Сабақтың мақсаты:
Уроки / Математика |
Көрсетілім: 2626 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 30-01-2015, 10:21
|
Пікірлер (0)
|
|
|
|
Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын табу жолдарымен таныстыру; талдау, салыстыру және қорытынды жасай білуге дағдыландыру; ұжымшылдыққа тәрбиелеу. Математика оқулығы Атамұра-2014жыл, АКТ, суреттер, кестелер Авторлары: Т.Қ. Оспанов, Ш.Х. Құрманалина, Ж.Т. Қайыңбаев, Б.М. Қосанов, К.Ә. Ерешова, М.В. Маркина |
Білімділік: Функцияның шегін есептеу әдістерін оқып-үйрену, теоремаларды қолдана білу дағдыларын бекіту. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Шығармашылық белсендіктерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істеуге үйрету, ұқыптылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу. Өзін-өзі басқаруға, шапшандыққа тәрбиелеу. |
|
1. Бірінші сан екінші саннан 23-ке артық. Егер осы сандардың қосындысының мәні 81-ге тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 2. Егер бірінші сан екінші саннан 4 есе артық, ал олардың қосындысының мәні 95-ке тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 3. Бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 2 есе кем кітап бар. Егер екінші сөреден біріншісіне 7 кітапты ауыстырса, онда сөредегі кітаптар саны бірдей болады.Әр сөреде қанша кітаптан бар?
|
1.Тест орындау . |
Жай бөлшектер туралы алған білімдерімізді жинақтап, ортаға салайық Білімділік: Жай бөлшектерге амалдар қолдану кезіндегі білімдерін жүйелеу, оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыр,өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
|