Патша үкіметінің 1867/68ж.ж Қазақстан аумағында әкімшілік реформа жүргізуін, оның негізгі көздеген мақсатын ашып көрсету, өлкеде жалпыимпериялық басқару тәртібін енгізуін ұғындыру, біздің өлкемізді ауылшаруашылық жағынан отарлауға ықпал еткенін, Ресейдің еуропалық бөлігінен қоныс аударатын шаруаларды қаптатуды қамтамасыз етуге тиіс болғанын ашып көрсету. |
|
ОҚО Ордабасы ауданы Жамбыл атындағы жом Тізбектелген сабақтар топтамасына Бағдарламаның «Сыни тұрғыдан ойлау» модулі қалай кіріктірілгендігі туралы есеп. Мектеп жұмысы мен оқуш |
|
|
Кіріктірілген сабақ.Сабақтың тақырыбы: Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. |
Оқушылар сабақ барысында шаруалар көтерілісінің негізгі себептері мен қозғаушы күші, көтерілістің барысы,жеңілуі, тарихи маңызы және көтеріліске басшылық жасаған батырмен танысады, Тарихи фактілерді саралай біледі және шығармашылықпен жұмыс істей отырып, сыни ойлау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін дамытады. |
Сабақ барысында оқушылардың 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс туралы білімдерін қосымша ізденіс жұмыстары арқылы жүйелеп бекітеді және тарихи мәліметтерді пайдалана отырып қорытындылайды, XX ғасырдың басында отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің шырқау шегіне жеткендегі патшаға қарсы ұлт-азаттық қозғалысты дұрыс талдау жасап, түйін жасай алуға үйренеді. |
Тақырыбы:Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы |
Оқу нәтижесі: Оқушылар сақтар туралы мәліметтерді біледі, сақтардың қоныстанған аймағын картадан көретіп бере алады және қоғамдық құрлысын бөліну ерекшеліктерін ажыратып бере алады. |