Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Оқушы   қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады;

Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;

Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру;

Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау;

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3229 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Қалмурзаев Бақыт Алауханович | Уақыты: 25-01-2015, 00:26 |


  1. Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады?
  2. Екі өрнектің қосындысының квадратының ережесін айтыңдар?
  3. Екі өрнектің қосындысының квадратының формуласын жазыңдар?
  4. Екі өрнектің айырмасының квадратының ережесін айтыңдар?
Уроки / Математика | Көрсетілім: 7519 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Шанбаева Гүлнұр | Уақыты: 24-01-2015, 23:56 |


Оқушылардың  биномдық коэффициент ұғымымен, Ньютон биномының қосылғыштарға жіктелген формуласымен, оның қасиеттерімен толық танысуларына ықпал ету. Бином формуласын пайдаланып есеп шығару дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Қандай модульге негізделеді. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ,СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 4600 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Койчиева Карима Какимовна | Уақыты: 24-01-2015, 23:49 |


 Стикердегі  сұрақтар:

 1. Қандай функциялар тек өспелі немесе тек кемімелі бола алады деп ойлайсың? Мысал келтір

 2. Өспелі және кемімелі аралықтары бар қандай функцияларды білесің? Мысал келтір

Уроки / Математика | Көрсетілім: 10877 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Темирбаева Мирамкуль | Уақыты: 23-01-2015, 00:25 |


Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды математика сабағына дайындау

Назарларын сабаққа аудару. Шенберде тұрып,жылу беру.Сәлемдесу.Музыка ойналып  Күшік келеді Қолында хат Хатта тапсырмалар бар  Балалар Күшіктің әнгімесін тыңдайды тапсырмаларды бірге орындайды

-Балалар,казір жыл мезгілі?

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2466 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Қадиша | Уақыты: 22-01-2015, 23:18 |


Саламатсыңдар ма, балалар? Біз сабағымызды бастамас бұрын, тілек ойынын ойнайық, ортаға келіңздер. Бұл ойынның шарты: мына менің қолымдағы допты бір – бірімізге жақсы тілектер айтып ұсынуымыз қажет.Сонымен балалар орындарыңызға отырып алыңыздар. Енді сабағымызды бастайық.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 1200 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Абсаттаров Оңғарбай | Уақыты: 22-01-2015, 23:00 |


Жуық мәнін табуға калькуляторды қолданамыз,ондық үлеске дейін жуық мәнін аламыз.

Функцияның анықталу облысы –теріс емес сандар; тек оң мәнінде анықталады.

Кесте толтырылып , координаталық жазықтықта берілген нүктелерді белгіліп арасын жатық сызықпен қосамыз(слайдқа салынған)

Уроки / Математика | Көрсетілім: 4278 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жубанаева Гульмира Каратаевна | Уақыты: 20-01-2015, 23:25 |


1) Санның квадрат түбірі деп қандай санды атайды?
2) Санның квадра түбірін анықтау амалын қалай атайды ?
3) Оң санның неше түбірі бар?

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3012 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Абидоллаева Мерует Ашимовна | Уақыты: 20-01-2015, 20:27 |


Сәлемдеседі, назарларын сабаққа аударады. Оқушыларды топқа бөледі Бағалау парақтарын таратады. Сұрақтар береді. Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді. Сұраққа жауап береді.Есептерді шығарады.Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.

 

Уроки / Математика | Көрсетілім: 1858 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Коканова Алтынай Самураткызы | Уақыты: 20-01-2015, 20:10 |


Оқушылар цилиндр жазбасын сыза алады;  Бетінің аудандарын табу формуласын біледі; Есептер шығару арқылы оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту, кеңістіктегі ориентациясын қалыптастыру. Практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы пәннің қолданбалы мүмкіншілігін көрсету.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3864 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Солтанаева Ардак Сабырхановна | Уақыты: 20-01-2015, 12:26 |