме, закрепить навыки и умения, используя определённые правила. 2. Развивающая: развивать математическую речь учащихся, их память, внимание, наблюдательность, умения сравнивать, обобщать, обоснованно делать выводы; развивать умение преодолевать трудности при решении задач, а также познавательный интерес учащихся.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 1544 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Кирибаева Гайни Садировна | Уақыты: 16-12-2014, 13:52 |


 Тапсырмаларды орындата отырып, танымдық қабілетін арттыру, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру және пәнге қызығушылығын, белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3804 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Садуакасова Асел Сапарбековна | Уақыты: 14-12-2014, 16:33 |


Бүгін біз Виет теоремасын қолдану арқылы топтаса  отырып есептер шығарамыз.

Сиқырлы жапырақтар. Берілген теңдеулердің арасынан толық квадрат теңдеуді тауып, дискриминантын табу.

Қатесін тап.  Слайдта көрсетілген анықтамалардың қатесін табу.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2222 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Берманова Асель Салыққызы | Уақыты: 14-12-2014, 09:58 |


Үш топ бірдей жазамыз, қай топ бірінші мәнін табады, сол топ айтады.

  1. 60 санына 2 мен 3 сандарының көбейтіндісін қос; (60+2*3=66)
  2. 48 санынан 4 пен 2 сандарының көбейтіндісін азайт; (48-4*2=40)
  3. 6 мен 2 сандырының көбейтіндісін 3- ке бөл; (6*2/3=4)
  4. 100-ден 2 мен 10 сандарының көбейтіндісін азайт; (100-2*10=80);
Уроки / Математика | Көрсетілім: 23016 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Исаева Жанар Турдыбековна | Уақыты: 13-12-2014, 16:34 |


  1. 1 –ге, 4-ті қос  . 1-ді 2-ге арттыр  .  2 және 3 сандарының қосындысын тап       .
  2. 5 –ті 4- ке кеміт  . 5-ті 3- ке кеміт . 2 және 3 сандарының қосындысы         .
  3. 1 мен 2 қосындысы  . Бірінші қосылғыш- 2, екінші қосылғыш -  сондай. Мәнін тап          
  4. 4 азайту 3 . 5 пен 4 айырмасын тап   . 5-тен 3-ті азайт   4-ке 1-ді қос         .
  5. 3 пен 1 қос    2 –ні 3- ке арттыр     5-тен 1- ді азайт   .   
Уроки / Математика | Көрсетілім: 22614 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ока77 | Уақыты: 12-12-2014, 16:23 |


Умственная нагрузка на уроках математики заставляет задуматься над тем, как поддержать  у учащихся интерес к изучаемому материалу.Возникновение интереса к математике у значительного числа учащихся зависит в большей степени от того, насколько умело будет построена учебная работа. Перед каждым учителем стоит вопрос, как сделать  так, чтобы на уроках каждый ученик работал активно, увлеченно и немаловажная роль отводится дидактическим играм.

 

Уроки / Математика | Көрсетілім: 1374 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жумабаева Жамал Токоновна | Уақыты: 12-12-2014, 15:33 |


- Әртүрлі әдістермен логикалық есептерді шешуге үйрету, есептердегі олардың практикалық маңыздылығын көрсету, соның ішінде тұрмыстық есептерде конструктивті ойлайтын оқушыларды айқындау. Олимпиадалық есептерді шешу барысында алған білімдерін практикалық түрде пайдалана білу.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 6349 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Айменова Меруерт | Уақыты: 11-12-2014, 14:23 |