Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

1) Бір үйдің 4 ұл баласы бар. Олардың әрқайсысының бір қарындасы бар. Осы үйдің барлығы неше баласы бар? Жауабы: 5 бала.
2)Торда 5 маймыл отыр, оларға 5 банан берілді, сонда әрқайсысы неше бананнан жеген? Жауабы: 1 баннан жеген.
3)Ыдыстағы 4 жұмыртқа 3 минутта піседі, сонда оның әрқайсысы неше минутта піседі? Жауабы: 3 минутта піседі.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 17277 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Еспенбетова Загира Нагметуллаевна | Уақыты: 16-01-2015, 22:34 |


  1. кестелік көбейту мен бөлуді, қалдықпен бөлуді пысықтау; тік төртбұрыш пен шаршының периметрін әр түрлі тәсілмен есептеу; фигура бөліктері арқылы үлестерді анықтау; амалдардың орындалу ретін анықтау; 
  2. ауызша  тез есептеу дағдысын жетілдіру;  логикалық ойлау қабілетін арттыру; топта жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру; ынтымақтастыққа баулу.
Уроки / Математика | Көрсетілім: 2103 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Еспенбетова Загира Нагметуллаевна | Уақыты: 16-01-2015, 22:26 |


 Біздер тату баламыз.

Ойнап, күліп аламыз

Жетілсін деп санамыз

Оқып,білім аламыз.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3125 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ниязова Ботагөз сағынғалиқызыnur | Уақыты: 16-01-2015, 22:17 |


1.Бір қазақ  қалаға бара жатыр еді,жолда үш танысы қарсы шықты.Қанша адам қалаға барды? (1)

2.Бөлменің төрт бұрышында мысықтар отыр. Әр мысықтың алдында үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық отыр?

3.Бақтиярдың төрт ұлы, олардың әрқайсысының туған қарындасы бар.Бақтиярдың неше баласы бар?

Уроки / Математика | Көрсетілім: 4725 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Исмаилова Дамила Альмуханбетказиевн | Уақыты: 16-01-2015, 22:11 |


  1. а мен b-ның айырмасын олардың қосындысына көбейту.
  2. m-нің екі дәрежесі мен 25-тің айырмасы.
  3. х-тің екі дәрежесі мен 9 көбейтілген у-тің екі дәрежесінің айырмасы.
  4. 2ху пен 1-дің айырмасын олардың қосындысына көбейту.
Уроки / Математика | Көрсетілім: 7051 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Досанова Биганым Бериккалиевна | Уақыты: 16-01-2015, 21:31 |


1) Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, математика пәніне деген қызығушылығын ояту.

2) Оқушылардың математикалық ой-өрісін дамыту.

3) Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Уроки / Математика | Көрсетілім: 3176 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Каюпова Молдир Орынбаевна | Уақыты: 16-01-2015, 12:09 |


Айнымалысы  тригонометриялық  функция  таңбасының  ішінде болатын теңдеу  тригонометриялық  теңдеу  деп аталады.
 sin x = а, , cos x= а , tg x= а, ctg  x=a   түріндеберілгентеңдеуқарапайымтригонометриялықтеңдеудепаталады.

 Тригонометриялық теңдеуді шешу үшін тригонометриялық функциялардың арасындағы әр түрлі қатынастарды пайдалана отырып, тригонометриялық теңдеулерді ізделініп отырған аргументтің тригонометриялық функциялары біреуінің мәнін анықтауға болатындай түрге келтіру керек. Осыдан кейін тригонометриялық теңдеудің түбірлері кері тригонометриялық функциялардың көмегі арқылы табылады.Кез келген   

Уроки / Математика | Көрсетілім: 7196 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нұрғалиева Жұмагүл | Уақыты: 16-01-2015, 11:17 |


1.Теңсіздікті шешіңіз:   3x2-15х ≥ 0                                    

Шешуі:   3х(х-5)≥0 ,х = 0, х = 5     

Жауабы :(-∞;0]U[5;+∞)

2.Теңсіздікті шешіңіз: (5х+7)(8-х)>0

Уроки / Математика | Көрсетілім: 4462 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нұрғалиева Жұмагүл | Уақыты: 16-01-2015, 11:11 |


Мектеп оқушыларының геометриялық есептерді нашар шығаратыны белгілі.Оның бірнеше  себебі бар.Біріншіденгеометриялық есептер оқушылардан      шығармашылық қасиеттерді талап етеді.Екіншіден оқушыларға берілетін теориялық мағлұматтар геометриялық есептерді шығаруды жеңілдететін жұмысшы құрал бола алмай тұр.

Жалпы геометрияда тіктөртбұрышты,ромбыны,квадратты параллелограмнан өрбітіп дамытады.Ал трапецияны « Екі қабырғасы параллель,ал былайғы екі қабырғасы параллель емес 

Уроки / Математика | Көрсетілім: 40127 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нұрғалиева Жұмагүл | Уақыты: 16-01-2015, 11:09 |


Концентрацияға және проценттік құрамдарға берілген есептерді өздігінен шешуде көп оқушылар қиналады.Тәжірибелік маңызы зор болып келетін бұл есептер оқушылардың ойлау қабілетін дамытуда көп септігін тигізетіні сөзсіз. Оның үстіне бұл тақырыпқа арналған есептер ҰБТ тесттерінде көп кездеседі.Бұл есептерді бірнеше жолмен шығаруға болады.

  1. Аналитикалықтәсілменшығару

Есеп 1. Теңіз суында 5% тұз бар. Массасы 80кг болатын теңіз суынан 4% тұзды су алу үшін қанша кг тущы су қую керек?

Уроки / Математика | Көрсетілім: 25422 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нұрғалиева Жұмагүл | Уақыты: 16-01-2015, 11:04 |