Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады; Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру; Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру; Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау;
Уроки / Математика |
Көрсетілім: 4236 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-01-2015, 00:26
|
Пікірлер (0)
|
|
Оқушылардың биномдық коэффициент ұғымымен, Ньютон биномының қосылғыштарға жіктелген формуласымен, оның қасиеттерімен толық танысуларына ықпал ету. Бином формуласын пайдаланып есеп шығару дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Қандай модульге негізделеді. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ,СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. |
Стикердегі сұрақтар: 1. Қандай функциялар тек өспелі немесе тек кемімелі бола алады деп ойлайсың? Мысал келтір 2. Өспелі және кемімелі аралықтары бар қандай функцияларды білесің? Мысал келтір |
Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды математика сабағына дайындау Назарларын сабаққа аудару. Шенберде тұрып,жылу беру.Сәлемдесу.Музыка ойналып Күшік келеді Қолында хат Хатта тапсырмалар бар Балалар Күшіктің әнгімесін тыңдайды тапсырмаларды бірге орындайды -Балалар,казір жыл мезгілі? |
Саламатсыңдар ма, балалар? Біз сабағымызды бастамас бұрын, тілек ойынын ойнайық, ортаға келіңздер. Бұл ойынның шарты: мына менің қолымдағы допты бір – бірімізге жақсы тілектер айтып ұсынуымыз қажет.Сонымен балалар орындарыңызға отырып алыңыздар. Енді сабағымызды бастайық. |
Жуық мәнін табуға калькуляторды қолданамыз,ондық үлеске дейін жуық мәнін аламыз. Функцияның анықталу облысы –теріс емес сандар; тек оң мәнінде анықталады. Кесте толтырылып , координаталық жазықтықта берілген нүктелерді белгіліп арасын жатық сызықпен қосамыз(слайдқа салынған) |
1) Санның квадрат түбірі деп қандай санды атайды? |
Сәлемдеседі, назарларын сабаққа аударады. Оқушыларды топқа бөледі Бағалау парақтарын таратады. Сұрақтар береді. Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді. Сұраққа жауап береді.Есептерді шығарады.Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
|
Оқушылар цилиндр жазбасын сыза алады; Бетінің аудандарын табу формуласын біледі; Есептер шығару арқылы оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту, кеңістіктегі ориентациясын қалыптастыру. Практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы пәннің қолданбалы мүмкіншілігін көрсету. |